آموزش تضمینی و فوق تخصصی میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ در نجف آباد

💠 دارنده تندیس مشتری مداری

💠 سالن زیبایی نیلو میزبان شما عزیزان در فضایی بی نظیر،آرام و لوکس در شان یکایک مراجعین محترم می باشد

💠 پرسنل حرفه ای و کار آزموده با آخرین تکنیک ها و متد های زیبایی،بهترین تعریف زیبایی را برای شما خلق می کنند.

💠 هاشور و سایه ی ابرو یکی از متداول ترین متد آرایشی و ترمیمی روز دنیا ست که خانم های جویای زیبایی را بسیار مجذوب خود ساخته است و آن ها را از صرف زمان طولانی برای آرایش ابروها با مداد و سایه بی نیاز می کند و تاثیر به سزایی در زیبا سازی چهره و اعتماد به نفس افراد دارد.

💠 هم میکروپیگمنتیشن و هم میکروبلیدینگ از جمله روش های نیمه دائمی هستند و بعد از مدتی (حدود یک سال تا شش سال) کم کم محو شده و در صورت عدم تجدید پاک می شوند.

💠 رنگ مورد استفاده در هر دو روش یکسان است و بنابراین دوام یکسانی دارند. اما متد بکار گرفته شده موجب برخی تفاوت های جزئی می شود.

💠 با توجه به اینکه میکروپیگمنتیشن از ابزار دیجیتال برای تنظیم عمق نفوذ و حرکت سوزن استفاده می کند و رنگ از طریق کارتریج و سوزن به عمق مورد نظر نفوذ پیدا می کند، می توان از دوام آن مطمئن تر بود. در برخی موارد که حالت پوست برای حفظ رنگ ایده آل است، حتی تا دو سال یا بیشتر نیز امکان دوام رنگ وجود دارد.

https://t.me/felixelectronic

 

 

 

 

 

 

 

سالن زیبایی , سالن آرایش عروس , سالن عروس , سالن آرایش و زیبایی , بهترین آرایشگاه زنانه , اسم سالن , میکروبلیدینگ بهتر است یا میکروپیگمنتیشن , میکروبلیدینگ چیست , قیمت میکروپیگمنتیشن ابرو , هاشور بهتر است یا میکروبلیدینگ , تفاوت میکروبلیدینگ و هاشور ,