درب طرح ضد سرقت صنعت چوب مرادزاده

🚪 تولید کننده درب داخلی ، چهارچوب و درب ضد سرقت

🚪 دارای بیست سال سابقه درخشان

 

🚪انواع مدل درب های رنگی 🚪

 

🚪 این که بگوییم درب ضد سرقت صد درصد از ورود سارقین به جلوگیری می کند و سارقین به هیچ وجه نمی توانند وارد شوند، درست نیست، بلکه درب های ضد سرقت به دلیل قفل مرکزی، استحکام درب و پنهان بودن لولا در چارچوب سارقین را به دردسر می اندازد و زمان خیلی بیشتری برای عبور از این درب ها باید صرف کنند. از این رو احتمال ورود سارقین به منزل به شدت کاهش می یابد.

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

🚪 درب های لامینوکس🚪

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

🚪 یکی از سوالاتی که در ذهن اکثر مردم وجود دارد این است که آیا درب ضد سرقت بهتر است یا درب آکاردئونی؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که اولین تفاوت این دو ظاهر زیبا و شیک درب های ضد سرقت می باشد و همچنین به هر حال همانطور که گفته شد با هیچ یک از این درب ها نمی توان امنیت را صد درصد تامین کرد اما هر دو این موارد باعث به زحمت افتادن سارق و طولانی شدن فرآیند باز کردن درب می شود اما نکته ای که حائز اهمیت است این است که وقتی درب آکاردئونی بسته است به این معنی است که کسی در منزل حضور ندارد و سارق با خیال راحت تری می تواند کار خود را انجام دهد اما از بیرون درب ضد سرقت به هیچ وجه کسی متوجه این موضوع نمی شود.

🚪 در بهای داخلی (اطاقی و ضدآب)🚪

 

 

صنعت چوب داماک (مرادزاده )
تلفن های تماس
۰۹۱۲۵۷۵۳۹۲۱
۰۹۱۲۶۳۴۴۳۰۲
۰۹۳۷۱۳۸۳۸۰۲

مدیریت : آقای مرادزاده

 

 

 

 

 

 

لیست تولید کنندگان درب ضد سرقت , کارخانه تولید درب ضد سرقت , تولیدی درب ضد سرقت , نمایندگی درب ضد سرقت , راه اندازی خط تولید درب ضد سرقت ,