Address & Contact

Our Address

شهرستان رودان ، بلوار بسیج ، جنب نمایندگی ایران خودرو قاسمی ، کارگاه درب و پنجره سازی رسول

درب و پنجره سازی رسول

?تولید کننده درب و پنجره،نرده ،حفاظ و فرفورژه

?پنجره دوجداره

✳️پنجره دو جداره از ورود سر و صدا به داخل ساختمان جلوگیری می‌کند و عایق خوبی برای جلوگیری از انتقال دما می‌باشد. این نوع شیشه‌ها علاوه بر منازل در مکان هایی که نیاز به آرامش و آسایش است نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند از جمله بیمارستان‌ها و کتابخانه ها.در و پنجره‌‌‌های UPVC، با بهره گیری از دانش روز دنیا ساخته شده و با بهبود سطح کیفی مصالح باعث بهره وردی بالاتر محیط می‌گردد.

?مزایای استفاده از درب و پنجره یو پی وی سی:

?قابلید ضد حریق

?عایق مناسب

?وزن سبک

?سهولت نصب

?عدم تعقیر حالت

?شستشویه اسان

?دوستدار طبیعت

?مقاومت در برابره اسیدی بازی

?درزبندی مناسب

?خاصیت انتی باکتریال

?تنوع شکل و رنگ

?دوام طول عمر بالا

?فرفورژه چیست؟

✳️امروزه با نگاه دقیق تری به درب و پنچره‌‌‌های جدید ساختمان‌ها حتما متوجه در و پنجره هایی با طرح‌‌‌های گوناگون آهنی که به گل نرده معروف هستند می‌شوید. به این طرح‌‌‌های مدرن فرفورژه می‌گویند. طرح هایی که به آهن در دمای بسیار بالا داده می‌شود.

?حفاظ پنجره

✳️استفاده از حفاظ پنجره، یکی از راه کارهای حفاظت از ساختمان می‌باشد. پنجره‌های هر ساختمان، یکی از راه‌های ورود افراد ناخواسته و سارقین به داخل ساختمان می‌باشد. به همین دلیل یکی از بهترین راه حل‌ها اجرای حفاظ پنجره می‌باشد. حفاظ پنجره علاوه بر ایجاد امنیت و بالا بردن امینی هر ساختمان، باعث زیبا‌تر شدن هرچه بیشتر آن نیز می‌شود.

به مدیریت : آقای رسول محرم زاده

 

 

تولید کننده درب و پنجره , نرده , حفاظ , فرفورژه , درب و پنجره سازی در رودان , درب و پنجره سازی رسول , تولید کننده درب و پنجره در رودان , انواع  درب و پنجره , تولید کننده حفاظ درب و پنجره در رودان ,