Address & Contact

Our Address

سنندج ، قروه

Telephone

دکوراسیون داخلی و کاغذ دیواری صید محمدی

? انواع کاغذ دیواری ایرانی و خارجی

? آجرنمای داخلی و آینه دکوراتیو

? پوسترهای سه بعدی قابل شستشو

? پرده های زبرا

? اهمیت کاغذ دیواری در هنر دکوراسیون داخلی?

?هنر دکوراسیون داخلی در پی نیاز روانی انسان ها به ایجاد تنوعات مکرر در فضای اطراف خود و ایجاد یک تناسب اصولی جهت پاسخ گویی به این نیاز درونی به وجود آمد و پس از مدتها و با توجه ویژه به دیوارهای ساختمانی، زمینه رقابت طراحان و صنایع مربوط به ساخت و تولید وسایل داخلی مربوط به دکوراسیون داخلی از جمله کاغذ دیواری را فراهم نمود.
در جهان مدرن امروزی، شما هیچ گاه با هیچ هنرمندی در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی مواجه نخواهید شد که بخواهد بدون توجه به دیوارهای ساختمانی، کار خود را پیش ببرد و در این زمینه به موفقیت نیز دست یابد. این امر بیش از پیش نمایانگر اهمیت استفاده از کالاهایی همچون کاغذ دیواری در جهان امروز و در عرصه هنر دکوراسیون داخلی است.

? کاغذ دیواری سه بعدی از جمله ایده های جدید در دکوراسیون محسوب می شود که می تواند فضاهای خاص و جذابی را خلق کند. این نوع کاغذ دیواری همان طور که از اسمش پیداست تصویری پیش رویمان می گذارد که تا حد زیادی آن را واقعی احساس می کنیم. تصویر سه بعدی این احساس را به شما می دهد که با لمس این کاغذ چیزی فرای یک‌ تصویر و کاغذ معمولی را احساس خواهید کرد.

? این کاغذ دیواری ها برای آپارتمان های کوچک امروزی گزینه مناسبی است و به شما کمک می کند از احساس فشار در محیط بسته آپارتمان رها شوید. کاغذ دیواری سه بعدی از نظر جنس با انواع کاغذ دیواری های معمولی فرقی ندارد اما طراحی آن به گونه ای است که به دلیل سایه هایی که دارد، طرح آن در فاصله حدود سه متری برجسته یا فرو رفته به نظر می رسد هم چنین نمای شبیه به دیوارپوش ایجاد می کند ولی هزینه به مراتب کمتری به همراه خواهد داشت.

? یکی از چشمگیرترین المان های دکوراسیون داخلی پوستر های سه بعدی هستند. پوسترهای سه بعدی در واقع فاقد هر گونه برجستگی بوده و فقط نمای سه بعدی و برجسته را به بیننده القاء می کنند. این محصول در رنگ های زیبا و مدل های متنوع قابل ارائه می باشد.

 

مدیریت : آقای صید محمدی

 

 

 

 

 

 

پوستر سه بعدی مدرن , پوستر سه بعدی لاکچری , کاغذ دیواری  , دکوراسیون داخلی , پرده زبرا , آینه دکوراتیو , آجرنما ,