ماشین سازی تک در اصفهان

❇️ساخت دستگاه و ماشین آلات فرآوری فلزات گرانبها از جمله:?

?طلا

?نقره

?مس

?آهن

? فلزات گرانبها هم از منابع اولیه و هم ثانویه تولید می گردند. منابع اولیه شامل عملیات معدنی می باشد که شکل های مختلف به خود می گیرد: سنگ های سخت، معدن کاری زیرزمینی، معدن روباز، و لایروبی دریاچه ها، رودخانه ها و نهرها از آن جمله می باشد.

? منابع ثانویه به موادی اشاره دارد که از قراضه های بازیافتی به دست می آیند. قراضه های دندانپزشکی، قراضه های جواهرات، قراضه های الکترونیکی و مواد دور ریخته شده مصرف شده، کاتالیزورهای خود خارج شونده مصرف شده، کاتالیزورهای مصرف شده تصفیه کننده پترولیوم و بسیار چیزهای دیگر از این دسته هستند.

? به طور مختصر استخراج و تصفیه فلزات با روش هایی که شامل بکارگیری حرارت هستند را پیرومتالورژی می گویند. مهمترین عملیات پیرومتالورژی عبارتند از تشویه (roasting)، تکلیس (Calcination)، ذوب و احیا (smelting)، و تصفیه (refining). مثال بارز استفاده از پیرومتالورژی در فرایند استخراج آهن است که عمده آنها کوره بلند است.

? اما بیشتر فلزات گرانبها از رسوبهای معدنی استخراج می شوند که در آن آنها با فلزات و مواد معدنی دیگر مخلوط می باشند. این رسوب ها را سنگ معدن می نامند.

به مدیریت:آقای مهندس حسام الدین خشاوی

شماره های تماس :

09132314720

09133324720

 

 

✅لیچینگ آزمایشگاهی با ظرفیت 1kg_20kg

??????????????

 

??????????????

 

??????????????
 دستگاه فک سنگ شکن آزمایشگاهی ۱۵×۱۵
??????????????
 کاتد و آند مخصوص الکترونیک کارخانه مس
??????????????
لیچینگ 15000Lit با مبدل حرارتی
مخصوص فرآوری انتیموان
??????????????
پمپ ورتیکال ۴ اینچ 3500Lit
??????????????
فن مخصوص سالن الکترو وینک مس
??????????????
ماردون همزن مواد آزمایشگاهی
??????????????
همزن با قابلیت تنظیم ارتفاع تا دمای 100c برای کوره سیانیت
??????????????
کوره سیانیت ۳ لایه عایق حرارتی با قابلیت گاز و گازوئیل تناژ 800kg
??????????????
دستگاه کرات گیر sx

??????????????

 

 

 

فلزات , فلزات گرانبها , طلا , نقره , مس , آهن , مجموعه ماشین سازی تک در اصفهان , ماشین آلات فرآوری فلزات گرانبها در اصفهان , انواع فلزات گرانبها , استخراج از معدن , تجهیز کارخانجات فرآوری فلزات گرانبها در اصفهان , انواع دستگاه و ماشین آلات فرآوری فلزات ,