Address & Contact

Our Address

تهران،اتوبان تهران اندیشه،میدان سپاه،جنب معدن یاران،شرکت تکتاز سنگ شکن

Telephone

ساخت و نصب دستگاه شن و ماسه و ماشین آلات صنعتی شرکت تکتاز سنگ شکن

⚙️ ساخت سیلو،ساخت ماسه شوی،دستگاه شن و ماسه ،خشک کن 180،فیدر دو محور 
ساخت ونصب دستگاه‌های شن و ماسه

 

ساخت و نصب دستگاه شن و ماسه

 

ساخت و نصب دستگاه شن و ماسه

 

?در اصل دستگاه سنگ شکن ماسه ساز برای تولید شن و ماسه در اندازه های مشخص و تعیین شده استفاده می شود و مواد اولیه ورودی را با درصد معینی شکسته و تبدیل به ماسه می کند. نحوه نصب شاسی ها امکان استفاده از آنها در سه جهت فراهم می کند.

?در ضمن به راحتی می توان دستگاه سنگ شکن ماسه ساز را نصب و بهره برداری کرد. این نوع دستگاه های سنگ شکن ماسه ساز از یه دریچه کارهای فوق را انجام می دهد.

?همچنین ضربه گیر های دستگاه مانع ارزش و اسب دیدن دستگاه می شود.انواع دستگاه ماسه ساز دارای قابلیت های گوناگونی هستند، مانند ماسه ساز خرگوشی و ماسه ساز دو طرفه که با ساختار چکشی عمل خردایش را انجام می دهند.

 

????????????????????
خشک کن 180

 

دستگاه خشک کن

?ویژگی ها و مزایای استفاده از خشک کن 

ولید مصالح با کیفیت بالا
?توجیه افتصادی داشته و بسیار با صرفه است.
?رطوبت مصالح پس از آبگیری بوسیله سرند،حداکثر به 12 درصد می رسد.
?کاهش مصرف شدید آب
?حفظ ذرات میکرونی که برای استحکام و مقاومت مصالح مناسب است مطابق با استاندارد
?استفاده مضاعف آبگیری و دانه بندی مواد معدنی در کارخانه های فرآوری مواد معدنی
?کاهش مصرف انرژی
?استحکام بدنه در برابر لرزش و ارتعاش بالا
?تعویض آسان قطعات از جمله توری و سهولت سرویس و نگهداری آن‌ها

????????????????????

دستگاه ماسه شور

?دستگاه ماسه شور چیست؟

?به طور کلی عملکرد دستگاه‌ ماسه شور، پاک‌سازی انواع شن و ماسه از هر گونه ناخالصی است. در واقع این‌گونه دستگاه‌ها با عملکرد فوق العاده‌ای که دارند شن و ماسه‌ها را که از بستر رودخانه استخراج می‌شوند؛ به خوبی شستشو داده تا آماده استفاده در موارد مختلف شوند.

? لذا ضروری است که از انواع دستگاه‌های ماسه شور به جهت تمیزکاری شن و ماسه‌ها بکارگیری شود و پس از انجام این عمل، می‌توان سنگ‌ها را برای خرد شدن به داخل دستگاه سنگ شکن انداخت.

?از چنین دستگاه‌هایی در اکثر معادن استفاده می‌شود تا هر گونه گل و لای و مواد اضافی از شن و ماسه جدا شود. بدیهی است که این کار می‌تواند کیفیت محصولات تولید شده توسط این‌گونه شن و ماسه‌ها را افزایش دهد. گفتنی است که طریقه‌ی آماده کردن شن و ماسه‌ها در هر منطقه و نوع کوه‌ و دریاهایی که این‌گونه موادها از آن استخراج می‌شوند، متفاوت خواهد بود.

?????????????????????

ساخت سیلو 80 متر مکعب

ساخت سیلو 20 متر مکعب

 

سیلو دو قلو

?سیلو سیمان 

?همان طور که می دانید سیمان یکی از مواد مهم و پرکاربرد در ساخت و ساز و کارهای عمرانی محسوب می شود. ساختار این ماده به نحوی است که اگر در برابر رطوبت قرار بگیرد دچار چسبندگی شده و به طور کامل سفت می شود. در این حالت دیگر سیمان مورد استفاده نخواهد بود.

?به همین جهت برای جلوگیری از این اتفاق پودر سیمان را درون مخازنی فلزی به نام سیلو نگهداری می کنند تا در زمان نیاز مورد استفاده قرار بگیرد. این سیلوها در ابعاد مختلفی ساخته می شوند و بر اساس میزان سیمانی که قرار است در آن ذخیره شود سیلو با اندازه مناسب انتخاب می شود.

?به طور معمول از سیلوی سیمان در عملیات و طرح های بزرگ عمرانی استفاده می شود و میزان سیمان مصرفی را درون سیلو نگهداری می‌کنند، زیرا سیمان علاوه بر کاربرد بالا، یکی از مصالح پرهزینه ساختمانی نیز است.

?مزایای استفاده از سیلوی سیمان 
?خرید سیمان به صورت فله به جای خرید سیمان کیسه‌ای 

?همان طور که گفته شد سیمان یکی از مصالح پرمصرف و گران قیمت محسوب می شود. در مقابل خرید سیمان به صورت فله نسبت به سیمان کیسه ای از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است. به همین جهت استفاده از سیلوی سیمان و ذخیره سیمان فله در آن می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

?خاصیت نفوذ ناپذیری سیلوهای سیمان 

?یکی دیگر از مواردی که خیلی اهمیت دارد جلوگیری از خراب شدن سیمان است. سیلوی سیمان با داشتن خاصیت نفوذ ناپذیری این امکان را فراهم می کند که در شرایط مختلف آب و هوایی هیچ نوع آب و رطوبتی به درون سیلوها نفوذ نکند و به این ترتیب از خراب شدن سیمان و سفت شدن آن جلوگیری خواهد شد. در نتیجه جلوی صرف هزینه های اضافی برای خرید مجدد سیمان گرفته می شود.

?جلوی ضایعات سیمان گرفته می شود

?زمانی که سیمان به صورت کیسه ای خریداری شود این امکان وجود دارد که کیسه های سیمان در اثر حمل و نقل و جا به جایی دچار پارگی شوند و حجم قابل توجهی از سیمان از دست برود. ولی با استفاده از سیلو جلوی این ضایعات و اسراف گرفته می شود.

?سهولت در ساخت بتن 

?برای ساخت بتن با کیفیت ترکیب دقیق مواد بسیار اهمیت دارد. در سیمان کیسه ‌ای اندازه گیری میزان سیمان به کار رفته در ساخت بتن مشکل است و ممکن است دقیق نباشد. در مقابل استفاده از سیلوها این امکان را فراهم می کند که پیمانکار به آسانی بتواند مقدار مورد نیاز سیمان را برای تهیه بتن مصرف کند و با به کار بردن میزان دقیق، بتن با کیفیتی تولید شود.

 

?????????????????????

دستگاه فیدر
فیدر دو محور 4متری

?فیدر دو محور

?فیدر گریزلی یكی از تجهیزات اولیه و مهم در صنعت سنگ شكن است و وظیفه این دستگاه هدایت مستقیم بار به دهانه فك یا سرند می باشد.

?فیدر گریزلی دومحور یکی از کاربردی ترین فیدرهای مورد استفاده در معادن میباشد که جهت هدایت منظم سنگ های درشت به سنگ شکن های اولیه و ثانویه کاربرد فراوانی دارد و در دو نوع دو محور و تک محور ساخته میشوند و مکانیزم و عملکرد بالایی نسبت به سایر فیدرها دارد و قابلیت تنظیم خروجی به وسیله دریچه و دنده های محور را دارا میباشد.

کاربرد فیدرهای گریزلی

?فیدر گریزلی یکی از تجهیزات اولیه و مهم در صنعت سنگ شکن میباشد .وظیفه این دستگاه هدایت مستقیم بار به دهانه فک یا سرند میباشد و جهت هدایت بار به صورت منظم به دهانه فک یا نوار نقاله مادر مورد استفاده قرار میگیرد.در واقع این دستگاه قلب تپنده ماشین آلات معدن میباشد و شروع و استارت کار از این دستگاه آغاز میشود.

به مدیریت:برادران پیری 

 

 

ساخت دستگاه شن و ماسه در تهران , نصب دستگاه شن و ماسه در تهران , ساخت ماشین آلات صنعتی در تهران , نصب ماشین آلات صنعتی در تهران , شرکت تکتاز سنگ شکن در تهران , شرکت تکتاز سنگ شکن , دستگاه شن و ماسه , ماشین آلات صنعتی , قیمت ماشین آلات صنعتی , قیمت دستگاه شن و ماسه , ساخت سیلو , ساخت ماسه شور , دستگاه شن و ماسه , خشک کن 180 , فیدر دو محور ,