دکوراسیون داخلی نوین چوب کوهستانی

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی، سقف کاذب،کمد دیواری
✅اجراء ، مشاوره ، نظارت
✅انجام خدمات با نازل ترین قیمت و بهترین کیفیت
✅ساخت انواع کابینت ، کمد ، تخت ، استندهای چوبی و دیگر مصنوعات چوبی

✅اگر به دنبال تغییر دکوراسیون داخلی و طراحی چیدمان خانه، محل کار و فضای زندگی خود هستید، ما تجربه ای متفاوت از خلق فضا و کیفیت زندگی را برایتان فراهم می کنیم. شما سبک طراحی و سلیقه‌ای که بیشتر می‌پسندید را انتخاب نموده، بودجه مورد نظرتان را تعیین می کنید. سپس بر‌اساس خواسته های شما و نوع بسته‌ طراحی انتخاب شده، چند ایده اولیه توسط معماران و طراحان ما ارائه می‌شود.

✅هنر دکوراسیون داخلی در پی نیاز روانی انسان ها به ایجاد تنوعات مکرر در فضای اطراف خود و ایجاد یک تناسب اصولی جهت پاسخ گویی به این نیاز درونی به وجود آمد و پس از مدتها و با توجه ویژه به دیوارهای ساختمانی، زمینه رقابت طراحان و صنایع مربوط به ساخت و تولید وسایل داخلی مربوط به دکوراسیون داخلی از جمله کاغذ دیواری را فراهم نمود.

به مدیریت:آقای امیر کوهستانی

 

 

?کابینت آشپزخانه?

 

?اجرای کمد دیواری?

 

 

?معرفی اتاق لباس?

✅ درطراحی اکثر منازل مسکونی لوکس و مدرن کلوزت روم به عنوان یکی از فضاهای اصلی و موردنیاز افراد مورد بررسی قرار می گیرد و امکاناتی از جمله فضاهای تفکیک شده برای نگهداری لباس ها به صورت مجزا،آینه تمام قد و پاف یا مبلمانی برای نشستن جهت پوشیدن کفش در اتاق لباس مورد توجه قرار می گیرند.
.
.
.
✅ ‌کاربرد کلوزت روم ایجاد محیطی محفوظ برای نگهداری و تعویض لباس با تمام لوازم مورد نیاز بوده که در کل استفاده،نگهداری و تعویض لباس را بسیار آسان کرده است.
.
.
.
✅ نورپردازی مناسب در اتاق لباس یکی از اصلی ترین و مهمترین عناصر به شمار می آید.چون معمولاً این گونه فضاها از نور طبیعی بهره مند نبوده و نورهای مصنوعی در آن حکمرانی می کنند. میزان و مقدار روشنایی باید به گونه ای باشد که تمامی قسمت ها و رنگ لباس به بهترین شکل ممکن دیده شوند و سایه ها ی کمتری در آن مشاهده گردد.
.
.
‌.
✅ غالباً کلوزت روم از تفکیک فضاهای مختلفی برای چیدمان وسایل شخصی و لباسها رسمی و قفسه های کفش تشکیل شده است که این امر کمک شایانی به استفاده مفید و بهینه از فضای موجود می کند و جلوه خاص و زیبایی به اتاق مستر شما می بخشد.در بسیاری از این نوع فضاها میز توالت یا فضایی برای آرایش و خود آرایی در نظر گرفته می شود که این امر بسته به ابعاد کلوزت روم متغیر می باشد.

 

?فضای زیرپله?

 

?استندگل تمام چوب?

 

 

کابینت , کابینت سازی , کمد دیواری , کابینت mdf , کابینت ممبران , ساخت انواع کمد , استند چوبی ,  دکوراسیون داخلی ,  سقف کاذب ,  ساخت انواع کابینت در سمنان ,  قیمت انواع کابینت در سمنان ,  دکوراسیون داخلی نوین چوب در سمنان ,