Address & Contact

Our Address

رشت ، بلوار جهاد ، جنب بیمارستان پارس ، ساختمان پارس طب ،طبقه اول

Telephone

دکتر جلال خیرخواه

❤️انجام خدمات تخصصی قلب تشخیص غیر تهاجمی

❤️انجام ویزیت تخصصی و فوق تخصصی

❤️انجام نوار قلب و اکو

❤️آنالیز پیس میکر ، تست ورزشی و هولتر ریتم و فشار

?قلب، حیاتی ترین عضو در بدن است که از نظر هر متخصص قلب و عروق لازم است انسان همواره سلامتی و وضعیت قلب خود را تحت کنترل داشته باشد. قلب در واقع شبیه به یک پمپ است که خون را به قسمت‌‌‌های مختلف بدن هدایت می‌کند در نتیجه هر گونه اختلال در قلب، منجر به آسیب به سایر اندام‌‌‌های بدن خواهد شد که بدترین عارضه، بروز ناهنجاری در مغز است. دکتر قلب و عروق کمک می‌کند تا قلب شما سلامتی خود را مجددا به دست بیاورد.

?تست ورزش

این تست کمک می‌کند تا دکتر قلب و عروق بتواند ریتم قلب را در وضعیت استراحت و ورزش تعیین کند و از این طریق، عملکرد و محدودیت‌‌‌های قلب مشخص شود.

?آنالیز پیس میکر

دستگاه ضربان ساز (پیس میکر) می‌تواند شیوه زندگی شخصی را که اختلال ریتم قلب(نامنظمی قلب) دارد، بهتر کند. پیس‌میکر (ضربان‌ساز) دستگاهی با اندازه کوچک است که در قفسه‌سینه برای کنترل ریتم‌های غیرطبیعی قلب کار گذاشته می‌شود. این وسیله با به‌کارگیری ضربان الکتریکی کم‌انرژی، قلب را وادار می‌کند ضربان طبیعی داشته باشد. دستگاه ضربان‌ساز بعضی از علائم آریتمی‌ها را مانند ضعف یا احساس غش یا سرگیجه بهبود می‌بخشد.

?دلایل نیاز مراجعه به متخصص قلب و عروق:
❤️تنگی نفس

یکی از مهمترین علائم بیماری‌‌‌های قلب و عروق، تنگی نفس است. تنگی نفس در زمان کار، در حالت خوابیده، تورم پا همراه با تنگی نفس نشانه از بیماری قلبی است. این علامت خطرناک است و اگر سریعا تحت درمان متخصص قلب و عروق قرار نگیرید می‌تواند عوارض جبران ناپذیر را به دنبال داشته باشد.

❤️ناراحتی در قفسه سینه

یکی از علامت هایی که نشان دهنده ناهنجاری در سرخرگ قلب است همین خستگی در قفسه سینه است البته این بدان معنا نیست که هر ضعف در قفسه سینه به معنی بیماری قلبی است ولی باید به این مورد هم شک کرد. در صورتی که این ناراحتی با فعالیت بیشتر شده و به سمت پشت جناغ می‌رود، نشان از بیماری قلبی است که شدت بیماری و درمان را پزشک قلب و عروق تعیین می‌کند.

❤️خستگی زودرس

قلبی که دچار نارسایی شده باشد نمی‌تواند به خوبی به تمام بدن خون‌رسانی کند در نتیجه اکسیژن و مواد غذایی کافی به اندام‌ها بدن نمی‌رسد. در چنین حالت بدن انسان سریع دچار ضعف شده و خستگی زودتر از موعد فرا می‌رسد

❤️تپش قلب

اضطراب، استرس، فعالیت‌‌‌های زیاد، بیماری‌‌‌های وراثتی و … از جمله مواردی هستند که منجر به تپش قلب می‌شوند. گاهی اوقات دیده شده است که افراد در زمان استراحت به صورت ناگهانی دچار تپش قلب می‌شوند که به این حالت آریتمی‌قلبی می‌گویند. با توجه به این که تپش قلب بر روی پمپاژ خون و سلامت بافت قلب تاثیر می‌گذارد لذا در اولین فرصت باید درمان تحت نظر متخصص قلب و عروق را آغاز نمود.

❤️ابتلا به سرگیجه

سرگیجه می‌تواند دلایلی مختلفی داشته باشد. حتی یک فشر روانی نیز می‌تواند منجر به این حالت در شما بشود. اما این علامت، نشانی از بیماری و نارسایی قلبی نیز خواهد بود. اگر شما تاکنون مشکلی و بیماری خاصی نداشته اید که باعث سرگیجه بشوند، باید به متخصص قلب و عروق مراجعه کنید تا سلامت قلب را بررسی نمایند. حال اگر مطمئن شدید که قلب شما بیماری ندارد باید علت سرگیجه را در سایر اندام‌‌‌های بدن جست و جو نمود.

❤️عرق سرد

یکی از شایع ترین علائمی‌که در بیماران قلب دیده می‌شود، عرق سرد است که با علائم دیگر هم همراه خواهد بود. از آنجایی که در افراد دیابتی هم ممکن است عرق سرد بر روی بدن دیده شود لذا برای این که مطمئن شوید این علامت، به معنی نارسایی قلب هست یا خیر باید به وضعیت تپش قلب خود توجه داشته و از متخصص قلب و عروق بخواهید که تست هایی را برای شما انجام دهد.

 

به مدیریت : دکتر جلال خیرخواه

 

 

 

دکتر جلال خیرخواه متخصص قلب و عروق در رشت , متخصص قلب و عروق در رشت , فوق تخصص قلب و عروق در رشت , دکتر جلال خیرخواه  , دکتر جلال خیرخواه در رشت , انجام نوار قلب در رشت ,  اکو در رشت  , آنالیز پیس میکر , تست ورزشی , هولتر ریتم و فشار  ,