دکوراسیون کلبه چوبی

? کلیه کارهای چوبی ام دی اف و دکوراسیون

? چوب یکی از محبوب ترین مواد و مصالح ساختمانی است که علاوه بر استفاده ی تزئینی، در امر گرما و ایجاد فضایی مدرن نیز تاثیرگذار خواهد بود. در این قسمت، سه نمونه دکوراسیون داخلی منزل (دکور چوبی) برجسته ی چوبی به معرض نمایش درآمده است. کف تمام این خانه‌ها از چوب‌‌‌های جنگلی بسیار زیبایی ساخته شده است.

طراحی و اجرا کابینت کلاسیک کمد دیواری دکوراسیون منزل

? علاوه بر این، مصنوعات چوبی نقش مهمی‌را در ساخت کابینت، دیوار، و حتی سقف خانه ایفا نموده اند. در راستای تحقق این امر می‌توان نتیجه گرفت که سبک و نمای این ساختمان‌ها بسیار زیبا، دوست داشتنی، و روشن است که توجه عموم را به خود جلب نموده است. چوب پتانسیل فوق العاده ایی برای زیباسازی منزل دارد. رنگ‌ها و طرح‌‌‌های خیره کننده چوب فضا و دکوراسیون شگفت انگیزی را در خانه شما ایجاد می‌کند.

? علاوه بر وسایل چوبی مانند میز و کمد، طرح‌ها و ایده‌‌‌های بسیاری برای استفاده چوب در دکوراسیون داخلی منزل شما وجود دارد که به آن دکوراسیون چوبی می‌گویند.بخش‌‌‌های مختلف دکوراسیون چوبی شامل دکوراسیون چوبی روی دیوار، اتاق خواب، تزیینات چوبی منزل و اشپزخانه می‌باشد. علاوه بر پنل‌ها و وسایل چوبی حرفه ای برای دکوراسیون، می‌توان از وسایل تزئینی چوبی در منزل استفاده کرد.

? برخی از این تزئینات وسایل تزئینی آماده مانند قاب عکس‌ها و ساعت‌‌‌های چوبی و … هستند و نیازی به نصب به صورت حرفه ایی ندارند خود شما میتوانید با سلیقه خودتان و با توجه به طرح دکوراسیون چوبی منزلتان از تزئینات چوبی استفاده کنید. همچنین می‌توانید با تزئین کردن وسایل چوبی منزل مانند تخت خواب، قسمت هایی از مبلمان و یا پلکان چوبی منزل، طرح و جلوه ای زیبا به دکوراسیون منزلتان بدهید.

⚜️ طراحی دکوراسیون چوبی  ام دی اف بخش‌‌‌های مختلف منزل و اداره

? طرح و دکور آشپزخانه از مهم ترین بخش‌‌‌های تاثیر گذار روی دکوراسیون منزل می‌باشد. علاوه بر این زیبایی محیط آشپزخانه تاثیر مثبتی روی اعضای منزل مخصوصا خانم‌ها دارد. دکوراسیون چوبی آشپزخانه شامل همه بخش‌‌‌های آشپزخانه از جمله سقف، کف و کابینت‌ها است. هماهنگی رنگ در بخش‌‌‌های مختلف به زیبایی دکراسیون آشپزخانه کمک زیادی می‌کند.

در زیر به مزیت‌‌‌های استفاده از چوب در دکوراسیون آشپزخانه اشاره می‌گردد:

? با دوام بودن و طول عمر بالای کابینت‌ها و وسایل چوبی در آشپزخانه و مقاومت در برابر رطوبت و فرسودگی
? ایجاد فضای گرم و دوستانه و همچنین بزرگ به نظر رسیدن آشپزخانه با دکوراسیون چوبی
? تنوع زیاد و آزادی در انتخاب طرح دکوراسیون و کابینت آشپزخانه
? کم هزینه بودن و عدم نیاز به مراقبت. دکوارسیون چوبی آشپزخانه فقط نیاز به تمیز کردن دارد و مراقبت نمی‌خواهد.

⚜️ کابینت چوبی و ام دی اف

? کابینت‌ها از مهم ترین عناصر در آشپزخانه محسوب می‌شوند و به واسطه نوع کاربردی که دارند هم از لحاظ زیبایی و هم از لحاظ دوام و مقاومت از اهمیت ویژه ای برخوردارند. اگر بخواهیم دقیق تر کابینت‌‌‌های چوبی را بررسی کنیم می‌توانیم به دو دسته کلاسیک و مدرن اشاره داشته باشیم. کابینت‌‌‌های کلاسیک دارای جزییات و تزیینات زیادی هستند و به همین دلیل توصیه ما به شما استفاده از این کابینت چوبی در آشپزخانه‌‌‌های بزرگ است.

? اما به طور کلی باید این را در نظر داشته باشید که کابینت کلاسیک شما با سایر وسایل آشپزخانه هم خوانی لازم را داشته باشد. حتی طرح، نقش و رنگ دیوارها و کف پوش آشپزخانه به میزان زیادی می‌تواند کابینت‌ها را تحت تاثیر قرار داده و در صورت عدم هماهنگی از جلوه زیبای آن‌ها بکاهد. رنگ چوب این کابینت‌ها هم می‌تواند تیره و هم روشن باشد. این مسئله به میزان نور آشپزخانه شما بستگی دارد.

⚜️ راه پله چوبی

? اگر به دکوراسیون خانه‌‌‌های لوکس نگاهی بیندازید متوجه حضور چوب در طراحی راه پله داخلی و خارجی آنها می‌شوید. راه پله‌‌‌های چوبی زیبایی حیرت انگیزی به فضا می‌بخشند و فضا را گرم تر و صمیمی‌تر نشان می‌دهند.

⚜️ استفاده از کفش پوش و پارکت

? یکی دیگر از مواردی که می‌توانید متریال چوب را در سطح گسترده‌ای در خانه خود استفاده کنید، انتخاب کفپوش یا پارکت برای کف سازی منزل است. وقتی شما بر روی سطح چوبی گام بر می‌دارید حس آرامش و طبیعت را در خود احساس خواهید کرد و از طرفی کف چوبی گرما و صمیمیت را در فضای خانه ایجاد می‌کند.

⚜️ استفاده از استند و قفسه چوبی

? شلف‌‌‌های دیواری جلوه ای زیبا و خاص به فضای داخلی هر خانه ای اضافه می‌کنند و هم چنین عناصری بسیار کارآمد و کاربردی هستند ولی قبل از هرچیز باید به هماهنگی مدل و طرح ان با دکوراسیون داخلی منزلمان توجه داشته باشیم. برای کسانی که قصد دارند حداکثر استفاده از فضا را ببرند نیز استفاده از مدلهای باکس دیواری، طاقچه‌ها و قفسه دیواری برای نگهداری وسایل یکی از بهترین گزینه‌ها است بخصوص برای خانه‌‌‌های کوچک و جمع وجور. شلف‌ها بیشتر به صورت باکسی و قالب دار طراحی می‌شوند چرا که علاوه بر زیبایی امنیت لوازم داخل ان بیشتر خواهد بود.

⚜️ دکوراسیون چوبی دیوار

? یکی از بهترین ایده‌‌‌های دکوراسیون داخلی منزل استفاده از چوب برای پیاده سازی طرح روی دیوار و زیباسازی آن است. این نوع دکوراسیون نیازی به تغییرات اساسی در منزل شما ندارد و فقط با قرار دادن آماده و تزیین و طرح دادن آن روی دیوار انجام می‌شود این پنل‌‌‌های چوبی به صورت ام دی اف و چوب طبیعی در طرح‌ها و رنگ‌‌‌های مختلف برای دکوراسیون دیوار استفاده می‌شود.از این طرح‌ها بیشتر در اتاق نشیمن و اتاق خواب استفاده می‌شود و قابلیت استفاده در سایر مکان‌‌‌های منزل را نیز دارد.

⚜️ دکوراسیون چوبی روی دیوار جذابیت‌‌‌های زیادی به منزل شما می‌دهد که شامل موارد زیر می‌باشد:

? هماهنگ بودن دکور چوبی دیوار با طراحی و دکوراسیون تمام بخش‌‌‌های منزل
? قابلیت استفاده در بسیاری از فضاهای داخلی منزل
? زیبایی چشم نواز رنگ طبیعی چوب روی دیوار که هیچوقت چشم را خسته نمی‌کند و تکراری نمی‌شود.

⚜️ دکوراسیون چوبی اتاق خواب

? استفاده از طرح‌ها و دکور‌‌‌های چوبی در اتاق خواب یک ایده فوق العاده برای تزیین و فضاسازی بی نظیر اتاق خواب است. پتانسیل زیادی برای پیاده سازی انواع طرح‌‌‌های خلاقانه دکوراسیون چوبی در اتاق خواب وجود دارد. میتوان با چند طرح چوبی ساده اتاق خواب را به شکل منحصر به فرد و خیره کننده ایی به یک اتاق متفاوت و زیبا تبدیل کرد. برخی از طرح‌‌‌های متداول اتاق خواب مانند دکوراسیون جوبی در تمام بخش‌‌‌های اتاق خواب که شامل کف اتاق، سقف و بخش هایی از دیوار می‌شود. می‌توان فقط بخش هایی از تخب خواب مانند زیر و یا بالای تخت را از دکور چوبی استفاده کرد و یا یک باکس چوبی برای تخت خواب به همراه قفسه کتاب طراحی کرد.

⚜️ تزئینات چوبی منزل

? علاوه بر پنل‌ها و وسایل چوبی حرفه ای برای دکوراسیون، می‌توان از وسایل تزئینی چوبی در منزل استفاده کرد. برخی از این تزئینات وسایل تزئینی آماده مانند قاب عکس‌ها و ساعت‌‌‌های چوبی و … هستند و نیازی به نصب به صورت حرفه ایی ندارند خود شما میتوانید با سلیقه خودتان و با توجه به طرح دکوراسیون چوبی منزلتان از تزئینات چوبی استفاده کنید. همچنین می‌توانید با تزئین کردن وسایل چوبی منزل مانند تخت خواب، قسمت هایی از مبلمان و یا پلکان چوبی منزل، طرح و جلوه ای زیبا به دکوراسیون منزلتان بدهید.

⚜️ درب چوبی

? درب چوبی را می‌توان از پرکاربردترین مصارف چوب در دکوراسیون دانست. اما هماهنگی و تناسب درب با طراحی داخلی منزل شما اهمیت ویژه ای دارد. بنابراین باید به خوبی درب‌‌‌های کلاسیک و درب‌‌‌های مدرن را بشناسید تا انتخاب مناسب تری داشته باشید. درب‌‌‌های چوبی کلاسیک مانند سایر وسایل و مبلمان در این سبک، دارای تزیینات زیاد هستند و پیشنهاد طراحان برای داشتن چنین درب هایی، هماهنگی آن با سایر اجزای دکوراسیون است.

انواع پارتیشن

⚜️ سقف چوبی

? سقف چوبی می‌تواند حس صمیمیت و گرمای خاصی به فضای شما، به خصوص فضای نشیمن و یا سالن غذاخوری ببخشید. ترکیب فرم‌‌‌های چوبی روی دیوار سقف هارمونی زیبایی را به وجود می‌آورند و طراحی شما را بسیار خاص جلوه می‌دهند. علاوه بر این در تفکیک فضاها بدون نیاز به دیوار و پارتیشن بسیار خوب عمل می‌کنند. سقف چوبی با یک نورپردازی صحیح و آویزهای مناسب کامل تر خواهد شد.

⚜️ مزایای استفاده از چوب در دکوراسیون داخلی

? همانطور که می‌دانید چوب یکی از متریال‌های پرکاربرد در دکوراسیون داخلی است. از متریال چوب برای ساخت مبلمان، میز، کتابخانه و … استفاده می‌شود. یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از چوب انعطاف پذیری و مقاومت بسیار بالای آن است از این رو در صنعت معماری کاربرد زیادی دارد. از طرفی معماران داخلی بر این باورند که استفاده از چوب در فضای خانه روح طبیعت را در فضای بسته خانه زنده نگاه می‌دارند و خستگی و تنش را از افراد خانه دور نگاه می‌دارد. برای ایجاد دکوراسیون چوبی برای منزل می‌توان از ایده‌های مختلف استفاده کرد و یک دکوراسیون بسیار عالی برای خانه خلق کرد.

مدیریت:آقای فاطمی

09191580566

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

خانه کودک ، دکور مدارس ، دکور مهدکودک

 

 

 

 

 

 

دکوراسیون چوبی چیست , دکوراسیون چوبی مدرن , دکوراسیون چوبی سنتی , فروش دکوراسیون چوبی , دکوراسیون چوبی داخل منزل , دکوراسیون چوبی منزل ایرانی , دکوراسیون چوبی آشپزخانه , دکوراسیون چوبی دیواری ,