طراحی و نصب مدل های جدید آینه دکوراتیو و دیوارکوب بلوری در تهران

⚜️ نمازی گلس مجری و طراح انواع و اقسام آینه های دکوراتیو و پازلی در رنگ های مختلف و طرح های متفاوت

⚜️ (لوزی،مربع،آکاردئونی،شکسته،مرکبی،مستطیل و …..)

⚜️ باسابقه بیش از ۲۰ سال کار در صنعت آینه و شیشه های میرال ،سندبلاست،استین گلس دوجداره و….

⚜️ با نمازی گلس به خانه هایتان وسعت ببخشید

دیوار پوش آینه

از آینه دکوراتیو میتوان برای پوشش بخشی از دیوار استفاده کرد یا حتی برای پوشش کامل دیوار های سرویس بهداشتی کاربرد دارد.

آینه دکوراتیو گرد

این نوع آینه های دکوراتیو به دلیل زیبایی و جذابیت بالایی که دارند در فضای اتاق خواب و پذیرایی استفاده میشود و به صورت تکی یا به شکل مجموعه ای از چند آینه میتوان به روی دیوار نصب کرد

آینه های پازل مانند

این نوع آینه ها شامل اندازه های مختلفی هستند که با قرار گیری در کنار هم به اشکال مختلفی تبدیل میشوند و در طرح و اندازه دلبخواه قابل سفارش است.

آینه با طرح های گوناگون

آینه با استفاده از ابزاری تخصصی به ابعاد و اشکال گوناگونی تبدیل میشود که میتوان با قرار گیری آنها در کنار هم طرح های مختلفی مانند طرح پروانه، قلب ، کشتی، ابر، قاصدک و … قابل نصب روی دیوار هستند و به دلیل انعکاس نور محیط باعث زیبا شدن مکان میشود.

آینه دکوراتیو کاشی

از پر کاربردترین آینه دکوراتیو تزیینی هستند که بیشتر شبیه تایلهای کاشی در کنار هم چیده شده اند این آینه ها با طرح های زیبا حکاکی شده اند به صورتی که در این قسمت ها جیوه وجود ندارد . و با کنار هم قرار گرفتن آنها باعث تکرار منظم یک طرح زیبا و خاص میشود.

مدیریت:آقای نمازی

شماره های تماس:
09123138271
09339736461
02177595014

 

 

 

 

نصب آینه های دکوراتیو , قیمت آینه دکوراتیو , زیباترین آینه های دکوراتیو , آینه دکوراتیو سقفی , مرکز فروش آینه های دکوراتیو , آینه دکوراتیو از کجا بخرم , قیمت آینه دکوراتیو متری , آینه دکوراتیو طرح کلاسیک ,