Address & Contact

Our Address

، مغازه حاج رضا رشیدی و پسرانهمدان، فامنین، بلوار شهید بهرامی

خرید و فروش انواع تراکتور بیلر، موور و تریلی (ت.ث.ث)

✨خرید فروش لوازم یدکی تراکتور

✨بهترین کیفیت

✨تخصصی ترین پخش کننده قطعات

با مدیریت: مرتضی رشیدی
شماره های تماس
09188193963
09188120025

? لوازم یدکی تراکتور

لوازم یدکی تراکتور ، اصول ساخت تراکتورها تقریبا مشابه خودروهای دیگر می باشد با این تفاوت که از استحکام و قدرت بیشترو ظرافت کمتری برخوردار هستند. سوخت تراکتورها بنزین، گاز مایع و گازوئیل می باشد. تراکتورها دارای سیستم مجزا اما متصل بهم می باشند که قادرند این سوخت ها را به انرژی مورد نیاز مبدل کنند. این سیستم ها عبارت اند از سیستم موتور، انتقال نیرو، هیدرولیکی، کنترل بار، فرمانگیری و توان دهی می باشند.

? خرید و فروش لوازم یدکی تراکتور

 خرید و فروش لوازم یدکی تراکتور ، تراکتورهای کشاورزی دارای انواع گوناگونی مانند تراکتورهای دو چرخ و یا هشت چرخ می باشند. اصولا تراکتورها بر اساس کارکرد به تراکتورهای همه کاره، باغبانی، چمن زنی، چرخ زنجیری، شاسی بلند، بارکن، دستی، تریلر و غیره تقسیم می شوند. مرکز پخش لوازم یدکی تراکتور پارسی یدک، آماده عرضه انواع قطعات یدکی تراکتور به شما عزیزان متقاضی با بهترین قیمت می باشد.

? فروش لوازم یدکی تراکتور

 فروش لوازم یدکی تراکتور ، تراکتورها بر اساس خاصیت کششی به تراکتورهای زنجیری و تراکتورهای چرخ دار تقسیم بندی می شوند. تراکتورهای چرخ دار به تراکتورهای سه چرخ، تراکتورهای چهار چرخ و تراکتورهای سنگین تقسیم می شوند و تراکتورهای زنجیری به تراکتورهای خدماتی، تراکتورهای ردیف کار، تراکتورهای صنعتی، باغی، یونیورسال، دو چرخ، نیم شاسی و با شاسی دسته بندی می شوند. برای سفارش لوازم یدکی انواع تراکتور می توانید آنها را از فروشگاه لوازم یدکی تراکتور پارسی یدک فراهم نمایید.

? فروش قطعات یدکی تراکتور

 فروش قطعات یدکی تراکتور، این مرکز توانسته است تمامی قطعات یدکی انواع تراکتور را از بهترین و معتبرترین برندها جمع آوری کرده تا تمامی سفارشات شما در مجموعه محصولات این فروشگاه وجود داشته باشد. تمامی قطعات دارای گواهینامه های استاندارد روز اروپا می باشند و در ضمن دارای گارانتی بوده تا شما بتوانید خریدی مطمعن و معتبر داشته باشید.

 

 

 

لوازم یدکی رشیدی , لوازم یدکی تراکتور رشیدی در همدان , لوازم یدکی فروشی در همدان , لوازم یدکی رشیدی در فامنین , قطعات تراکتور , لواز یدکی تراکتور ,خرید لوازم یدکی تراکتور در همدان ,