خرید و فروش ذرت و کودهای شیمیایی در کنگاور کرمانشاه

?فروش کود آمونیوم مشکات شایگان

?فروش کود مرغ پلیت شده شایگان

?فروش گوگرد گرانولا شایگان

?فروش بذر یونجه شایگان

 

?کود مرغ پلیت شده

?کود مرغ خاک را اسیدی نمی کند و تمایل به افزایش PH دارد. در حقیقت ، می توان گفت که کود مرغی به اندازه آهک در افزایش pH خاک موثر است .

?نکته مهم دیگری که در استفاده از کود پلیت مرغی باید بدانید این است که فصلی که از این نوع کودها استفاده می کنیم و نحوه ترکیب آن با خاک بسیار مهم است. بهترین و متداول ترین فصل برای استفاده از آن تابستان و زمستان است ، اما گاهی اوقات در اواخر پاییز استفاده می شود.

?کود پلیت مرغی از جمله کودهای تکامل یافته است که منبع مواد آلی برای تقویت انواع خاک است ، کود پلیت مرغی به دلیل ضد عفونی و استریل شدن در طی فرایند تولید کاملا عاری از عوامل بیماری زا ، علف های هرز ، لارو ، دانه حشرات و تخم مرغ و سایر آلودگی های رایج در کود دامی خام است. کود پلیت مرغی به صورت کاملاً خشک و بسته بندی شده به بازار عرضه می شود که حمل و نقل آن را آسان و اقتصادی می کند.

?یونجه

?یونجه گیاهی است چند ساله از تیره باقلاییان که در هر جا که آب و هوای معتدل دارد قابل کاشت می باشد و معمولا ارتفاع آن تا یک متر می رسد. این گیاه در اکثر نقاط جهان رشد می کند و به صورت وحشی در بعضی نواحی معتدل آسیا و شمال آفریقا می روید که انواع و اقسام دارد. یونجه از زمانهای بسیار قدیم در ایران کشت می شده است و در حدود پنج قرن قبل از میلاد مسیح از ایران به یونان برده شد و در قرن هفتم بعد از میلاد به اروپا راه یافت.

?تکثیر یونجه از طریق بذر بسیار راحت است و حتی در مناطقی که شرایط اقلیمی مناسب باشد می توان اقدام به کاشت دیم یونجه کرد. یونجه نیازهای متفاوت آبی دارد که باید برای داشتن محصول بیشتر و بهتر حتما با کارشناسان این رشته مشورت کرد.

 

به مدیریت : شایگان

 

 

 

 

 

خرید و فروش گندم و جو و محصولات کشاورزی شایگان در کرمانشاه , گندم ,  جو , محصولات کشاورزی , فروش گوگرد گرانولا شایگان  , فروش کود آمونیوم مشکات شایگان , فروش بذر یونجه شایگان  , فروش کود مرغ پلیت شده شلیگان  , کودهای شیمیایی ,