Address & Contact

Our Address

تهران

دکوراسیون و تزیینات دکوراتیو داخلی کاغذ دیواری و کناف آرت گالری حسینی 

⚜️ اجرای نور کاری لاین نوری ، تزئینات سقف ، نورپردازی⚜️

⚜️ انواع خدمات دکور چوبی ، نصب کمد و درب های چوبی⚜️

? نصب انواع فرفوژه و حصار پنجره?

? انواع تزئینات فلزی منزل?

? ﻃﺮاﺣﻲ و اﺟﺮاﻱ ﻛﻨﺎﻑ ، ﻧﻘﺎﺷﻲ ﻣﺴﻜﻮﻧﻲ ﺻﻨﻌﺘﻲ ، ﻧﺼﺐ ﭘﻮﺳﺘﺮ ﻫﺎﻱ ﺳﻪ ﺑﻌﺪﻱ ، ﺩﻛﻮﺭ ﭘﺸﺖ ﺗﻲ ﻭﻱ ، اﭘﻮﻛﺴﻲ

? ﺩاﺭاﻱ ﻛﺎﺭﺕ ﻣﻬﺎﺭﺕ از سازمان فنی و ﺣﺮﻓﻪ اﻱ

? با طراحی دکوراسیون داخلی می توانید به راحتی محیط خانه خود را متفاوت ساخته و احساس آرامش بیشتری را برای زندگی به وجود آورید.برای اکثر مردم، خانه مهمترین مکانی است که زندگی آنها حول آن شکل می گیرد؛ جایی که به همراه عزیزانشان در کنار همدیگر زندگی می کنند. همه ما نیز تمایل داریم که منزل ما نه تنها راحت، بلکه زیبا نیز باشد. اضافه کردن چیزهایی کوچک در گوشه کنار خانه در قسمت های مختلف، می تواند زیبایی بیشتری را در منزل ما به وجود بیاورد و به صاحب خانه کمک کند تا تمام پتانسیل دکوراسیون خانه را درک کند.

⚜️ نصب کاغذ دیواری برای طراحی دکوراسیون داخلی

نصب کاغذ دیواری و دیوارپوش های تزئینی ساده و سه بعدی، نمونه ای ابزارهایی هستند که در دکوراسیون داخلی برای دیوارهای منزل وجود دارند. برای تحت تأثیر قرار دادن میهمانان، دیوارهای خانه را با کاغذ دیواری تزئین کنید که دارای الگوها، رنگ ها و نقوش جذاب و غیرمعمول هستند. می توانید اشکال انتزاعی که از طبیعت الهام گرفته اند یا سایر نقوش رنگارنگ را انتخاب کنید؛ به این ترتیب، دیوارها را به یک اثر هنری زیبا تبدیل می کنید.

⚜️ دکوراسیون منزل با چه هدفی انجام می شود؟

مهم ترین دلیلی که مردم به طراحی و دکوراسیون داخلی منزل روی می آورند این است که می خواهند شرایط زندگی را بهتر کنند. به طور مثال، برخی ایده هایی را اجرا می کنند که دسترسی به نور طبیعی برای داخل منزل، بیشتر فراهم شود. برخی دیگر سیستم های تهویه مدرن را نصب می‌کنند تا گرمایش و سرمایش بهتر فراهم باشد. برخی از خانواده ها نیز به سبک های قدیمی و سنتی علاقه مند هستند؛ بنابراین از همان ابزارها و وسایل بهره می گیرند.

⚜️ آنچه در طراحی دکوراسیون داخل منزل اهمیت دارد این است که شما می‌توانید از تمام پتانسیل های داخل خانه استفاده کنید. برخی از طراحان دکوراسیون به صاحبخانه پیشنهاد می دهند قبل از اینکه دکوراسیون را شروع کنند، بهتر است برخی از قسمت های فرسوده خانه را بازسازی نمایند. به این ترتیب اگر لوازم و ابزارهای جدید در دکوراسیون استفاده کنید، تا سال های سال برای شما باقی می ماند.

⚜️ اگر در یکی از قسمت های خانه، نقصی وجود داشته باشد، بدون شک، پس از مدتی می تواند دکوراسیون جدید شما را نامطلوب جلوه دهد. به طور مثال فرض کنید که لوله کشی های آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی فرسوده باشند و یا کاشی ‌های حمام، ترک خورده باشد؛ اگر دکوراسیون این قسمت را تغییر دهید بدون اینکه بازسازی انجام شود، در طولانی مدت ممکن است نشتی یا شکست لوله ها اتفاق بیفتد که هزینه‌های شما در این صورت به هدر می ‌رود.

⚜️ ایده هایی که برای طراحی دکوراسیون منزل اجرا می کنید، جزء لاینفک زندگی روزمره شما هستند. شاید به صورت اصولی به این مسأله نگاه نکرده اید اما همینکه در آشپزخانه، جای برخی از لوازم را تغییر می دهید یا مبلمان سالن نشیمن را جابه جا می کنید، در حقیقت، در حال تغییراتی در دکوراسیون داخلی هستید.

⚜️ گفته می شود بین یک اتاق طراحی شده توسط طراح داخلی حرفه ای و اتاق طراحی شده توسط یک دکوراتور خانه، تفاوت هایی وجود دارد. از متعادل کردن طرح ها و رنگ ها گرفته تا آویختن آثار هنری، نورپردازی و سیستم های روشنایی و حتی نصب پرده ها، طراحان دکوراسیون منزل، ترفندهایی را دارند که می توانند یک فضای معمولی را به یک فضای افسانه ای و رویایی تبدیل کنند.

مدیریت : آقای حسینی

ایده دکوراسیون , بهترین دکوراسیون منزل ایرانی , دکوراسیون داخلی , کاغذ دیواری , کناف , آرت گالری ,