پرده سرای مجلل

?دوخت و نصب انواع پرده های پارچه ای،زبرا،شید،تصویری،عمودی و …

❇️پرده زبرا

?یکی از جدیدترین و پرفروش ترین انواع پرده های فانتزی پرده زبرا میباشد. اجزای پرده زبرا از تور و پارچه میباشد که بصورت راه راهای افقی برابر و موازی با ضرافت هرچه تمام تر به هم بافته شده اند. ساخت و تولید پرده زبرا بصورت دبل یا دوبل میباشد که این مکانیزم امکان سایه و روشن کردن پرده بصورت دستی به شما میدهد. پرده زبرا تنوع طرح و رنگ بالایی رو دارد که میتوان با هر سلیقه و دکوراسیونی تنظیم کرد.

❇️پرده شید

?همان طور که از نام آن نیز مشخص است، این نوع از پرده برای ایجاد سایه در فضا استفاده می شود. پرده شید از یک لایه پارچه تشکیل شده است که تمام پنجره را می پوشاند و جنس آن به گونه ای است که در عین حال که سایه ایجاد می کند، باعث ایجاد تاریکی مطلق نمی شود. پرده های شید موجود در بازار رنگ ها و طرح های مختلف و متنوعی دارند و پارچه آن ها از جنس کتان، ابریشم، پنبه و یا پلی استر است. از این رو به سادگی با دکوراسیون فضای مورد نظر هماهنگ می شوند و می توانند بر جذابیت و زیبایی محیط بیفزایند. امروزه این پرده ها طرفداران زیادی دارند و توانسته اند جایگزین پرده های سنتی شده و در بسیاری از اماکن مسکونی، اداری و تجاری استفاده می شوند.

❇️پرده چاپی

?تا چند سال پیش ،از پرده چاپی استفاده و استقبال بسیار کمی می شد اما امروزه با توجه به بالا رفتن کیفیت چاپ روی پارچه های پرده ای و تنوع طرح فوق العاده زیاد و جذاب پرده چاپی ، رویکرد مردم به این نوع پرده برای منازل ، پرده اداری و شرکت ها ، پرده ویلاها و پرده هتل ها بسیار زیاد شده است.

پارچه های پرده ای هم مثل سایر منسوجات دسته بندی های مختلف دارند. مثل : پرده ژاکارد ، پرده گلدوزی ، پرده حریر ساده و صدها نوع مختلف دیگر.

❇️مزایای پرده چاپی

?مزیت اصلی پرده چاپی نسبت به سایر پرده ها این است که شما بدون هیچ محدودیتی ، امکان انتخاب طرح و رنگ را دارید. البته این امکان در پرده چاپی با چاپ دیجیتال وجود دارد. شما می توانید طرح های پرده چاپی مدرن ، پرده چاپی با نقوش سنتی ، پرده چاپی با طرح های ساده و مینیمال ، پرده چاپی با طرح های کارتونی برای پرده اتاق کودک و یا انواع طرح های دیگر را انتخاب و در خانه خود داشته باشید.

حتی ممکن است شما برای منزل یا شرکت خود یک طرح اختصاصی بخواهید . مثلا شما برای پرده اتاق خواب کودک دلبندتان ، می خواهید که یک تصویر آتلیه ای از خود او را به عنوان پرده اتاق چاپ و نصب کنید. با چاپ دیجیتال روی پرده چاپی ، شما می توانید پرده چاپی با تصویر کودک زیبایتان را با بالاترین کیفیت رنگ ، داشته باشید.

به مدیریت:محمد رضا حقیقی

 

 

 

 

 

 

پرده , پرده سرا , انواع پرده , پرده سرای مجلل در فارس , پرده زبرا , پرده شید , پرده پارچه ای , پرده چاپی , مزایای پرده چاپی , دوخت و نصب انواع پرده مجلل در فارس , قیمت انواع پرده در فارس ,