Address & Contact

Our Address

اصفهان ، رهنان ،خیابان شهیدان غربی ، کوچه 68

ریخته گری آلومینیوم سپاهان

?ریخته گری انواع قطعات آلومینیومی و انواع دیگ های خمیر گیر و قنادی با بهترین کیفیت

?ارائه کلیه خدمات ریخته گری

⚜️ریخته گری ی چیست ؟

?ریخته گری یکی از قدیمی‌ترین فرآیندهای شناخته شده برای به دست آوردن شکل مطلوب فلزات است. اولین کوره‌های ریخته‌گری از خاک رس ساخته ‌شده‌اند و لایه‌هایی از مس و چوب به تناوب در آن چیده ‌شده است‌. این فرآیند تولید از اساسی‌ترین روش‌های تولید است. به دلیل این که به جز ریخته‌گری شمش‌های گوناگون، بیشتر از ۵۰ درصد انواع قطعات ماشین‌آلات به این روش تهیه می‌شوند. فلزاتی که خاصیت پلاستیسیته کمی دارند و یا قطعاتی که دارای اشکال پیچیده هستند، تنها به روش ریخته‌گری قابل تولید هستند.

⚜️قابلیت‌ها و مزایای ریخته‌گری

?قابلیت ساخت اشکال پیچیده ‌
?قابلیت ساخت ابعاد داخلی و خارجی قطعه ‌
?برخی از روش‌های ریخته گری به شکل نهایی و برخی ‌دیگر به شکلی نزدیک
?به فرم نهایی قطعه می‌رسند و نیاز به عملیات پرداخت دارند.
?قطعات بسیار بزرگ قابل ساخت هستند ( ۱۰۰ تُن) ‌برای تمامی موادی که ضمن
?حرارت دادن مایع می‌شوند ،‌قابل استفاده‌اند.
?برخی روش‌های ریخته گری برای تولید انبوه و فرایند ‌تولید خودکار مناسبند.

⚜️فرایندهای ریخته­ گری آلومینیوم

?آلومینیوم یکی از چند فلزاتی است که می­تواند توسط همه فرایندها استفاده شده و در ریخته ­گری فلزات مذاب­ریزی شود. این فرایندهابه ترتیب باعث کاهش میزان ریخته­ گری آلومینیوم می شوند که عبارتند از : دایکست، ریخته ­گری قالب دائمی، ریخته­ گری ماسه ای (ماسه تر و ماسه خشک)، ریخته­ گری در قالب گچی، ریخته­ گری دقیق و ریخته­ گری مداوم. بقیه فرایند ها نیز مانند ریخته­ گری با فوم یکبارمصرف، ریخته گری کوبشی، پرسکاری ایزواستاتیک حرارتی نیز معرفی شده­ اند.

⚜️برخی از ویژگی های آلیاژ آلومینیوم:

1- می توان به طرح ها و هندسه های پیچیده دست یافت. این بدان معنی است که تولید کنندگان به راحتی می توانند قطعات سفارشی خود را که برای تولیداتشان موردنیاز است را سفارش دهند.

2- به تولید کنندگان این امکان را می دهد تا قطعات را با سرعت بسیار بالاتر از سایر آلیاژها تولید کنند. همچنین ریخته گری آلیاژ آلومینیوم از نظر ابعاد و اندازه می تواند بسیار نزدیک به ابعاد نمونه اولیه یا به اصطلاح Near Net Shape باشد بنابراین می توان فرآیند ماشین کاری را برای تولید قطعات نهایی حذف کرد.

3- دارای استحکام فولادی است اما بسیار سبک وزن می باشد. ظاهر و زیبایی قطعات نیز نسبت به سایر آلیاژهای فلزی بیشتر است. با این حال، قطعات پایه آلومینیومی ارزان تر هستند بنابراین مشتریان می توانند محصولات فلزی باکیفیت را با قیمت های بسیار مناسب دریافت کنند.

4- دارای ویژگی های همه جانبه است: در برابر خوردگی مقاوم است و می تواند برای اهداف مختلف مورد استفاده قرار گیرد. این خصوصیات به تولید کنندگان این امکان را می دهد تا چندین محصول را با استفاده از قطعات آلومینیومی تولید کنند. محصولات نهایی همچنین عمر طولانی تری دارند و به این ترتیب ارزش بیشتری را به مصرف کنندگان در برابر هزینه ای که میپردازند، می دهد

به مدیریت : اسماعیل صباغ

شماره تماس :
09011606266
09131173121
03133340893

 

 

 

 

ریخته گری آلومینیوم در اصفهان , ریخته گری , ریخته گری چیست , ریخته گری آلومینیوم سپاهان  , مزایای ریخته‌گری , بهترین ریخته گری آلومینیوم در اصفهان , آلیاژ آلومینیوم در اصفهان  , قیمت ریخته گری آلومینیوم ,