Address & Contact

Our Address

مشهد ، توس 97 ، روبروی الزهرا 31

Telephone

ریخته گری انواع قطعات آلومینیوم مهدی 

⚙️ انجام کلیه امور ریخته گری قطعات آلومینیوم

⚙️ ریخته گری کاسه چرخ ماشین سنگین

⚙️ ریخته گری تمپو

⚙️ ریخته گری پره انواع پمپ

⚙️ چرا از آلیاژ آلومینیوم در ریخته گری دقیق استفاده می کنیم؟

آلومینیوم یکی از اصلی ترین مواد مورد استفاده در ریخته گری است که به آن “آلومینیوم ریخته گری” گفته می شود. این آلیاژ یک فلز خاص است که یکی از چندین فرآیند شناخته شده ریخته گری را پشت سر گذاشته است. در واقع، هنگامی آلیاژ آلومینیوم استفاده میکنیم که از روش هایی مانند ریخته گری تحت فشار، ریخته گری دقیق یا ریخته گری ماسه ای در جهت بازپخت این فلز برای ساخت قطعات استفاده شود. این فرم از آلومینیوم برای تعدادی از وسایل در اطراف خانه و همچنین ماشین آلات و سایر محصولات مورد نیاز که برای تولید طیف گسترده ای از کالاها و خدمات دیگر در زندگی ضروری است، مورد استفاده قرار میگیرد.

⚙️ برخی از ویژگی های آلیاژ آلومینیوم

1- می توان به طرح ها و هندسه های پیچیده دست یافت. این بدان معنی است که تولید کنندگان به راحتی می توانند قطعات سفارشی خود را که برای تولیداتشان موردنیاز است را سفارش دهند.
2- به تولید کنندگان این امکان را می دهد تا قطعات را با سرعت بسیار بالاتر از سایر آلیاژ ها تولید کنند. همچنین ریخته گری آلیاژ آلومینیوم از نظر ابعاد و اندازه می تواند بسیار نزدیک به ابعاد نمونه اولیه یا به اصطلاح Near Net Shape باشد بنابراین می توان فرآیند ماشین کاری را برای تولید قطعات نهایی حذف کرد.
3- دارای استحکام فولادی است اما بسیار سبک وزن میباشد. ظاهر و زیبایی قطعات نیز نسبت به سایر آلیاژهای فلزی بیشتر است. با این حال، قطعات پایه آلومینیومی ارزان تر هستند بنابراین مشتریان می توانند محصولات فلزی باکیفیت را با قیمت های بسیار مناسب دریافت کنند.
4- دارای ویژگی های همه جانبه است: در برابر خوردگی مقاوم است و می تواند برای اهداف مختلف مورد استفاده قرار گیرد. این خصوصیات به تولید کنندگان این امکان را می دهد تا چندین محصول را با استفاده از قطعات آلومینیومی تولید کنند. محصولات نهایی همچنین عمر طولانی تری دارند و به این ترتیب ارزش بیشتری را به مصرف کنندگان در برابر هزینه ای که میپردازند، می دهد.

 

مدیریت : آقای مهرداد نظری

 

 

ریخته گری آلومینیوم , ریخته گری شمش آلومینیوم , ریخته گری آلومینیوم و آلیاژهای آن , قیمت ریخته گری آلومینیوم ,