رنگ کاری فانتاکروم و رنگ کوره ای رضایی

⚙️ رنگ کاری فانتاکروم و رنگ کوره ای

⚙️ فانتاکروم چیست و روش کار فانتاکروم به چه صورت میباشد؟

⚙️ هیچ محدویتی برای آبکاری با فانتاکروم اجسام وجود ندارد درواقع یکی از دیگر محاسن بزرگ روش فانتا کروم در این است که میتوان به سادگی هر شئ را به شرح ذیل آبکاری نمود : فلزات ، پلاستیک ، مبلمان وچوب ، شیشه وبلور ، پلی استر ، رزین ، سفال و غیره…. در پکیجهای فانتاکروم ایلیاکروم، هر آنچه شما برای آبکاری با فانتاکروم نیاز دارید ، وجود دارد.

⚙️ آبکاری با فانتاکروم چه تفاوتی با روش قدیمی آبکاری کروم دارد ؟

⚙️ در این روش با استفاده از دستگاه فانتاکروم، لایه پوششی کروم که از مواد خاص و درجه یک تشکیل شده، با تکنولوژی خاصی بر روی اجسام پاشیده میشود و برای همیشه تثبیت شده و با دوام بالا سطحی آبکاری شده درست مانند آبکاری های قدیمی را ایجاد میکند.در این روش آبکاری کروم، فضای بسیار کمتر، هزینه به صرف تر، زمان کمتر و تنوع رنگ و اجسام قابل آبکاری را خوهید داشت. این مزایا در روش قدیمی آبکاری کروم وجود نداشت. از محاسن دیگر این روش این است که هرفردی با خرید دستگاه فانتاکروم و آموزش چند ساعته میتواند وارد این صنعت پرسود شود و کسب و کار خود را راه اندازی کند.

در ادامه با روش کار فانتاکروم و انواع آن آشنا خواهید شد :
پوشش های مکمل همیشه و از دیرباز در صنعت کاربرد فراوان داشته اند. کاربردهایی جهت محافظت از سطوح یا زیباسازی آنها. از مهمترین این پوشش ها ، پوشش کروم میباشد. آبکاری کروم سالهاست که جز روشهای لوکس و زیبا برای پوشش اجسام میباشد. این نوع پوشش ، زیبایی خاصی به اجسام میدهد و خواص ضد زنگ و خوردگی آن نیز به دوام اجسام کمک میکند. ابکاری کروم از دیرباز جز صنایع پوششی در ایران بوده است.

 

مدیریت : آقای رضایی

 

 

لاک کوره ای , لاک کوره ای صنعتی , کیلر کوره ای , فانتاکروم , کیلر حرارتی , ابکاری فانتاکروم , دستگاه پاشش رنگ کروم , قیمت دستگاه ابکاری فانتاکروم ,