Address & Contact

Our Address

مازندران، بابل، جاده قائم شهر، خداداد ۲۵،گاوزن ۱۰ ،پلاک ۱۱۹

درمان گیاهی باران 6712

?درمان گیاهی باران با طبیعی ترین حالت ممکن و در مان هرنوع بیماری های لاعلاج ،دیرعلاج ،رویش مجدد مو،درمان زخم دیابت و…

✨درمان هر نوع بیماری به روش گیاهی و سنتی زیر نظر مشاور درمان گیاهی

?طب سنتی ایران از دیرباز تاکنون به کمک داروهای مختلف به درمان بیماری‌ها پرداخته است. داروهای سنتی ترکیباتی کاملا طبیعی هستند که با توجه به خواص درمانی گیاهان مختلف تهیه می‌شوند. در گذشته نبود امکانات و نیاز به درمان مناسب، باعث مصرف داروهای سنتی توسط نیاکان ما می‌شد.

❇️علاوه بر داروهای سنتی روش‌های مختلفی مانند فصد درمانی، زالو درمانی، حجامت، ماساژ درمانی و رژیم در طب سنتی وجود دارد. هنر درمانگر طب سنتی آن است که با توجه به مزاج، بیماری و شرایط کلی سلامت شما بهترین روش درمانی را برای شما تجویز کند.

?درمان طاسی و کچلی مو رویش مجدد مو و پرپشت شدن مو .رفع ریزش و سفیدی ریزش منطقه ی مو سکه ی

? شناخت گیاهان دارویی
?خواص گیاهان موثردردرمان
?طریقه مصرف درست از گیاهان بصورت دمنوش و…
?گیاهان کمیاب ودرمانی خاص
? نتیجه درمان بصورت کاملا گیاهی

رویش مجدد مو ژنتیک

درمان ورفع طاسی گچلی ،پرپشت شدن وضخامت موهای گه نازگ وریزش مو،تقویت ریشه وفولیکول های موی سر ،تحریگ پیازموی سر ،جریان گردش خون همه این خواص دریگ روغن مو کاملا گیاهی خالص ونتیجه قطعی وتضمینی.قیمت هر ۱۲۰میل روغن ۲۵۰۰۰۰هزارتومان

?چای مخصوص دیابتی‌ها

?مصرف روزانه چای بابونه در پیشگیری از اختلالات ناشی از دیابت نوع دوم مانند کاهش قدرت بینایی، نارسایی های عصبی و کلیوی بسیار مؤثر است.

?تحقیقات نشان می دهد که مصرف بابونه میزان سطح قندخون را در بیماران دیابتی تا ۲۵ درصد کاهش می دهد.

?این گیاه دارویی ضد التهاب و در آرامش اعصاب بسیار مفید است ضمن اینکه مصرف روزانه چای همراه با غذا، از بسیاری عوارض جدی دیابت پیشگیری می کند.

?عصاره گیاه بابونه، فعالیت آنزیمی افزایش اختلالات ناشی از دیابت را متوقف و سطح قندخون را کاهش می دهد.

?دیابتی ها،چربی خون،فشارخون بالا،قلب وعروق و…بیشتر بخوانید
?تغذیه مناسب ودمنوش گیاهان ومیوه جات دارویی برای پیشگیری ودرمان این نوع بیماری ?

?در جامعه امروز ما افراد زیادی با بیماری های مرتبط با قند خون بالا سر و کار دارند.

?کم تحرکی و نداشتن رژیم غذایی مناسب و مصرف مواد قندی بیش از حد از مهمترین علتهای ابتلای این بیماری میباشد. درخواستهای زیادی به واحد ارتباطات شفاخانه گیاهی امام رضا وارد گردیده و در مورد گیاهان دارویی پایین اورنده قند خون سوالاتی پرسیده شده است.

?طبیب طب سنتی محسن عباسی در این یادداشت، اشاره ‌ای دارد به برخی از مهم‌ ترین گیاهان دارویی با خواص کاهش‌ دهندگی قند خون که گزارش‌ های بالینی و آزمایشگاهی معتبر مبنی بر موثر بودن آن ها موجود است و همچنین نگاهی می ‌اندازد به گیاهان دارویی که در طب سنتی ایران در درمان بیماری دیابت تجویز می ‌شوند.

1- پیاز و سیر

?سیر از سبزی‌ هایی است که تاریخی بسیار کهن دارد. این گیاه حداقل 3 هزار سال در طب چین كاربرد دارد.علاوه بر این در طب سنتی ایران نیز جایگاه ویژه ای دارد.

?پیاز نیز یكی از قدیمی ‌ترین گیاهان زراعی است كه از هزاران سال قبل به عنوان طعم ‌دهنده غذاها و همچنین دارو از آن استفاده می ‌شود. ‏

?ترکیبات فعال گوگردی مانند آلیل‌ پروپیل دی ‌سولفید موجود در پیاز و اکسیدآلیل دی‌ سولفید موجود در سیر نقش اصلی را در کاهش قندخون دارند.

?پیاز و سیر باعث افزایش میزان انسولین در خون می ‌شوند. هر چقدر مصرف این مواد بیشتر باشد، قند خون بیشتر کاهش می ‌یابد.

?کسانی که از درد معده رنج میبرن سیررابصورت پخته و ادویه استفاده کنند.تداخل گیاهان دارویی و شیمیای گیاهان دارویی توسط بیماران دیابتی تحت هیچ شرایطی نباید بدون نظر تیم پزشکی مصرف شوند.

2- خیار تلخ

?این میوه شبیه كدوی زگیل‌ دار است و در نواحی گرمسیر مانند آمازون، آفریقای‌ شرقی و آسیا رشد می‌ كند و در آمریكای‌ جنوبی به عنوان غذا و دارو كشت می ‌شود. میوه تازه آن به رنگ سبز است كه با رسیدن به رنگ نارنجی- زرد تبدیل می ‌شود.
تمام قسمت ‌های این میوه بسیار تلخ است. میوه خیار تلخ حاوی ماده ‌ای شبیه انسولین است و مصرف روزانه حدود 60 گرم شیره این گیاه به کاهش مختصر قندخون منجر می ‌شود.

3- شنبلیله

?این گیاه بومی ‌ایران است و در بیشتر نواحی ایران می‌ روید و به عنوان سبزی خوراکی کاشته ‌شده و مصرف می ‌شود.
تجویز 15 تا 50 گرم پودر دانه شنبلیله خیسانده در آب موجب کاهش قندخون ناشتا و بعد از غذا می‌ شود.
پودر دانه شنبلیله علاوه بر کاهش مختصر قندخون باعث کاهش چربی ‌های خون نیز می شود.

⚡️با گياهان افسردگي خود را درمان كنيم⚡️

براي درمان انواع افسردگي، ساليان درازي است که از انواع داروهاي ضدافسردگي شيميايي استفاده مي‌شود ولي چون درمان افسردگي گاهي چندين ماه يا چندين سال طول مي‌کشد، مصرف‌کنندگان اين داروها هميشه از عوارض جانبي آن ناراضي و نگران هستند؛ به همين دليل، به‌تازگي تحقيقات وسيعي روي گياهان دارويي ضدافسردگي و آرام‌بخش صورت گرفته و تعدادي داروي گياهي مؤثر و داراي حداقل اثرات جانبي به بازارهاي جهاني عرضه شده است؛ البته مصرف اين گياهان هم بدون عارضه نيست و خواندن اين مطلب نبايد باعث شود داروهايي را كه پزشك برايتان تجويز كرده، به طور ناگهاني قطع كنيد اما شايد با مشورت و تحت‌نظر پزشكتان بتوانيد كم‌كم آنها را جايگزين داروهاي شيميايي كنيد. در اين مطلب به معرفي تعدادي از اين گياهان مي‌پردازيم:

?سنبل الطيب

?يكي از قديمي‌ترين گياهان دارويي است كه در ايران و جهان از آن براي مصارف گوناگون دارويي، غذايي و بهداشتي استفاده مي‌شود.

?اين گياه به صورت وحشي در جنگل‌هاي كم‌درخت در حاشيه جويبار‌ها و گودال‌ها مي‌رويد.

?قسمت مورد استفاده اين گياه، ريشه آن است و معمولا از ريشه گياهي كه بيش از 3سال عمر دارد، استفاده مي‌شود. سنبل الطيب پس از خشك شدن به رنگ قهوه‌اي درمي‌آيد و طعم آن تلخ ولي خوشبو و معطر است و عطر آن پس از خشك شدن، بيشتر مي‌شود.

?بوي مطبوع اين گياه به قدري است كه گربه آن را از فواصل دور هم تشخيص مي‌دهد و به طرف آن مي‌رود؛ به همين علت، به اين گياه علف گربه نيز مي‌گويند.

?تاثير دارويي ريشه تازه اين گياه، 3برابر خشك شده آن است. سنبل الطيب بايد در حرارت كم خشك شود زيرا حرارت بالا تمام اثر دارويي آن را از بين مي‌برد. يكي از مهم‌ترين خواص دارويي اين گياه خاصيت آرام‌بخش بودن آن است.

?سنبل الطيب با داشتن خاصيت ضدتشنج در رفع ناراحتي‌هاي عصبي و كاهش صرع نيز مفيد است.

?دلهره، تشويش و نگراني را تا حد زيادي از بين مي‌برد و جايگزين خوبي براي قرص‌ها و داروهاي آرام‌بخش است.

?مقدار 2تا4 گرم سنبل‌‌الطيب را- که قبلا کوبيده شده باشد- در يک ليوان آب جوش ريخته به مدت نيم ساعت باقي بگذاريد تا دم بکشد سپس آن را صاف كرده و روزي 3 بار، هر بار يک فنجان ميل کنيد. اين نوشيدني معالج تمام حالات عصبي،سرگيجه ، ناآرامي‌هاي عصبي، ضدترس شبانه اطفال و آرام‌بخش بسيار خوبي براي كارهاي فكري زياد است.

❇️پودر ترکیبی ارچندگیاه❇️ کاربرد و خواصش::
-درمان زخم دیابت وبستر.زخم های کهنه ودیرعلاج.بستر.سوختگی براثراب واتش وافتاب.میخچه.هرنوع مشکلات پوستی .کهیر.اگزما.دردووو…(روغن)
✳️ شستشوی زخم های عفونتی.سطحی وعمقی.شستشوی صورت رفع چین وچروک.پیری پوست صورت.تقویت دیدچشم وشستشودهنده چشم.(ازدم کرده بصورت محلول)
پاشیدن پودر روی زخم ها هرنوع زخم (بصورت ضماد)
✳️ درمان زخم معده وهرمشکلی .درمان سنگ کلیه.ارامبخش .درمان افسردگی.الزایمر.حواص پرتی.تقویت هوش ومغز.حافظه.گوارش.ووو…(ازدم کرده بصورت نوشیدنی)
✳️خواص درمانی خاص دریک پودر ترکیبی موثرترین گیاهان دارویی ودرمانی خالص وکوهی .

☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️

?خواص وکاربرد ادویه عدایی برای درمان (کنترل دیابت وقندخون.چربی خون.تصلب شرایین.فشارخون بالا.کلسترول بالا.قلب عروق.درمان کم شنوایی.عفونت گوش.تقویت دید چشم.چربی سوز .گوارش وتقویت سیستم ایمنی بدن و…

?با ترکیب ازموثرترین گیاهان برای درمان
?درمان کم شنوایی عصبی محسوب می شود
?تسکین مشکلات مربوط به دستگاه گوارش بسیارموثربوده وبه بهبود فرایند هصم غذا کمک میکند.
?جلوگیری از تهوع واستفراغ موثراست.
?خاصیت صدویروسی .صدعفونتی.ضدالتهابی دارد.
?درمان بیماری ریوی وکبدی نیز مفیداست.
?سرشاراز ویتانین c.تقویتدکننده سیستم ایمنی بدن است.
?کاهش ابتلا به بیماری های قلبی وعروقی.بیماری های چشمی.وسرطان.تنطیم سوخت ساز بدن واسم والرژی کمک میکند.
?بدلیل داشتن اسید فولیک دربدن می تواند سلامت گوش راکاهش داده .
?اسیدفولیک باعث شادابی پوست درفرد وتولید سلول های خونی را افزایش دهد

☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️
?قرص

گیاهان مورد استفاده در داروهای سنتی گاهی بسیار تلخ، بدمزه یا بدبو هستند. در این صورت می‌توان برای مصرف ساده‌تر، آن‌ها را به شکل قرص درآورد. قرص‌ها از گیاهان خشک و پودر شده تهیه می‌شوند. بهترین روش برای بهره‌مندی از خواص گیاهان تلخ، بدمزه و بدبو، مصرف آن‌ها به شکل قرص است.

☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️
?اسانس روغنی

اسانس روغنی از مایعات فرّار گیاه و دیگر ترکیبات معطر آن استخراج می‌شود. اغلب ما با اسانس‌های روغنی مانند اسطوخودوس برای آرامش و اوکالیپتوس برای سرماخوردگی و سرفه آشنا هستیم. اسانس روغنی اغلب برای استعمال خارجی مناسب است. همچنین می‌توان از آن‌ها به صورت رقیق شده در آب، پماد، حمام یا دیگر روغن‌ها استفاده کرد. اسانس‌های روغنی که در طب سنتی دارای شهرت فراوانی هستند عبارتند از:

?روغن لیمو

?روغن دارچین

?روغن علف لیمو (لمون گرس)

?مریم گلی

?روغن درخت چای

?روغن اسطوخودوس

?اوکالیپتوس

?روغن رزماری

?روغن پرتقال شیرین

?روغن نعناع فلفلی

روغن گیاهی گوچیک کننده بینی۱۰۰%خالص به همراه ماسک ،ضماد خانگی ..بدون نیاز به جراحی و عوارض بعد ان … با طبیعی ترین حالت ممکن

☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️
?دمنوش

بخش مهمی‌از داروهای سنتی را گیاهان به خود اختصاص می‌دهند. طب سنتی با بهره‌مندی از خواص درمانی گیاهان به درمان بسیاری از بیماری‌ها می‌پردازد. دمنوش گیاهی از طریق دم کردن یا جوشاندن بخش‌های مختلف گیاهان به دست می‌آید. گیاهانی که دم کرده آن‌ها به عنوان داروی سنتی اهمیت بالایی دارد عبارتند از:

?بابونه

?نعناع

?چای سبز

?چای سیاه

?زنجبیل

?دارچین

?اکیناسه

 

به مدیریت:آقای عباسی تبار

 

 

 

 

 

 

 

 

بالنگ

زعفران کوهی

 

گیاه تراپی ?
گیاه بابا آدم

 

شویدکوهی

 

پونه کوهی

 

نعناع

 

گیاهان موثر در درمان ارگانیک

☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️
گل بابونه

 

☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️

 

 

 

طب سنتی , درمان گیاهی , درمان گیاهی باران در بابل , انواع دمنوش , قرص گیاهی , اسانس روغنی , مشاور درمان گیاهی , درمان گیاهی باران در بابل مازندران , انواع روش های درمانی گیاهی , داروهای طبیعی ,