شرکت معماری هیرادانا

بازسازی ساختمان

                                                    طراحی نما

شرکت دکوراسیون داخلی

                                              دکوراسیون اداری

بازسازی دکوراسیون داخلی

  • ✅بازسازی ساختمان
  • ✅دکوراسیون داخلی
  • ✅طراحی داخلی
  • ✅طراحی نما
  • ✅پیمان کاری ساختمان بعد از اسکلت
  • ✅اجرای کابینت
  • ✅طراحی ویلا

به مدیریت: آقای نوروزی

 

بازسازی ساختمان و دکوراسیون داخلی‎ در سریع ترین زمان ممکن تخصص ماست”

‎ هدف ما در این مجموعه تحقق زندگی ایرانی بوسیله ی معماری مطلوب و جلب رضایتمندی مشتریان عزیزمان است. ما تلاش کرده ایم برای رسیدن به چنین هدفی هموراه پیش نیازهای لازم برای به عهده گرفتن چنین مسئولیت سنگینی را فراهم آوریم. شرکت معماری و بازسازی ساختمان هیرادانا با گرد آوری نیروهای جوان و با سابقه و استفاده درست و حداکثری از توان همکاران خود و با تلفیق تجربه و انگیزه پروژه های خود را به بهترین حالت ممکن به سرانجام برساند. این گروه بزرگترین افتخار خود را در کسب رضایت و اعتماد کارفرمایان خود در مدت زمان فعالیت حرفه ای خود میداند.

با افتخار اعلام میکنیم با داشتن کادری حرفه ای و مجرب در انجام کلیه خدمات تخصصی طراحی داخلی، بازسازی نما، تخریب ساختمان، اجرای کابینت، گچ کاری و گچ بری، سیمان کاری، سنگ کاری، مقاوم سازی ساختمان، دیوار چینی، اجرای سقف کاذب، آسمان مجازی، کف سابی, کاشی کاری, اجرای کناف سقف و دیوار، برق کاری، لوله کشی، بنایی ساختمان، نقاشی ساختمان، کاغذ دیواری، پارکت و لمینت، قرنیز دکور چوب، پتینه و غیره در خدمت شما کارفرمایان گرامی هستیم و این اطمینان خاطر را به شما میدهیم که میتوانید با آسودگی نیاز های خود را به شرکت معماری هیرادانا بسپارید و ما آن را با بالاترین کیفیت و سریعترین زمان انجام خواهیم داد.طرحی نو متناسب با سلیقه و خواسته شما مناسب برای کاربری فضا ارایه خواهیم داد که با تمام استانداردها و متدهای روز طراحی در دنیا مطابقت خواهد داشت.

لطفا برای آشنایی بیشتر با ما و پروژه های در دست اجرا از شرکت دیدن فرمایید تا بتوانیم بهترین مشاوره دکوراسیون داخلی را خدمتتان ارائه دهیم. مشاوره و بازدید رایگان برای شما به صورت رایگان صورت خواهد گرفت

《شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا》
طراحی , نظارت و اجرای پروژه های ساختمانی و دکوراسیون داخلی از تخریب تا تحویل

?طراحی
?نظارت
? اجرا

شرکت معماری هیرادانا طراح و مجری پروژه های ساختمانی و دکوراسیون داخلی
www.hiradana.com
۰۹۱۲۵۷۵۴۹۲۱ – ۰۹۳۵۷۹۵۹۹۱۹ – ۴۴۲۷۴۱۴۶ – ۴۴۸۹۰۷۳۲
آدرس: تهران – همت غرب – خیابان شاهین شمالی ( شهید کبیری طامه ) جنب بانک پاسارگاد پ٣ – واحد ٢

http://Www.decorasiondakheli1.ir

https://www.instagram.com/bazsazii.decorasion/