Address & Contact

Our Address

کلاردشت،میدان معلم

رستوران پنج ستاره آرش

?وقتی برای صرف یک وعده‌ی غذایی در کنار خانواده، دوستان و همکاران به رستوران‌ می‌رویم، انتظار داریم که کیفیت مناسبی را تجربه کنیم. منظور از کیفیت، هم کیفیت غذاها و هم سرویس دهی و محیط رستوران است تا بتوانیم از غذاها لذت برده و با رضایت از آنجا خارج شویم. ما در رستوران آرش تجربه ای لذتبخش را برای شما به ارمغان می‌آوریم.

شماره های تماس:

09122053424
01152628112

?ویژگی های یک رستوران خوب 
1- ارائه غذای با کیفیت

?وقتی مردم قدم به رستورانی می گذارند، توقع دارند که از غذای خود لذت برده و در عین حال سلامتی شان به خطر نیفتد . رستوران های خوب، در این زمینه نهایت دقت خود را به کار می برند و غذاهای باکیفیت در اختیار مردم می گذارند .

?این رستوران ها بالاترین استانداردها را در مورد غذایی که ارائه می دهند در نظر می گیرند . در ضمن از این استانداردها همیشه استفاده می کنند و هر زمان که قدم به آن رستوران بگذارید، با غذای باکیفیتی روبه رو می شوید .

?موارد بسیاری به ما کمک می کنند تا یک غذای سالم و بهداشتی را تشخیص دهیم . این موارد عبارتند از ظاهر غذا (اندازه، شکل، رنگ)، بافت، طعم و بوی آنها . هرگاه غذایی مانده باشد، طراوت خود را از دست داده و طعم خوبی نخواهد داشت .

?همچنین رستوران هایی که همیشه غذای با کیفیتی به مشتریان خود ارائه می دهند، معروف و شناخته شده هستند . وارد هر شهر و محله ای که شدید، می توانید از افراد آن منطقه سراغ رستوران های خوب را بگیرید .

2- پاکیزگی رستوران

?پاکیزگی رستوران بسیار ضروری است. هیچ کس دوست ندارد در مکانی کثیف غذا خورده و خود را در خطر بیماری، به ویژه مسمومیت های غذایی، قرار دهد و لذت روزهای خوب مسافرت را با بیماری از دست بدهد .

?وقتی قدم به یک رستوران می گذارید، می توانید حدس بزنید که این رستوران به تمیزی چقدر اهمیت می دهد . در رستوران های غیربهداشتی، حتی غذاهای خوشمزه ارزشی نخواهند داشت، زیرا افراد را گرفتار بیماری و مسمومیت غذایی خواهند کرد .

?می توانید قبل از سفارش غذا، از آشپزخانه رستوران دیدن کنید. در ضمن با مراجعه به سرویس بهداشتی یک رستوران می توانید بفهمید که آن رستوران به بهداشت چقدر اهمیت می دهد .

?به طور مثال رستوران های غیربهداشتی به نظافت سرویس بهداشتی خود به اندازه کافی توجه نشان نمی دهند . در ضمن رستوران های با کیفیت که از نظر بهداشتی به تمام موارد ضروری توجه می کنند، گواهینامه گرفته و به عنوان رستوران های خوب معرفی می شوند .

?این رستوران ها گواهینامه کیفیت خود را در معرض دید مشتریان قرار می دهند . چنانچه این گواهینامه را دیدید، می توانید تا حد نسبتاً بالایی از تمیز و بهداشتی بودن رستوران مطمئن باشید .

3- محیط رستوران

?رستوران های خوب که می خواهند تأثیر خوبی روی مشتریان خود بگذارند، فضای رستوران را دلچسب و خوشایند می کنند .این رستوران ها معمولاً از دکوراسیون زیبایی بهره مند هستند. در حقیقت آنها با این روش، افراد بسیاری را به رفتن به آنجا تشویق می کنند .

?خوردن غذا در یک محیط زیبا می تواند لحظات لذت بخشی را به همراه داشته باشد و خاطره خوبی از سفر در ذهنمان باقی بگذارد .محیط این رستوران ها معمولاً با وجود صندلی های راحت، پخش موسیقی ملایم و نورپردازی، عالی و دوست داشتنی می شود .

4- کارکنان رستوران

?کارکنان رستوران های باکیفیت معمولاً رفتار مناسبی با مشتری دارند و در انجام کارهایشان سرعت عمل به خرج می دهند . آن ها دایما در حال تمیز کردن میزهای غذای مشتریان قبلی هستند و هرگز اجازه نمی دهند، مشتریان جدید پشت میزهای کثیف بنشینند .

?در ضمن ظاهر و لباس آنها مرتب است و نشانه ای از آلودگی در آنها دیده نمی شود . به غذاهای رستوران هایی که کارکنانشان تمیز و مرتب و حرفه ای نیستند، هرگز نمی توان اعتماد کرد . همچنین کارکنان رستوران باید دارای کارت بهداشت باشند و مشتریان حق دارند که این موضوع را بررسی کنند .

5- فهرست غذای رستوران و انتخاب صحیح غذا

?معمولاً فهرست غذاهای رستوران های خوب، حاوی غذاهای سالم و در عین حال خوشمزه است . آن ها در کنار غذاهای معمولی و روزمره ای که بسیاری از مردم طرفدار آن هستند، غذاهای سالم و رژیمی نیز در اختیار مشتریان خود قرار می دهند .

?در این رستوران ها، غذاهای حاضری کمتر ارائه می شود. افرادی که به این رستوران ها می روند، به ویژه کسانی که در سفر هستند، می توانند انواع غذاهایی که برایشان مفید است سفارش دهند .اگر می خواهید از مسافرتتان لذت ببرید و در عین حال نمی خواهید وقت با ارزش سفرتان به آشپزی بگذرد، با توجه به نکات بالا، رستوران های خوب را شناسایی کرده و خود را به خطر بیماری و مسمویت غذایی نیندازید .

6- قیمت غذاهای رستوران

?برخی از مردم تصور می کنند وقتی قیمت غذایی بسیار گران است، آن غذا با کیفیت است . یا رستوران های گرانقیمت، الزاماً امکانات و بهداشت بسیار بهتری نسبت به دیگر رستوران ها دارند، اما این مساله صحت ندارد، نمی توان از روی قیمت رستوران ها به کیفیت آنها پی برد .

?باید به نکات دیگر رستوران های خوب توجه کرد. از طرف دیگر وقتی یک رستوران برای غذاهایی که معمولاً گرانقیمت هستند، قیمت بسیار پایینی در نظر می گیرد، باید به کیفیت مواد غذایی به کاربرده شده در درست کردن آن غذا، شک کنید .

?دیدن آشپزخانه و بررسی یخچال های چنین رستورانی ضروری است .البته مطمئن باشید که این نوع رستوران ها، غذای بهداشتی و سالمی تحویل نمی دهند . اگر به دنبال تجربه سفر دلپذیری هستید، هنگام مصرف غذا بسیار مراقب باشید و با انجام دادن کمی تحقیق در مورد آنها، بهترین رستوران را انتخاب کنید .البته به لطف سایت های اینترنتی و نظراتی که مردم در سایت می گذارند، می توان رستوران های خوب را شناسایی کرد . قبل از مسافرت، تمام رستوران های مقصدتان را به صورت اینترنتی جستجو کرده و بهترین آنها را انتخاب کنید . 

به مدیریت:آقای حاجی علیان

شماره های تماس:

09122053424
01152628112

 

 

 

رستوران در کلاردشت , رستوران , رستوران پنج ستاره آرش , رستوران پنج ستاره در کلاردشت , رستوران خوب , غذای خوب , رستوران پنج ستاره در مازندران , قیمت غذا , منو , غذای با کیفیت , رستوران تمیز , غذا , رستوران حاجی علیان ,