سبک سازان شمال

?تولید دیوار های پیش ساخته 3dpanel

?سازه ها و دیوار پیش ساخته سبک یونولیتی ، که به 3d پانل یا تری دی پانل نیز مشهور است از پدیده های جدید در تکنولوژی ساخت و ساز است که در بسیاری از کشورهای پیشرفته با استقبال فراوانی روبرو گشته است

?مهمترین ویژگیهای یک دیوار پیش ساخته

?بطور کلی دیوار پیش ساخته یونولیتی علاوه بر استحکام ، عایق بسیار موثری در برابر صدا و حرارت می باشد.البته استفاده همزمان از پنجره دوجداره و دیوار 3d به هر چه بهتر انجام شدن ذخیره انرژی کمک شایانی می نماید.

?مزایای استفاده از دیوار های پیش ساخته:

?اقتصادی و مقرون به صرفه بودن در مقایسه با سایر محصولات

?حمل و نقل اسان و وزن سبک

?دیوار پیش ساخته مقاومت و استحکام بالا

?این نوع از دیوار پیش ساخته مناسب با اکثر شرایط های آب و هوایی و اقلیمی

?این دیوار عایق حرارتی مناسبی است

?دیوار های پیش ساخته نصب سریع و آسانی دارند

?دلایل استفاده از متریال پیش ساخته در ساختمان سازی:

?از دلایل استفاده از دیوار های پیش ساخته میتوان به کاربرد ان در هر مکانی از جمله منازل و فضا های مسکونی اشاره کرد اما باید درنظر داشت که این بلوک ها مناسب هر شرایط اب و هوایی نمیباشد برای مثال میزان رطوبت باید از ۶۰%بیشتر باشد. همچنین دمای هوا هم نباید از ۵۰۰درجه سانتی گراد تجاوز کند زیرا موجب تغییرات در حالت فیزیکی بلوک ها میشود.

 

?پانل های سه بعدی را میتوان به هر شکل و ابعاد موردنیاز به راحتی برش داد و برش بازشوها اعم از درب و پنجره به راحتی امکان پذیر است و تاسیسات برق و مکانیکی قبل از بتن پاشی پانل ها درفضای خالی بین مش و پلی استایرن به سهولت قابل اجرا بوده و درنتیجه زمان نصب تاسیسات دراین روش سریعتر از روش های دیگر می باشد.پلی استایرن مصرفی درهسته این پانل ها از نوع گرید و دارای درجه مقاومت دربرابر حریق با ضریب مقاومت استاندارد90تا120می باشد و نیز حاوی لکروفلوئوکربن آسیب رسان به دولایه اوزون نمی باشد و دود سمی تولید نمی کنند.وزنی که این پانل ها پس از انجام شاتکریت (بتن پاشی)تحمل می کنند باتوجه به آزمایشات بار ساختمانی انجام شده 200کیلوگرم برمتر مربع می باشدکه بسیار قابل توجه می باشد.

?یکی از انواع سیستم های پیش ساخته تری دی پانل می باشد که از یک لایه پلی استایرن یا همان یونولیت نسوز در میانه و دوشبکه مش مفتولی در دوطرف آن تشکیل شده است.بعداز قرارگیری پانل های پیش ساخته در جای تعیین شده،شاتکریت (بتن پاشی)صورت می گیرد.خوبی این پلی استایرن (یونولیت)این است که علاوه بر کاهش وزن دیوار و سقف،باعث کاهش وزن سازه نیز میشود.این تری دی پانل ها درساختمان به صورت دیوار های باربر و یا غیرباربر به عنوان جداکننده فضاها،سقف،دیوار باربر برشی و … به کار می روند.

?امروزه از تری دی پانل به جای مصالح سنتی مخصوصا در سازه های بلند،استفاده می کنند.سرعت اجرای مناسب،حمل آسان پانل ها،پرت کم ،عملکرد لرزه ای مطلوب،شیارزنی آسان برای عبور لوله های تاسیسات و حذف نعل درگاه ها از مزایای این پانل ها می باشد.

?تری دی پانل ها ترکیبی است از شبکه های مش درطرفین پانل که این شبکه ها تشکیل شده از مفتول های 3 میلی متری که به روش کششی سرد از مفتول 5/6میلی متری تهیه شده است و در جهت ارتقا کیفیت جوش،این مفتول ها به صورت اسید شور شده می باشند و با تکنولوژی جوش های نقطه ای به صورت شبکه درآمده است و صفحه پلی استایرن با صخامت 3 الی 20 سانتی متر در بین شبکه های جوش قرار می گیرد و شبکه های مش طرفین پانل توسط خرپاهای مورب (مفتول های برشگیر)به یکدیگر جوش می شوند تا استحکام خودرا تواما از ترکیب فولاد و بتن بدست آورند و همانند یک بتن آرمه عمل نمایند.

به مدیریت : رامین یعقوبی

 

 

 

 

 

سبک سازان شمال در قائم شهر , سبک سازان شمال  , دیوار های پیش ساخته 3dpanel در قائم شهر  , تولید دیوار های پیش ساخته در قائم شهر  , سبک سازان شمال در مازندران ,