دکوراسیون داخلی محصولات ام دی اف روستیک

? کابینت ، کمد دیواری ، میز جلومبلی ، میزال سی دی ، کلیه محصولات ام دی اف

? کدام رنگ ام دی اف برای کابینت آشپزخانه شما بهتر است

? رنگ کابینت اولین چیزی است که در بدو ورود به آشپزخانه، در نظر افراد جلب توجه می کند. رنگ های روشن بیشتر دیده می شوند و فضا را بزرگتر و پر نورتر نشان می دهند. رنگ کابینت آشپزخانه مدل جدید را با توجه به نور و اندازه فضا انتخاب کنید. منظور این نیست کل کابینت ها را تک رنگ و روشن انتخاب کنید بلکه می توانید از رنگ های متنوع ولی با طیف روشن تر استفاده کنید.

? رنگ قهوه ای نسکافه ای برای فضاهای پر نور، متوسط و بزرگ مناسب است و باعث گرمی فضای منزل خواهد شد.
? رنگ سفید به سبب ماهیت خنثی که دارد به خوبی با هر رنگی هماهنگ می شود و نور را به خوبی منعکس می کند و فضای آشپزخانه شما را نورانی تر می کند. اگر می خواهید کابینت با طرح مدرنی داشته باشید بهتر است کابینت هایی را انتخاب نمایید که از ترکیب رنگ سفید با رنگ چوبی تولید شده اند.رنگ سفید نمادی از تمیزی و بهداشت است و کسانی که علاقه مند به ظاهری تمیز و مدرن هستند بهتر است که از کابینت ها با رنگ سفید در درون آشپزخانه خود استفاده نمایند.
? رنگ قهوه ای فندقی برای آَشپزخانه های پر نور و بزرگ مناسب است. این رنگ به راحتی با سرویس چوبی منزل هماهنگ است.
? رنگ قهوه ای سوخته بازتاب نور بسیار کم تری نسبت به سایر رنگ های ام دی اف دارد، بنابراین به شما پیشنهاد می دهیم از این رنگ کابینت در فضاهای بزرگ که نورپردازی بالایی دارند، استفاده نمایید. رنگ قهوه ای تیره، به دلیل انعکاس نور بسیار کم، باعث کوچک دیده شدن فضا می شود، به همین دلیل در فضاهای کوچک اصلا توصیه نمی شود.
? کابینت رنگ خاکستری روشن رنگی خنثی که به بزرگتر نشان دادن آشپزخانه کمک می کند.پس این رنگ برای کسانی که میخاهند دکوراسیون آشپزخانه کوچ خود را بزرگتر نشان دهند مناسب است.
? برای کابینت ها با سبک کلاسیک رنگ آبی می تواند بهترین انتخاب باشد. رنگ آبی روشن می تواند نور را جذب کند بنابراین برای آشپزخانه هایی که همیشه گرم و پرنور هستند این رنگ کابینت آبی می تواند ایده مناسبی باشد.

? چرا کابینت ام دی اف پرطرفدار است

? یکی از دلایل پرطرفدار بودن این نوع کابینت، قیمت بسیار مناسب آن در مقایسه با انواع دیگر کابینت، مانند کابینت های تمام چوب و استیل‌های ضد زنگ است. البته که ارزان بودن، دلیل بر نامرغوب بودن این کابینت نیست.
? ام دی اف مقاومت بالایی در فشرده شدن دارد و در ابعاد و ضخامت های مختلف وجود دارد
? ام دی اف مقاومت بالایی در فشرده شدن دارد و در ابعاد و ضخامت های مختلف وجود دارد
? قابلیت ابزارخوری ورق هاو قابلیت ماشین‌کاری
? ام دی اف آنقدر با کیفیت است که اکثر مغزی و یا روکش های چوبی را از این متریال میسازند. مانند هایگلاس
? اماکن طراحی در فضای مختلف آشپزخانه شما را دارد.
? یکی دیگر از دلایلی که که پرطرفدار است، تمیز کردن راحت این کابینت است. زیرا پوشش سطح MDF از لایه وینیل تشکیل شده که بهترین پوشش برای این سطوح می‌ باشد. البته بهتر است بدانید که MDF مانند تمام فراورده های چوبی دیگر، به مراقبت‌هایی نیز نیاز دارد. حتی زمانی که مواد غذایی یا گرد و غبار روی آن منشیند میتوانید با یک دستمال نم دار به سادگی کابینت خودتان را تمیز کنید.
? در اصل بیشتر کابینت ها زیر شاخه کابینت mdf هستند.اما با استفاده از روکش و یا اضافه کردن موادی یا دستگاهی دیگر به کابینت جدیدی تبدیل شده است مثلا کابینت هایگلاس و کابینت ممبران از ام دی اف ساخته شده است.
? ام دی اف فقط به ساخت کابینت محدود نمی شود بلکه در طراحی غرفه، مغازه و حتی اتاق خواب، . کمد دیواری و ریلی، دکور، میز تلویزیون و خیلی از وسایل دیگر با ام دی اف ساخته میشود. ولی در کل کیفیت آنها هم بسته به کارخانه تولیدشان متفاوت است.
? یکی از دلایل زیبایی ام دی اف صاف و سیقلی بودن آن است

مدیریت:آقای روح اله رامهرمزی

 

 

بهترین مدل کابینت ام دی اف , مدل کابینت ام دی اف جدید , کابینت ام دی اف قیمت , کابینت ام دی اف رنگ شده , بهترین رنگ کابینت ام دی اف , زیباترین کابینت ام دی اف , مدل کابینت ام دی اف برای آشپزخانه کوچک , مدل و رنگ کابینت ام دی اف ,