ساخت انواع دریچه های تنظیم هوا و بازدید دسترسی دستگاه داکت اسپیلت و فن کوئل دریچه رویال تهران

?دریچه سازی رویال تهران از سال1387با کادری مجرب و کارآزموده شروع به کار کرده و با ایجاد محیط کارگاهی،موجب اشتغال به کار و راه اندازی دریچه سازی نموده .

?بازدید دسترسی داکت اسپلیت

?موسسه فنی دریچه رویال

?بازدید فن کوئل داکت اسپلیت

خطی ۳۰ درجه
⭕️دریچه دیواری آلومینیوم

✳️دریچه دیواری آلومینیوم بهترین گزینه برای مصارف خانگی بوده و دارای قابلیت بالا جهت هدایت هوا و مسدود کردن جریان هوا می باشد.

✳️بیشترین کاربرد دریچه دیواری رفت برای کولرهای آبی است.

دریچه پره زد

 

✳️طراحی دمپرهای تعبیه شده به صورتی است که در آن واحد وظیفه هدایت و همچنین باز و بسته کردن جریان هوا را برعهده دارد.

✳️پره افقی وظیفه تعیین جهت حرکت عمودی (چپ و راست) هوا را بر عهده دارد.

✳️دمپرها راستای حرکت افقی (بالا و پایین) را کنترل می کنند.

 

✳️دریچه دیواری آلومینیوم در رنگ های مختلف قابل عرضه می باشد.و متناسب با رنگ دیوارهای اتاق تعیین می گردد.

✳️بازدهی هدایت هوا در دریچه دیواری رفت 76% می باشد و قابلیت پرتاب باد تا 20 متر را دارا می باشد.

⭕️دریچه دیواری

✴️یکی از موارد مهم در تهویه مطبوع ، پخش صحیح جریان هوا در تمام فضای مورد نیاز است. لازم است هوایی که با هزینه زیاد انرژی آن گرفته شده است. در تمام محیط مورد نظر جریان یابد. این موضوع نیز مهم است که دمای هوا در تمامی فضای مورد نظر یکسان باشد.

✴️دریچه دیواری قالبا” جهت پخش هوای تازه یا دمش کاربرد دارد. به عنوان مثال یکی از انواع دریچه های دیواری ، دریچه ایرفویلی یا دریچه کولری است که در اکثر منازل مسکونی یا اداری قابل مشاهده است. از دیگر انواع دریچه دیواری دریچه خطی است که برای اکثر هواساز ها مورد استفاده قرار می گیرد.

✴️لازم به ذکر است دریچه دیواری جهت استفاده به منظور دریچه هوای برگشت نیز کاربرد دارد. دریچه های با این نوع کاربری قالبا” در بخش های پایینی دیوار و حتی روی کف مشاهده می گردد.

✴️با همه این تفاسیر لازم است که از دریچه دیواری متناسب با نیاز متقاضی ، با کیفیت بالا و دارای ضمانت استفاده گردد. متخصصین فروش ما با تجربه بالا در زمینه تهویه مطبوع آماده ارائه راهکار پخش هوای مورد نیاز و مشاوره فنی در خصوص نیاز شما می باشند.

 

انواع زیر فن کوئل
✴️انواع دریچه دیواری :

1 : دریچه هوا رفت گرد دیواری: که با نام های دریچه پرتاب بلند و دریچه کروی نیز از آن یاد می شود برای پرتاب هوا در فواصل بیش از ۶ متر به کار می رود.محل نصب این دریچه بر روی سقف و یا دیوار می باشد.عمده کاربرد دریچه های جت دیفیوزر در سقف سوله ها و کارخانه های صنعتی و همچنین مجتمع های پذیرایی و تجاری می باشد.

 

 

2 : دریچه هوای رفت دیواری مشبک :برای تامین هوای تازه و یا بار حرارتی و برودتی مورد نیاز هرنوع فضایی استفاده می شود. محل نصب این دریچه دیواری روی سقف و یا دیوار می باشد. در صورتی که هوای کافی پشت این دریچه تامین شود می توانید از این دریچه برای پرتاب هوای بلند نیز استفاده کنید. دریچه مشبک که با نام های دریچه سبد تخم مرغی ، دریچه شطرنجی ، دریچه لانه زنبوری نیز استفاده می شود یکی از پرکاربردترین نوع دریچه های دیواری در صنعت توزیع هوا محسوب می شود.

✴️سطح مفید بالا و پروفیل خاص پره های این دریچه این امکان را فراهم آورده است تا از این دریچه برای هوادهی ، برگشت و تخلیه هوا نیز استفاده شود. پره های دریچه مشبک به دو صورت زاویه ۹۰ درجه و زاویه ۴۵ درجه قابل تولید هستند.از این رو در صورت آشنایی به قابلیت های بسیار متنوع دریچه مشبک ، این دریچه می تواند به عنوان یکی از پرکاربردترین دریچه های توزیع هوا استفاده می شود.

3 : دریچه خطی دیواری : این نوع دریچه دیواری یکی از پرکاربرد ترین انواع دریچه ها است که در دو نوع 30 درجه و 15 درجه تولید می شود که نوع 30 درجه آن جهت استفاده هواساز کابرد بیشتری دارد.

 

به مدیریت : سید علی شیرین کلام

موسسه فنی دریچه رویال تهران
تولید دریچه تنظیم هوا و بازدید فن کوئل داکت اسپیلت
02166886807دفتر
09123893285شیرین کلام
آدرس دفتر فروش:
تهران،انتهای یادگار امام جنوب،خیابان مالک اشتر،خیابان دستغیب شرقی،نرسیده به یادگار،نبش کوچه سلطانی پلاک 75

 

آدرس کارخانه:
شهر قدس یا قلعه حسن خان،بلوار کلهر،روبروی بهشت فاطمه،خیابان گلستان، کوچه پارسیان
09123893285

روزمه اجرایی در سال ۹۹??

پروژه اپال خیابان سعادت آباد

 

پروژه پارامیس دانشگاه تهران،چیتگر

 

پروژه برج میلاد،آذربایجان شرقی

 

هتل آتامان،جزیره قشم

و صدها روزمه دیگر

انواع زیر فن کوئل??

زیر فن کوئل با مکش خطی

 

زیر فن کوئل گریل دار

 


زیر فن کوئل گل سقفی وزنه ای

 

زیر فن کوئل گل سقفی لولایی

 

 

?ساخت ده ها دریچه در طرحهای مختلف به سلیقه شما مشتریهای گرامی?

 

 

 

 

 

 

 

ساخت دریچه دیواری آلومینیومی رویال تهران , دریچه دیواری  , هزینه دریچه دیواری آلومینیومی , داکت اسپلیت , موسسه فنی دریچه رویال , دریچه تنظیم هوا ,