ساخت میز کنفرانس و سرویس خواب ماهان

?پذیرش ساخت انواع کمد دیواری

?انواع کابینت ام دی اف و هایگلاس

?میز تلویزیون

?میز اداری و مدیزیت

?میز توالت

? کتابخانه ، میزکنفرانس ، سرویس خواب

?مدل کابینت ام دی اف

?کابینت‌های آشپزخانه بر اساس جنس‌شان در سه دسته فلزی، تماما چوبی و کامپوزیت تقسیم‌بندی می‌شوند. یکی از انواع رایج کابینت‌های آشپزخانه، کابینت‌های ام‌دی‌اف هستند که جزو دسته کابینت‌های کامپوزیتی قرار می‌گیرند.

?ساختار اصلی (بدنه) این نوع کابینت‌ها از جنس ام دی اف (تخته فیبر با چگالی متوسط) ساخته شده است. این نوع کابینت‌ها به دلیل اینکه در فرم‌ها و رنگ‌های متنوعی ساخته می‌شوند طرفداران زیادی دارند

?انواع کابینت ام دی اف (MDF) کدامند؟

?امروزه تنوع زیادی از کابینت‌های آشپزخانه در بازار وجود دارد که می‌توان آن‌ها را به روش‌های متفاوتی از نظر فرم، رنگ، جنس، مدل باز و بسته شدن و… دسته بندی کرد.

?کابینت‌هایی که بدنه آنها از ام دی اف ساخته شده است، انواع مختلفی دارند که تفاوت اصلی آنها در نوع روکش استفاده شده برای آنهاست، و اغلب با نام روکش‌شان شناخته می‌شوند. کابینت‌های کامپوزیتی بر اساس روکشی که دارند دارای نمای مات و یا براق هستند.

?کابینت های گلاس

?در واقع های گلاس ها هم نوعی از کابینت های mdf هستند که روی سطح آن ها لایه ای از پلی گلاس پوشیده شده که آن هم یک نوع پلاستیک با ظاهری شفاف و شیشه مانند است و جنس پلاستیک به گونه‌ای است که باعث مقاومت بالاتر کابینت و سبک تر شدن آن می شود و خوشبختانه این جنس از کابینت ها طراحی ها و رنگ های بسیار متنوعی دارند و همین قضیه در جذابیت و محبوبیت آن ها تاثیر زیادی داشته است .

?با خرید کابینت های آشپزخانه های گلاس علاوه بر اینکه زیبایی را به آشپزخانه خود می برید به علت دوام و طول عمری که این کابینت ها دارند تا مدت ها نیازی به هزینه دوباره نخواهید داشت و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه خواهد بود.

 

به مدیریت : احمدی

 

 

 

 

 

ساخت انواع کابینت ام دی اف , ساخت انواع کمد دیواری , کابینت هایگلاس , ساخت انواع کابینت ام دی اف و هایگلاس در اهواز , ساخت میز کنفرانس در اهواز ,  ساخت سرویس خواب , ساخت انواع کابینت ام دی اف و هایگلاس ماهان ,