مس باسبار الکترون الکتریکال 

?فروش و توزیع تسمه و ورق های مسی در سایزهای مختلف استوک برق صنعتی و اتوماسیون 
?طراحی و ساخت بدنه و مونتاژ انواع تابلو برق فشار ضعیف،قوی و متوسط 
?معرفی شرکت:

شرکت فنی مهندسی تابلوسای الکترون الکتریکال در سال 3198 زیر نظر آقای عبدالوهاب رنجبردوست با کارشناسان و مهندسین مجرب در رشته برق به منظور تولید انواع تابلوهای برق فشار ضعیف در این زمینه پای به فعالیت گذاشته و و در اداره ثبت شرکت های تبریز با شماره 13711 تاسیس گردید.

?زمينه فعاليت:

تابلوهای فشار ضعیف ساخته شده در این مجموعه بر اساس نیاز مشتریان بوده و شامل هر نوع تابلو اعم از:

تابلوهای ایستاده (FREE STANDING) ، تابلوهای دیواری( WALL MOUNTED) ، تابلوهای بارانی (OUT DOOR) و تابلوهای کنترلی به صورت پیانویی (DESK PANEL) میباشد. در رابطه با استراکچر تابلوها نیز میتوان به طرحهای RITTAL و SIVACON اشاره کرد که با قابلیتهایی که دارند هر نوع نیازی را برآورده میسازند. در رابطه با انواع مختلف تابلوهای فشار ضعیف (از نظر فنی) که در صنعت برق مورد استفاده قرار میگیرند میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

?تابلوهای توزیع قدرت به صورت فیکس، مدولار و کشویی (FIX & WITH DRAWABLE)
? تابلوهای مرکز کنترل موتور (MCC) به صورت فیکس، مدولاروکشویی (FIX & WITH DRAWABLE)
?تابلوهای اصلاح ضریب توان )بانک خازن( به صورت فیکس و مدولار
?تابلوهای اتوماسیون صنعتی شامل PLC, HMI, DRIVE,…
?
تابلوهای کنترل و حفاظت

?خدمات :

از آنجایی که توانمندی در انجام پروژههای پیمانکاری در حوزه های مختلف برق، تاسیسات و ابزار دقیق یکی از ویژگیهای فنی مدیران این مجموعه بوده است که از جمله میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

? انجام پروژه های برق و تاسیسات
? انجام پروژه های برق و ابزار دقیق
? محاسبه، برآورد، تهیه، نصب و راه اندازی انواع دیزل ژنراتور
? محاسبه، برآورد، تهیه، نصب و راه اندازی انواع UPS و شارژرهای صنعتی
? انجام Cabling ، نصب سینی و نردبان Ladder کابل
? انجام پروژههای مختلف در زمینه مدیریت انرژی
? انجام پروژههای اتوماسیون صنعتی شامل PLC ، HMI و برنامه نویسی و …
? نصب، تست، راه اندازی و سرویس تابلوهای برق، راهبرد و نگهداری تاسیسات الکتریکی

?ماشین آلات تولید :

?دستگاه گیوتین ورق 3 متری
?دستگاه پرس برک
?دستگاه پانچ ورق با سیستم کنترل CNC
?سیستم شستشو و چربیگیری
?سیستم پاشش رنگ پودری الکترواستاتیک
?کوره پخت رنگ
?دستگاههای جوش مختلف برق و CO2 و استادولدینگ و دستگاه جوش استیل
?دستگاه برش و پانچ و خم شمشهای و شینه های مسی به صورت هیدرولیک و تمام اتوماتیک
?ابزارالات پنوماتیک و شارژی جهت مونتاژ

?تجهیزات اداری

برخی از پروژه های انجام گرفته توسط شرکت تابلوسای الکترون الکتریکال
?تابلو توزیع و خازن شرکت آرلین تبریز
?تابلو توزیع و خازن شرکت ایرانیان شکوه
?تابلو خازن بخش متالوژی شرکت تراکتورسازی تبریز
?کلیه تابلو های فرمان و توزیع بخش اورژانس بیمارستان ارتش تبریز
?تابلو توزیع و بال سینگ کارخانه کاشی تبریز
?تابلو خازن بیمارستان الزهرا تبریز
?تابلو توزیع و خازن شرکت مهر پلاست
?تابلو توزیع و خازن شرکت مهین پلاست
?تابلو توزیع و خازن شرکت پرکار پلاست
?تابلو های توزیع و فشار ضعیف شرکت پترو شیمی زاگرس واقع در عسلویه به پیمانکاری شرکت سترگ سازه پاسارگاد
?تابلو های توزیع شرکت اپراتور همراه اول به پیمانکاری شرکت رادیه طرح ساختمان سپید
?و انواع تابلوهای راه اندازی گارکاه های کوچک صنعتی

?تابلو برق صنعتی شامل یک محفظه معمولا از جنس فلز است که قطعات مختلفی درون آن نصب می‌شود.این قطعات بنا به کاربرد تابلو برق، متفاوت است.کاربرد دیگر این محفظه ها، محافظت افراد در برابر برق گرفتگی است.این تابلو‌ها از خود تجهیزات در برابر عوامل محیطی نیز محافظت می‌کنند.

?به بیان دیگر یک تابلو برق صنعتی یک قفسه است برای تجهیزات الکتریکی یا الکترونیکی با هدف سوییچ کلید ها، دستگیره‌ها و نمایشگر‌ها و هم چنین برای جلوگیری از وارد شدن شوک به تجهیزات و حفاظت محتوای جعبه از محیط است.

?تابلو برق تنها بخشی از تجهیزات است که توسط کاربر قابل دیدن است.این جعبه ممکن است هم با اهداف کاربردی و هم برای زیبایی طراحی شده باشد.

?پکیج‌‌‌های الکترونیکی ممکن است برای کاربرد‌‌‌های مختلف نیاز داشته باشند که تابلو برق ویژگی‌‌‌های خاصی را داشته باشد.بعضی از این موارد عبارتند از: اتلاف گرما، اختلال فرکانس‌‌‌های رادیویی، محافظت در برابر تخلیه الکترواستاتیکی.هم چنین ممکن است محدودیت هایی در زمینه‌‌‌های کاربردی، زیبایی و نیز تجاری در طراحی تابلو برق صنعتی وجود داشته باشد.

?جنس تابلو برق صنعتی 

?محفظه‌‌‌های برقی معمولاً از پلاستیک‌‌‌های سفت و سخت یا فلزاتی مانند فولاد، استیل ضدزنگ یا آلومینیوم ساخته می‌شوند.تابلوهای فلزی ممکن است نقاشی شده یا گالوانیزه باشند.

?تجهیزات تولید انبوه معمولاً دارای تابلو‌‌‌های سفارشی هستند.چرا که تابلو‌‌‌های برق صنعتی‌‌‌های استاندارد برای قطعات محدود و تولیدات کوچک قابل استفاده اند.محفظه‌‌‌های پلاستیکی در جاهایی کاربرد دارد که در محیط‌‌‌های سرپوشیده قرار بگیرند.

?این نوع محفظه‌ها در محیط هایی با شرایط نامساعد قابل استفاده نیستند.محفظه‌‌‌های فلزی به دلیل رسانایی الکتریکی، باعث اتصال ایمن و محافظت تجهیزات درون محفظه از اختلالات الکترومغناطیسی می‌شوند.محفظه‌‌‌های غیر فلزی ممکن است مراحل نصب اضافی را لازم داشته باشند تا اتصالات درون سیستم قابل قبول شود.

?انواع تابلو برق صنعتی براساس جنس 
? فولاد ضد زنگ و فولاد کربن

فولاد کربن و فولاد ضد زنگ هر دو به دلیل دوام زیاد و مقاومت در برابر خوردگی در ساخت تابلو برق صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.این مواد هم چنین در برابر رطوبت و مواد شیمیایی مقاوم هستند.محفظه‌‌‌های فولادی ضد زنگ در برابر باکتری و قارچ مقاوم هستند.این ویژگی آن‌ها را برای استفاده در کاربردهای پزشکی، داروسازی و صنایع غذایی مناسب می‌سازد.

?تابلو برق آلومینیومی 

وزن سبک، مقاومت خوب، هزینه کم و مقاومت در برابر خوردگی از دلایل اصلی انتخاب آلومینیوم هستند.در محیط‌‌‌های نامساعد عملکرد خوبی دارد و محکم است.هم چنین قادر به تحمل ضربه زیاد بوده و قدرت انعطاف پذیر بالایی نیز دارد.هم چنین آلومینیوم از تداخل الکترومغناطیسی و اختلالات ناشی از آن جلوگیری می‌کند.

?پلی کربنات  

پلی کربنات قوی اما سبک، غیر رسانا و غیر مغناطیسی است.هم چنین در برابر خوردگی و برخی از محیط‌‌‌های اسیدی مقاوم است.اما به پاک کننده‌ها حساس است.

?فایبرگلاس 

محفظه‌‌‌های فایبرگلاس در برابر مواد شیمیایی مقاومت می‌کنند.این ماده محدوده دمایی ندارد.فایبرگلاس را می‌توان در محیط هایی که دائما مرطوب هستند نصب کرد.

به مدیریت:مهندس رنجبر 

 

 

مس باسبار الکترون الکتریکال در تبریز , فروش و توزیع تسمه در تبریز , فروش ورق های مسی در تبریز , استوک برق صنعتی در تبریز , طراحی بدنه و مونتاژ برق فشار ضعیف در تبریز , ساخت تابلو برق صنعتی در تبریز ,