شرکت زرین فیلتر کاویان

?شرکت زرین فیلتر کاویان با تکیه بر بیش از ۳۰ سال تجربه و دانش به روز اعضای خود توانسته است تحولی در صنعت فیلتراسیون ایجاد کند.این شرکت با توجه به نیاز روز صنایع داخلی اقدام به ساخت انواع تجهیزات فیلتراسیون از جمله:

?فیلتر پرس که در انواع مختلف مدار باز و مدار بسته بهمراه تمامی ملزومات آن بصورت دستی،اتوماتیک و تمام اتوماتیک ربات دار که کار تخلیه کیک بصورت اتومات انجام میگیرد در سایزهای ۳۰ الی ۱۵۰ کرده است.ازطرفی ملزومات مربوط به فیلتر پرس از جمله سینی فلزی،انواع پارچه،دسته های فیلتر پرس و….نیز جزو تولیدات این شرکت میباشد.

?همچنین زرین فیلتر اقدام به طراحی و ساخت سایر ماشین آلات فیلتراسیون نظیر فیلتر درام،فیلتر نواری، بگ فیلتر،خشک کن صنعتی و… نیز کرده است.

?از جمله مزیت های اصلی این شرکت ساخت تجهیزات با کیفیت و کارایی بسیار بالا و بهمراه گارانتی طولانی مدت معتبر میباشد.

?لازم به ذکر است گروه صنعتی زرین علاوه بر ساخت ماشین الات مربوط به فیلتراسیون، در زمینه تغییر و بهبود عملکرد دستگاه های موجود در کارخانه ها و خط تولید آنها نیز اقدام کرده است که در نوع خود بی نظیر است.

❇️موارد همکاری شرکت زرین فیلتر کاویان با صنایع مختلف داخلی و خارج از کشور استفاده:

?صنایع استحصال فلزات از خاک معدنی

?صنعت الکل سازی

?صنایع غذا سازی

?صنعت کاشی و سرامیک و سنگ بری

?صنعت آب و فاضلاب

?صنایع چسب و رنگ سازی

?صنایع پتروشیمی

به مدیریت:امانی

شماره های تماس:

09121411357
09123416441
09123426092

http://www.zarrinfilter.ir

 

 

 

شرکت زرین فیلتر کاویان در زنجان , تولید و فروش فیلتر پرس , انواع صفحات فیلتر پرس , ساخت ماشین آلات فیلتراسیون , فیلتر نواری , صنعت فیلتراسیون , فیلتر پرس , خشک کن صنعتی , دسته های فیلتر پرس , ساخت انواع صفحات فیلتر پرس زرین فیلتر کاویان در زنجان ,