خرید و فروش محصولات کشاورزی و پنبه و پنبه دانه حقیقتی 

? خرید و فروش محصولات کشاورزی

? پنبه ، بذر پنبه ، پنبه دانه ، مزرعه پنبه

? جو ، کنجاله ، گندم

? پنبه دانه یکی از بهترین محصولات گیاهی می باشد که امروزه استفاده های فراوانی از آن صورت می پذیرد.از جمله این موارد می توان به استفاده از این محصول در صنایع تولید کننده خوراک دام و صنایع داروسازی اشاره کرد‌.

? پنبه دانه به عنوان جیره غذایی دام

? پژوهشگران حوزه تغذیه پس از انجام آزمایشات بسیار دقیق به عناصر مهم تغذیه ای در پنبه دانه پی برده و این محصول بسیار مفید را برای استفاده دام و طیور نیز مورد مناسبی قلمداد کردند و پس از آن تولیدکنندگان محصولات کشاورزی در صدد تولید این محصول بسیار با کیفیت و مقوی و مغذی برآمدند مصرف پنبه دانه به عنوان جیره غذایی دام کمک بسزایی در رشد دام و طیور دارد و می تواند نقش مهمی را در ایجاد تولید مثل سالم در میان دام هم به صورت آزاد و هم به صورت پرورشی داشته باشد پنبه دانه با داشتن مقادیر زیادی از مواد معدنی و انواع ویتامین ها و باز داشتن کالری بسیار بالا در درون خود به عنوان یک غذای بسیار کامل برای دام مورد استفاده قرار می گیرد.

? امروزه دامداری ها و پرورش دهندگان دام در سراسر دنیا از آن به دانه به عنوان یک غذای فوق العاده یاد می کنند که توانسته از جایگزین بسیار خوبی برای مکمل های غیر طبیعی به شمار آید مصرف این محصول باعث ازدیاد شیر دام شده و رشد سریع سبب می گردد. با روند افزایش جمعیت و نیاز جوامع به غذای کافی و مقوی من جمله گوشت، تاسیس دامداری ها و پرورش دهندگان دام و طیور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار گردیده است و تامین غذای این مراکز از اهمیت ویژه ای بیشتری نسبت به گذشته برخوردار شده است.

مدیریت : آقای هادی حقیقتی
09155524562
09151501757

 

 

 

قیمت محصولات کشاورزی , بذر پنبه , همه چیز در مورد کشت پنبه , پنبه , پنبه دانه , مزرعه پنبه ,