دکوراسیون داخلی آدینه 

? فروش و اجرای انواع سقف کاذب و بازسازی ، تایل ، کناف ، قرنیز و پارکت

?  اگر به دنبال تغییر دکوراسیون داخلی و طراحی چیدمان خانه، محل کار و فضای زندگی خود هستید، ما تجربه ای متفاوت از خلق فضا و کیفیت زندگی را برایتان فراهم می‌کنیم. شما سبک طراحی و سلیقه‌ای که بیشتر می‌پسندید را انتخاب نموده، بودجه مورد نظرتان را تعیین می‌کنید. سپس بر‌اساس خواسته‌‌‌های شما و نوع بسته‌طراحی انتخاب شده، چند ایده اولیه توسط معماران و طراحان ما ارائه می‌شود

? طراحی دکوراسیون داخلی امری تخصصی است و باید توسط کارشناسان و متخصصین امر انجام گیرد. ما سال‌هاست که در زمینه طراحی دکوراسیون منازل، ادارات و… فعالیت داریم و توانسته ایم رضایت مشتریان را جلب کنیم?

?  پیکره و روح هر فضایی در جهان هستی، به نوع چینش و ترکیب بندی اجزاء آن وابستگی مطلق دارد. طراحی دکوراسیون و معماری داخلی شور و اشتیاق و آرامش را با استفاده از تکنیک‌ها و سبک‌‌‌های متعدد و طراحی‌‌‌های خلاقانه به کوچکترین و بی روح ترین فضاها باز می‌گرداند. سهم بیشتر این حس آرامش از طریق بینایی تامین می‌شود. در این نقل و انتقال، عناصر و عوامل بسیاری از جمله محیط و فضاهای پیرامون انسان مانند: رنگ، فرم و مدل، نحوه چیدمان، گل و گل خانه، جریان هوا، صدا و نور از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. ارتباط محیط واین عناصر فضاهای پیرامونی، باسلامت تن و روان، رشد و شکوفایی حقیقتی اثبات شده است.

?  دکوراسیون داخلی آوینه  با تکیه بر اصول و مبانى مهندسى، معمارى و تجربه، تداعى گر ذهن و سلیقه شما بوده و به رویاهایتان واقعیت مى بخشد. هنر ما خلق طرح و زیبایى در رویا و انطباق آن با سلایق شماست و تخصص ما اجراى همان رویاها در محیط و فضاى ساختمان است.

 

مدیریت : آقای محمدرضا جوانمرد

اجرای آینه دکوراتیو

پوستر بین کابینتی قرنیز

آسمان مجازی

اجرای آسمان مجازی و پوستر

اجرای پوستر

کاغذ دیواری سه بعدی

کناف

اجرای کاغذ دیواری

کاغذ دیواری و پوستر

پوستر کاغذ دیواری

سقف کاذب روی شیب

دیوار پوش ضد ضربه

آموزش طراحی دکوراسیون داخلی , رشته طراحی دکوراسیون داخلی , درآمد شغل طراحی دکوراسیون داخلی , تیم طراحی دکوراسیون داخلی , نرم افزار طراحی دکوراسیون داخلی , مراحل طراحی دکوراسیون داخلی , بازسازی و طراحی داخلی , دکوراسیون داخلی پذیرایی , سقف کاذب , بازسازی , تایل , کناف , قرنیز , پارکت ,