Address & Contact

Our Address

بندرعباس ، بلوار جمهوری ، روبروی بانک ملی ، نبش کوچه آدینه 12

راحت سازه

با پیشرفت تکنولوژی روز دنیا در زمینه‎های مختلف صنعتی محصولات عایق کاری نیز با استفاده از تکنولوژی اروپا و همگام شدن با پیشتازان صنعت ایزوگام دنیا رشد فراوانی داشته است که یکی از مراکز پیشرفته تولید ایزوگام در سالهای گذشته قطب صنعتی دلیجان می‎باشد که بیشترین نیاز کشور و همچنین کشورهای همسایه را از بابت محصولات عایق بندی جواب گو می‎باشد.

برخی از مزیت‎های ایزوگام 

۱- مهمترین مزیت این است که نصب و اجرای آن باعث آلودگی زیست محیطی نمی‎شود.

۲- در فصل زمستان نیاز به پارو کردن برف پشت بام نیست زیرا برف به سطح ایزوگام نمی‎چسبد و نمی‎تواند به آن آسیبی وارد کند.

۳- به دلیل سبکی و مقاومت کششی و حرارتی(مقاوم بودن در مقابل سرما وگرما) به تنهایی یک عایق کامل جهت ایزولاسیون پشت بام، شیروانی ایرانیت، پی ساختمان، حمام، تونلهای آبیاری، سردخانه‎ها، لوله‎های گاز و نفت، دامداریها، مرغداریها و… کاربرد دارد. همچنین از لحاظ وزنی نسبت به آسفالت و موزاییک سبک تر است و هنگام زلزله خطرات جانی کمتری دارد.

۴- در تولید آن بجز استفاده از ماده اولیه قیر اصلاح شده(بوسیله مواد پلیمری) از هفت نوع ماده شیمیایی و کانی مانند الیاف شیشه، الیاف پلی استر و غیره استفاده می‎شود.

۵- نصب سریعی دارد همچنین قیمت ایزوگام نسبت به روش‎های دیگر کمتر است.

۶- به علت وجود الیاف شیشه در ساختار آن هرگز دچار پوسیدگی نمی‎شود و البته در مقابل اسیدها و نفوذ گازهای شیمیایی و اشعه ماورا بنفش نیز مقاوم است.

۷- دارای حداقل ۱۰ سال ضمانت نامه کتبی شرکت سازنده می‎باشد.

۸- شرکت‎های تولیدی ایزوگام زیر نظر سازمان استاندارد فعالیت می‎کنند و هیچ تخلفی مانند استفاده از قیر دمیده و مواد ضایعاتی به جای تیشو و پلی استر از دید کارشناسان اتحادیه پنهان نمی‎ماند.

 

انواع ایزوگام , ایزوگام چیست , بهترین ایزوگام , ایزوگام دلیجان , قیمت روز ایزوگام , نصب ایزوگام , ایزوگام شرق , قیمت ایزوگام ,