دکوراسیون داخلی آرکس

در بین هزاران برند و محصول دکوراسیون موجود در بازار ایران، گروه آرکس دکور به کمک بهترین طراحان و به پشتوانه سال ها تجربه در حوزه دکوراسیون داخلی، گلچینی از بهترین محصولات با کیفیت عالی، طراحی بی نظیر و قیمت مناسب را انتخاب کرده و در سبد محصولات خود قرار داده است.

تمام نمونه های لمینت، کفپوش و کاغذ دیواری موجود در این وبسایت، دارای گواهینامه های کیفیت اروپا است. آرکس دکور در تمام مراحل مشاوره، طراحی، فروش، تحویل و نصب، در کنار شما خواهد بود و با دقت به اجرای پروژه ها نظارت خواهد داشت. شهرت آرکس دکور به اجرای دقیق و سریع، و تحویل به موقع است.

آرکس دکور با شناخت از انواع آلبوم های کاغذ دیواری و بازخوردی که طی سالها بدست آورده، گلچینی از آلبوم های کاغذ دیواری کره ای را انتخاب کرده و در حال حاضر بزرگترین عرضه کننده کاغذ دیواری کره ای در ایران است.

بیشتر کاغذدیواری های موجود در بازار ایران، ساخت چین است. کاغذ دیواری چینی تنوع قیمت زیادی دارد، اما از نظر کیفیت و دوام هرگز به سطح سایر کاغذ دیواری ها نمی رسد. در ایران همچنین، تعداد کمی آلبوم کاغذ دیواری متعلق به چند برند اروپایی وجود دارد که علارغم کیفیت عالی و طراحی زیبا، بسیار گران است. دلیل انتخاب کاغذ دیواری کره ای، کیفیت عالی و طراحی بروز در کنار قیمت مناسب است.

? نمایندگی پروفیل و یراق آلات نرده ترکیه
? کاغذ دیواری ، آسمان مجازی ، پارکت

 

مدیریت: آقای رضا علیخانی

 

آسمان مجازی در خوی پارکت در خوی,دکوراسیون آرکس در خوی,دکوراسیون داخلی در خوی,دکوراسیون در خوی,کاغذ دیواری در خوی,نمایندگی پروفیل در خوی,یراق آلات نرده ترکیه در خوی