Address & Contact

Our Address

تهران

Telephone

ساخت و تولید و طراحی تجهیزات آفرود برش لیزری باربند و پله تاشو تیرکس

✨باربند رونیز با بیشترین تنوع برش لیزر✨👇🏻

ضخامت ورق ۴
تعداد لوله ۲۰ عدد
فاصله لوله ها ۱۱ سانت
پیچها تماما استیل

برش چریکی ضخامت ورق ۲ ، پیچ ها تمام استیل

♻️ طراحی سفارشی و ساخت انحصاری باربند به سلیقه مشتری 

♻️ خدمات طراحی پیشرفته پله تاشو و باربند و سپر 

♻️ بیش از 7 برش لیزری متفاوت

♻️ نشان دادن پیش نمایش باربند سفارشی 

❇️ آفرود چیست؟

♻️ این روز‌ها آفرود به عنوان یک ورزش شناخته می‌شود. ورزشی که هیجان انگیز است و هزینه بالایی نیز دارد. برخلاف تصور خیلی از مردم آفرود سواری ترسناک نیست و می‌تواند یک تجربه شیرین و فراموش نشدنی باشد. آفرود سواری حالا بخش بزرگی از جامعه ماشین سواران را درگیر خود کرده است و برای برخی‌ها جدایی از آن ممکن نیست.

♻️ ماشین‌های آفرود ویژگی‌های خاص خودش را دارد و آفرود سواری بدون ماشین‌های مجهز و متناسب آسیب زننده است و بهتر است اصلا انجام نشود!

❇️ خودرو‌های آفرود چه ویژگی‌هایی دارند؟

♻️ خودرو‌های آفرود باید به سیستم دیفرانسیل چهار چرخ متحرک (4WD) مجهز باشند. در این نوع از دیفرانسیل قدرت پیشرانه به هر چهار چرخ منتفل می‌شود برای همین به آن تمام چرخ دنده نیز می‌گویند. توجه کنید که داشتن این ویژگی به تنهایی سبب نمی‌شود که خودرو آفرود باشد. بیشتر شرکت‌های خودرو سازی خودرو‌های خود را به این سیستم تجهیز کرده‌اند تا خودرو فرمان پذیری بهتری داشته باشد.

♻️ از دیگر ویژگی‌های خودرو آفرود شاسی مستقل است به این معنا که بدنه خورو به صورت جداگانه ساخته شده و بعد روی شاسی سوار شده است. شاسی مستقل وظیفه دارد تا از اتاق خودرو در برابر موانع محافظت کند. همچنین شاسی مستقل این امکان را به خودرو می‌دهد که هر کدام از چرخ‌ها بتوانند مستقل کار کنند. از دیگر ویژگی‌های شاسی مستقل این است که می‌توان تجهیزات اضافه را روی خودرو اضافه کرد. سیستم تعلیق خودرو‌هایی که این دو ویژگی را دارند متناسب با آفرود طراحی شده است.

لوازم آفرود مورد نیاز برای بیراهه نوردی

آفرود یکی از ورزش های پر هزینه است که تنها داشتن یک خودروی دو دیفرانسیل کافی نیست و برای آغاز سفر با خودروی آفرود خود، باید آن را تجهیز کنید. شاید برای شما هم این سوال پیش آید که چگونه می توان خودروی خود را تجهیز کنیم؟ لوازم مورد نیاز برای خودرو برای آفرود کدام است؟ در این بخش از مقاله به پاسخ به این سوال ها خواهیم پرداخت و لوازم مورد نیاز برای آفرود را مورد بررسی خواهیم کرد.

کیت افزایش آفرود

یکی از مهم ترین مسائل در آفرود این است که نباید کف خودرو با سطح زمین برخورد تا بتوانند موانع جلوی رویشان را به راحتی پشت سر بگذارد برای این کار باید خودروی خود را به کیت افزایش ارتفاع مجهز کنند. اما اگر نمی خواهید از کیت افزایش ارتفاع استفاده کنید باید برخی از تغییرات را در محور، سیستم تعلیق و فنر بندی خودرو انجام دهید اما این کار با هزینه بسیار هنگفتی برای شما به همراه است.

نکته: استفاده و نصب نا صحیح کیت افزایش ارتفاع بر روی خودروی آفرود می تواند برای شما خطر آفرین باشد به همین دلیل باید پیش از استفاده از کیت افزایش ارتفاع با افراد مجرب مشاوره کنید.

تایر های مخصوص آفرود

تایر ها تنها بخشی از خودرو هستند که با زمین بر خورد می کنند به همین دلیل اهمیت بسیار مهمی دارند و باید چسبندگی مورد نیاز خودرو را در مسیر های مختلف حفظ کند و یکی از مهم ترین و حیاتی ترین نقش ها را در آفرود دارند.

در آفرود باید از تایر های عاج دار با جنس مخصوص و ابعاد بزرگ استفاده کنید تا با مشکلاتی رو به رو نشوید.

چادر، سایبان، کیسه خواب

استفاده از چادر های مخصوص آفرود یکی از مهم ترین بخش ها در آفرود است زیرا در طبیعت گردی و کمپینگ وجود چادر می تواند شما را از خطرناک احتمالی موجود در جنگل مثل برف، باران، حیوانات وحشی و … محافظت کند.

وجود سایبان در بیابان ها و دشت ها بسیار الزامی است زیرا از شما و خودرو آفرودتان در مقابل تابش مستقیم خورشید محافظت می کند.

کیسه خواب نیز دمای بدن شما را زمانی که می خواهید شب در جایی کمپ کنید و بمانید حفظ می کند.

سایر ملزومات مورد نیاز برای آفرود

همانطور که گفتیم ورزش آفرود به دلیل نیاز داشتن به تجهیزات بسیار زیاد برای تامین امنیت آفرود بازان در آفرود جزء ورزش های پر هزینه محسوب می شود. از سایر ملزومات مورد نیاز برای آفرود می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • وینچ
  • وافل برد
  • پمپ باد
  • گالن بنزین و آب
  • جعبه ی کمک های اولیه
  • باربند
  • ابزار آلات و سلاح
  • بیل، تبر، اره
  • طناب بسیار محکم

 

 

مدیریت:آقای جواد سوهانی 

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

افرود شاپ , تجهیزات آفرود نیسان پاترول , افرود , تجهیزات پاژن , باربند آفرود , افرود بازار , خرید تجهیزات آفرودی , تجهیزات افرود امیکو ,