طراحی اجرا و ساخت پله گرد و پله معلق در تهران 

?طراحی،اجرا و ساخت درب پارکینگ،سایبان پارکینگ،دکوراتیو،تک محور،درب ویلا فرفورژه 
?با ما کیفیت و سرعت را تجربه کنید?
?با بیش از 8 سال سابقه کاری با نیروی متخصص?
?دارای کادری مجرب برای رنگ درب و چوب پله ها با بیش از 10 سال سابقه کاری?
?پله گرد یا پلکان پیچ چیست؟

پله گرد، پلکانی است که قوس دایره ای شکل دارد. اگر چرخش در پلکان 360 درجه باشد مارپیچ می شوند. به این نوع پلکان اسپیرال نیز گفته می شود. جنس ماده ای که برای ساختن پله های گرد مورد استفاده قرار می گیرد بسیار حائز اهمیت می باشد. مثلا استفاده از متریال لغزنده می تواند امنیت این پله ها را مختل کند.

?انواع گوناگون راه پله های گرد
?راه پله گرد دو محور باکس 

این راه پله ها عموما دارای شعاع داخلی بیش تر از 55 سانتی متر می باشند و از نظر اندازه بزرگ به حساب می آیند و در هتل های مجلل یا مراکز خرید بزرگ که محدودیت فضا وجود ندارد استفاده می شوند.

?راه پله گرد دو محور ورق 

پله گرد های دو محور ورق هم مانند دو محور باکس دارای شعاع داخلی بزرگ هستند. اقتصادی بوده و کاربرد مسکونی دارند.

?راه پله گرد زیر محور 

برای استفاده از پله گرد زیر محور محدودیتی وجود دارند. پله های گرد زیر محور در اماکن تجاری و خانه های مسکونی کاربرد دارند و شعاع داخلی آن ها از 85 سانتی متر بیشتر است.

?راه پله گرد تک محور کنسولی 

مدل تک محور کنسولی این راه پله ها شعاع کمی دارد و عرض کف راه پله از 70 سانتی متر بیش تر نمی شود.

?راه پله مارپیچ 

راه پله گرد مارپیج، همان راه پله محور مرکزی ساده می باشد و این نوع راه پله که به آن راه پله فرار هم گفته می شود، شعاع کمی دارد و محدودیتی برای فضا های تجاری یا مسکونی ندارد.

?راه پله گرد محور مرکزی برش خورده 

این مدل از پله گرد ها هم شعاع کمی دارند و بیش تر در فضا های تجاری مورد استفاده قرار می گیرند.

?راه پله گرد تیر آهنی 

هنگامی از پله گرد تیر آهنی استفاده می کنیم که تاکیدی روی زیبایی ساختمان و پلکان ساخته شده نداریم.

?انواع درب پارکینگ
?درب پارکینگ آهنی 

?درب پارکینگ فلزی یا درب پارکینگ آهنی محبوب‌ترین گزینه برای نصب در پارکینگ در ایران است. درب فلزی پارکینگ انواع مختلفی دارد:

?در پارکینگ آهنی 
?در پارکینگ فولادی 
?در پارکینگ آلومینیومی 

?قیمت درب پارکینگ آهنی از دو مدل دیگر اقتصادی‌تر است. اما گذشته از قیمت انواع درب پارکینگ فلزی، مزیت اصلی این نمونه درب پارکینگ کیفیت، دوام و استحکام بی‌نظیر آن است. انواع درب پارکینگ آهنی معمولا به صورت خودکار باز و بسته می‌شوند، و در دسته درب‌های اتوماتیک پارکینگ قرار دارند.

?مدل‌ها مختلف درب پارکینگ فلزی باید با ضد زنگ و رنگ نقاشی شوند، تا در برابر شرایط جوی نیز مقاوم باشند. اگر هم به دنبال یک درب پارکینگ مدرن فلزی هستید، می‌توانید مدل‌های در پارکینگ فرفوژه را بررسی کنید. در پارکینگ فرفوژه چه تمام فرفورژه و چه به صورت ترکیب فرفورژه و فلز، علاوه بر زیبایی، مقاومت بسیار خوبی نیز دارد.

?درب پارکینگ کرکره‌ای 

?درب پارکینگ کرکره‌ای با حرکت به سمت بالا و به صورت رولی جمع می‌شود. ممکن است این نمونه درب پارکینگ را در ورودی مغازه‌های زیادی دیده باشید. در پارکینگ کرکره‌ای در مقایسه با نمونه‌های دیگر فضای بسیار کمی از پارکینگ را اشغال می‌کند، و استفاده از آن نیز بسیار ساده است.

?جنس در پارکینگ کرکره‌ای نیز معمولا از استیل (فولاد) یا آلومینیوم است. مدل آلومینیومی درب پارکینگ کرکره‌ای می‌تواند به عنوان یک عایق صوتی و حرارتی نیز عمل کند. اگر تاج درب ساختمان شما فضای زیادی ندارد، در نصب در پارکینگ کرکره‌ای تردید نکنید.

?درب پارکینگ ریلی یا کشویی 

?اگر پارکینگ شما زیاد بزرگ نیست و یا به گونه‌ای طراحی شده که در پارکینگ روی سراشیبی قرار دارد، انواع درب پارکینگ ریلی یا همان انواع درب پارکینگ کشویی بهترین انتخاب برای شما هستند. مدل‌های درب پارکینگ ریلی جدید به فضای بزرگی برای باز و بسته شدن نیاز ندارند. این درب پارکینگ مدرن به سادگی از چپ به راست و یا برعکس باز و بسته می‌شوند.

?در پارکینگ ریلی به صورت کشویی روی یک ریل می‌لغزد، و در دسته انواع درب پارکینگ ریموت‌دار قرار می‌گیرد. یکی از مزایای مهم انواع درب پارکینگ کشویی، کم‌صدا بودن آنهاست. درب پارکینگ ساختمان ریلی وزن زیادی نداشته، و در نتیجه به موتوری بسیار قدرتمند و گرانقیمت نیازی ندارد. امنیت، قیمت و تنوع ظاهری انواع درب پارکینگ ریلی این مدل را به گزینه‌ای محبوب برای نصب درب پارکینگ ساختمان تبدیل کرده است.

به مدیریت:حسین اردنجی

 

 

ساخت پله گرد اردنجی در تهران , پله گرد اردنجی , پله معلق در تهران , درب پارکینگ در تهران , سایبان پارکینگ در تهران , دکوراتیو در تهران , تک محور در تهران , درب ویلا فرفورژه در تهران , قیمت ساخت پله گرد , ساخت پله با نیروی متخصص در تهران ,