دفتر معماری مهندس اسفندیار عبدشا

✅دفتر مهندسی ، معماری
✅طراحی ، نظارت و اجرا
✅و معماری داخلی
آرشیتکت:
مهندس اسفندیار عبدشاه

قبول سفارش کار از کل کشور 

***********

امروزه بیشتـر مدیران ، کارشناسان ، بازرگانان و فعالان اقتصادی عرصـه تجارت ، اینترنت را به عنـوان منبع شماره یک رفع نیازهای روزانه خـود می شناسند .
سهـولت دسترسی ، مخاطبان فراوان ، صرفه جویی در وقت و هزینه ، حذف سفر های زاید درون شهری و همچنین کاهش آلودگی هوا در کنار حذف واسطه های بازار و کاهش قیمت از مهم ترین فواید رسانه های دیجیتال می باشد. وبسایت پی جو به عنوان رسانه آنلاین کانون تبلیغات پیک نوین شیراز با سابقه درخشان درعرصه تبلیغات با سیـاست رونق بخشیـدن به کسب و کار و افزایش بهره وری بنگاه های اقتصادی در شهریور ماه ۱۳۹۴ راه اندازی گردیده است، در طی مدت زمانی که از شروع فعالیت وبسایت پی جو می گذرد تعداد بازدیدهای سایت به رقم بیش از نیم میلیون بازدید در ماه رسیده، که این نشان از اعتماد مردم و بازار شیراز وهمچنین سایر شهرهای جنوب کشور به این رسانه محبوب می باشد.

فعالان تجارت ، با داشتن یک ویترین و نمایشگاه مجازی همیشگی و در دسترس و همچنین معرفی کامل خدمات خود در رسانه پی جو ، شاهد رشد جایگاه برند و افزایش فروش خود خواهند بود.

تبلیغات در رسانه پی جو ، روشی کار آمد و اثرگذار در تبلیغات و بازاریابی و فروش محصولات و خدمات میباشد زیرا مخاطبان پی جو کسانی هستند که نیاز به خرید در آنها قطعی شده و با میل خود آگهی ها را با هدف خرید بررسی میکنند.