Address & Contact

Our Address

فارس،مرودشت،بلوار تخت جمشید،روبروی اداره آبیاری،جنب صنایع مواد غذایی تک میوه

Telephone

سازنده فریم شیردوش در فارس

 انواع ادوات دامداری صنعتی

 باکس شیردوش

 باکس سیم چین

 نرده گرد نقفلی

 فری استال

 درب گوساله شیری

 لگن گیر جهت بلند کردن گاو

 

به مدیریت:علی اکبر غلام زاده

فریم(باکس) شیردوش

 

 

 

باکس خون گیری و واکسیناسیون

 

باکس سم چین
درب گوساله شیری

 

 

جایگاه آزاد (فری استال)

ساخت و استفاده از سیستم فری استال برای اولین بار در سال 1960 توسط دامداری به نام ادولف اوین در شمال غرب ایالات متحده به صورت ابتدای انجام شد و هم اکنون در دامداری های نیمه صنعتی و صنعتی داخل کشور استفاده از فری استال رواج زیادی یافته است. فری استال سیستم استراحتگاه انفرادی برای انواع دام به ویژه گاو های بالغ می باشد. این جایگاه در دامداری سیستمی بین غرفه های انفرادی دام و استراحتگاه های گروهی می باشد.

فری استال

 

در سازه های مسقف دامداری استفاده از این سیستم (فری استال) را می توان به خوابگاه های تشبیه کرد که تعداد زیادی بستر نگهداری دام (تخت خواب) در کنار هم چیده شده است و دام ها می توانند برای ایستادن و خوابیدن و استراحت کردن وارد آنها شوند. جایگاه انفرادی (فری استال) بستری پاکیزه، خشک و راحت برای دراز کشیدن دام های شیری و دیگر دام ها می باشد.

استفاده از این سیستم نگهداری، دام ها را مقید و محدود یکجا ماندن نمی کند بلکه باعث راحتی بیشتر در زمان عبور مرور در سالن دامداری و رفاه بهتر نسبت به گذشته می شود. استراحت و دراز کشیدن گاو ها که بطور معمول شامل پنج دوره می باشد (نزدیک به 10 ساعت استراحت) استاندارد ساخت یک فری استال را برای بالا بردن سطح بهداشت و نظافت و جلوگیری از بیماری و صدمات دام را تعیین می کند.

سالن فری استال همراه با طراحی و آهن کشی سقف وسوله و تمام خدمات مربوطه و نرده کشی

 

 

 

 

ساخت باکس شیردوش , باکس سم چین , فری استال , لگن گیر گاو , مجموعه طاها صنعت در فارس , قیمت انواع ادوات دامداری در شیراز , ساخت فضای فری استال ,