Address & Contact

Our Address

تهران ، اسلامشهر

Telephone

دکوراسیون داخلی ژرمن کناف

? دکوراسیون و طراحی خانه ها از اهمیت خیلی زیادی برخودار است خصوصا که از متراژ کم شده و مانند زمانهای گذشته نمی توان خانه هایی با متراژهای بالا داشت به همین دلیل طراحی و دیزاین خیلی مهم شده که ژرمن کناف به این مهم پرداخته است.

? استفاده از سقف کشسان براق یا همان لاکر لوتوس آسمان مجازی یا همان فضای مجازی را به ارمغان آورده است، ترکیب سقف لاکر و فیبر نوری باعث شده است فضا را شبیه سازی کنیم. نورپردازی با استفاده از فیبر نوری کنترل دار برروی سقف لاکر این نمای زیبا را به وجود می آورد که سقف کشسان آسمان مجازی بسیار اجرای دشواری دارد.

? برای اجرای سقف گلکسی معمولا از سقف کشسان لاکر ۲۵ میکرون استفاده می شود.
سقفهای گلکسی در رنگهای آبی ، قرمز ، سرمه ایی ، سفید ، مشکی ….. میباشد .

? اکلیلهای پراکنده شده همراه با فیبر نوری در سطح سقف منظره آسمان پر ستاره ایی را در ذهن بیننده تداعی میکند ، خصوصا رنگ مشکی آن که به آسمان مجازی در بین مردم شناخنه شده است.

? محل اجرای سقف کشسان گلگسی

? از آنجایی که راهرو ها و پاگردها در آپارتمان ها، اغلب تنگ و تاریک هستند، عملا نصب لامپ های سقفی تو کار ضرورت دارد. با نصب سقف گلکسی ، نه تنها به فضای داخلی راهرو جلوه و زیبایی خاصی میبخشید بلکه راهروها بسیار بزرگتر و روشن تر به نظر برسند .
? استفاده از فیبر نوری هوشمند سبب شده سقف گلگسی بسیار متنوع با کنترل نماهای جالب فضایی به وجود آورند.
? شبی پر ستاره و رویایی را برای اتاق خواب فرزند دلبندتان فراهم آورید

مدیریت:آقای فلاح

 

سبک دکوراسیون داخلی ایرانی , سبک شناسی در دکوراسیون داخلی , دکوراسیون داخلی پذیرایی , دکوراسیون داخلی چیست , دکوراسیون داخلی آشپزخانه , دکوراسیون داخلی منزل ۲۰۱۶ , دکوراسیون داخلی مغازه , رشته دکوراسیون داخلی ,