Address & Contact

Our Address

تهران

Telephone

دکوراسیون داخلی بیتارت

?اجرای انواع خدمات دکوراسیون داخلی از جمله:?

?دیزاین داخلی

?آینه کاری

?نقاشی دیواری و سقفی

?نقاشی کلاسیک،مدرن و مینیاتور

?پتینه کاری

?داشتن منزلی زیبا و آرامش بخش با دکوراسیون داخلی خاص و باب میل، یکی از ایده آل‌‌‌های انسانها در زندگی روزمره می‌باشد و دستیابی به چنین فضایی دور از ذهن نیست.

?داشتن این چنین فضایی شاید در لغت بسیار ساده به نظر برسد ولی در واقعیت چندان ساده هم نیست. ایجاد فضاهای متناسب چه از نظر ابعاد و چه از نظر رنگ و حجم نیاز به دقت و ریزبینی خاص خود دارد.

?انتخاب به جای مصالح و متریال و توجه ویژه به پایداری آن مستلزم استفاده از نیروی انسانی کارآمد همراه با دانش فنی روز دنیا است و به تجارب فراوانی نیاز دارد.

❇️پتینه کاری کلاسیک

?هدف از پتینه کاری‌های کلاسیک که امروزه کمتر استفاده می‌شوند، بخشیدن جلوه‌ای قدیمی و کلاسیک به فضا بود و برای رسیدن به این هدف به برجسته کاری‌ها و استفاده از ورق‌های طلا، مس و برنج و برنز روی می‌آوردند.

?در سبک کلاسیک بیشتر از رنگ‌های سنگین و کلاسیک مانند آبی درباری استفاده می‌شده است که متعاقباً هم زمان و هم هزینه زیادی را می‌طلبد. از نظر زیباشناختی باید دقت کرد که در چه فضایی و با چه معماری از این سبک پتینه استفاده می‌شود زیرا داشتن همخوانی با محیط پیرامون از مهم‌ترین جنبه‌های زیباشناختی استفاده از این هنر و سبک است.

❇️پتینه کاری مدرن

?نوع مدرن این هنر امروزه بسیار رایج شده است و هر روزه روش‌های جدیدی برای اجرای طرح‌های مختلفی از پتینه به کار گرفته می‌شوند. در پتینه کاری مدرن فرد خود را به رنگ یا طرح خاصی محدود نمی‌کند و از هر روش و موادی استفاده خواهد کرد تا بتواند جلای خاص مد نظر خود را روی سطح مورد ایجاد کنید. از نظر کاربرد‌ها نیز نوع مدرن این هنر طیف گسترده‌ای را پوشش می‌دهد و می‌توان آن را رو سطح مختلفی از چوب گرفته تا شیشه اجرا کرد.

❇️آینه کاری

?آینه کاری ایده ای زیبا برای دکوراسیون داخلی منزل است که با چسباندن تکه ها بزرگ و کوچک آینه به شکل های هندسی و گل و بته های زیباست که این هنر زیبا از هنر های ویژه هنرمندان ایرانی در دوره ساسانیان است.

?در هنر آینه‌کاری ، هنرمند آینه‌کار با استفاده از شیشه و برش آن به اشکال متنوع، فضایی درخشان و زیبا در بناها می‌آفریند که از بازتاب نور در قطعات بی‌شمار آینه تشعشع، درخشش و زیبایی در تزیینات بناها ایجاد می‌شود و پوششی بسیار مناسب و زیبا برای تزیین بنا از نظر استحکام و دوام است.

به مدیریت:بیتا شفیعی نژاد

نقاشی با خودکار

 

 

دکوراسیون داخلی , دکوراسیون داخلی بیتارت در تهران , آینه کاری , پتینه کاری , نقاشی دیواری و سقفی , نقاشی کلاسیک , نقاشی مینیاتور , انواع خدمات دکوراسیون داخلی در تهران , پتینه کاری مدرن , پتینه کاری کلاسیک , دکوارسیون داخلی بیتارت , بهترین دکوراسیون داخلی در تهران ,