به مدیریت: حسن شیخ پور

09112821163

♦️♦️♦️♦️♦️♦️

⭐️یکی از کمیاب‌‌ ترین فلزات دنیا با نقطه ذوب ۱۰۶۴ درجه سانتیگراد و نقطه جوش ۲۸۰۸ درجه سانتیگراد است. علامت اختصاری شیمیاییAU آن است که در واقع اختصار لغت لاتین طلا Gold یعنی Aurum است که معنای ادبی آن درخشندگی فراوان Glowing down است.

⭐️طلا به دلیل دارا بودن صفات و ویژگی های متعدد و ذاتی، طی مرور سالیان متمادی به یکی از مفیدترین و ارزشمندترین فلزات تبدیل شده. به علاوه رسانا بودن عالی این فلز و ضد زنگ بودن آن نسبت به آب و اکسیژن جزو مهمترین ویژگیهای حائز اهمیت به‌ شمار می‌رود.

⚡️ایده هایتان را به ما بسپارید⚡️

 

 

 

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

✨هدایای زیبای روز مادر با قیمتهای مناسب✨

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

?هدایای خاص روز زن برای بانوان ایرانی?

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

کلکسیونی از هدایای یلدایی

کلیه طرحها درصورت عدم موجودی، سه روزه طراحی و ساخته می شود.

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

خرید طلای بدون کارمزد روشی مناسب جهت سرمایه گذاری های بلند مدت می باشد.
این طلاها عموما دست دوم است به همین دلیل کارمزد ساخت دریافت نمی شود و در بلندمدت به دلیل بالارفتن سالانه نرخ طلا، نه تنها افت قیمت و ضرری شامل آنها نمی شود، بلکه در بیشتر مواقع،سود چشمگیری نیز خواهد داشت.

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

ساخت و فروش حلقه های ست

ایده های خاص از شما، اجرا از ما

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

✨به طور کلی، ۴نوع سنگ قیمتی (الماس، زمرد، یاقوت کبود و یاقوت قرمز) وجود دارد و تعداد زیادی سنگ‌های نیمه قیمتی مانند آمیتیس، سیترین، توپاژ و… که پیاده شدن این سنگ‌ها روی طلا، آن را به جواهر تبدیل مي‌کند.

ساخت انگشتر، گردنبند، دستبند و گوشواره با سنگهای قیمتی و زینتی

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️

⭐️مینیمال های خاص و ظریف⭐️

?این روز ها طلای دخترانه و مینیمال بین خانم های جوان بسیار رایج شده است.

?این طرح ها علاوه بر سادگی و زیبایی خاصی که دارند از قیمت مناسب تری نسبت به طلاهای سنگین وزن برخوردارند.

?ظاهر مینیمال و ظریف این زیورآلات همیشه خیره کننده و متمایز است و ببیشتر از دیگر جواهرات سنگین توجه دیگران را به خود جلب می کند.

✴️✴️✴️✴️✴️✴️

⭐️ساخت پلاک،دستبند،گردنبند و انگشتر اسم به صورت لاتین و فارسی⭐️

?زیورآلاتی که با اره کاری دستی طراحی می شوند، بسیار زیبا تر و شیک تر از زیور آلاتی هستند که با نرم افزار های رایانه ای طراحی می شوند. این روش به دلیل ظریف کاری و زمان بر بودن موجب افزایش قیمت جواهرات نیز می شود. ما به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم که در میان انواع جواهرات به دنبال آن مدل هایی باشید که با این سبک تولید و طراحی شده اند.





🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

انگشترهای فیوژن

?انگشتر طلا فیوژن جزو مدل های سبک اما نمادار  می باشد که تراش های ظریف بکار رفته روی آن زیبایی و نمای فوق العاده ای به آن بخشیده است. این محصول می تواند یک هدیه خاص برای شریک زندگی شما باشد.

✳️✳️✳️✳️✳️✳️

مجموعه ای از انگشترهای گالری معبود

 

??????

⭐️گردنبند های تک،دوتایی و سه تایی⭐️

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

⚡️گردنبند و توگردنی⚡️

?یکی از تیکه طلاهای موردعلاقه‌ی خانم‎‎‌ها انواع گردنبند طلا زنانه است. یک گردنبند طلا بلند یا یک گردنبند رو مانتویی طلا، حتی یک زنجیر اسپرت و نازک که حروف لاتین طلا پلاک آن باشد هم بسیار زیباست. یک گردنبند ترکیبی هم می‌تواند توجه هر خانمی را جلب کند. سینه‌ریزها و گردنبندهای سنگین هم که روی لباس خودنمایی زیادی دارند نیز جواهرات موردعلاقه‌ی خانم‌ها را تشکیل می‌دهند.

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

?زرگری معبود با بیش از 30 سال تجربه در طراحی،ساخت و فروش طلا،نقره و جواهر،اینک فعالیت خود را در زمینه آموزش طلاسازی نیز گسترش داده و جهت آموزش در دوره های شناخت طلا،فروش،ساخت و تعمیرات انواع انگشتر،گردنبند،دستبند و… هنرجو می پذیرد.

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

?طلا سازی و جواهرسازی هنری است که نیاکان و اجداد ما به آن عشق و علاقه فراوانی داشتند . جواهرسازی هنری مدرن است که ریشه در ایران باستان دارد . در گذشته مردمان کشور ایران زمین به زرگری و جواهرسازی عشق و علاقه بسیاری داشتند و از فلزات زیورآلاتی قشنگ و گران بها می ساختند . فلزات و سنگ های قیمتی در دستان حرفه ای جواهرساز به صورت زیبایی جلوه گر شده و در زیورآلات شخصی به کار گرفته می شود.

09112821163

گالری هدایای کودک

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️

طلاهای خارجی

?برندهایی مثل بولگاری یا تیفانی جزو برترین برندهای طلا و جواهر در دنیا هستند، اما قیمت بالا و تولید محدود بازارشان محدود به قشر خاصی از جامعه است. در ایران به دلیل حمایت از تولید‌کنندگان داخلی هیچ کدام از این برندها به طور رسمی نمایندگی ندارند.

گردنبند ساخت دست،برگرفته از برند بولگاری

✳️✳️✳️✳️✳️✳️

مجموعه ای از نیمست های خاص

✴️✴️✴️✴️✴️✴️

⭐️انواع گوشواره⭐️

بخیه،میخی،آویز

 

 

?? ??

جموعه ای ازدستبندهای ظریف دخترانه?

💥«خرید طلا با کارمزد مناسب،بدون سود و مالیات»💥

 

 

 

 

 

دستبند و انگشتر اسپرت

09112821163

 

⚡️ساخت ایده هایی که در ذهنتان دارید⚡️

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

آدرس : رشت ، خیابان شریعتی،پشت پاساژ طلای پردیس

☎️ ۳۳۲۲۵۴۶۶_۰۱۳

۰۹۱۱۲۸۲۱۱۶۳

۰۹۳۵۶۶۶۱۱۶۳


انگشترهای طرح قدیمی،ساخت دست


 

?تمیزکاری طلا در منزل:

?مقداری مایع ظرفشویی در آب بریزید و روی اجاق گرم کنید وزیورآلات خود را درون آب قرار دهید و با مسواک برس بزنید و سپس با آب داغ بشویید و خشک کنید.(می توانید با دستمال کاغذی و سشوار خشک کنید.)

✨مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید✨