چادرهای برقی و نماهای متحرک تکنو راد سیستم

? طراحی و ساخت انواع سقف های متحرک و چادر برقی و نماهای متحرک
? طراحی و ساخت انواع سایه بان های متحرک برقی و موتور برقی

❇️مجموعه تکنو راد با سالها تلاش مستمر در زمینه سقف های متحرک و چادرها و سایبان های برقی و کسب افتخاراتی در این زمینه و اختراعات متعدد در زمینه مکانیک جامدات همیشه سعی بر آن داشته که در حیطه فعالیت خود به شکلی پویا و سرآمد ایفای نقش نماید.

?این مجموعه در زمینه:

✨نورگیر دوار

✨دربهای غیرمتعارف

✨هوملیفت

✨سقف های متحرک استخری بصورت تلسکوپی

✨پرده های مانع دید بالارونده

✨چادرهای چتری مدل مدیترانه ای

✨سایبان های برقی با چتر ترانزیتی با گارانتی بالا

✨ساخت موتور برقی ارائه ی خدمات مینماید.

?سقف جمع شونده یک سیستم پوشش قابل تنظیم و متحرک، متشکل ازسازه فلزی مجهز به موتور و سیستم محرک و دارای متریال پوشش دهی از جنس پارچه Pvc ، تیغه آلومینیومی یا شیشه می باشد که می تواند سیستم روشنایی نیز همراه با خود داشته باشد.

?امروزه طراحی روف گاردن روی تراس ها و پشت بام ها توسعه بسیاری پیدا کرده است. که یکی از اصلی ترین قسمت این فضاهای مدرن و لاکچری مسقف نمودن آن می باشد، اسکای روف این امکان را برای شما فراهم ساخته تا روف گاردن خود را مسقف نمایید.

?سقف متحرک به شکلی طراحی شده اندکه در شرایط آب و هوایی مختلف مانند باران، برف، باد و یا تابش آفتاب مقاوم باشند. هم چنین امکان تعبیه چراغ در زیرسقف متحرک به منظور روشنایی محیط در شب در این سیستم ها وجود دارد. دوام و طول عمر بالا از دیگر ویژگی های بارز در مورد سقف متحرک است.

?سقف جمع شونده برای پوشش مناطق وسیع فضاهای بیرونی شما بسیار مناسب هستند. این سقف مدرن گزینه ایده آلی برای پوشش دهی فضاهای باز کافه رستوران ها و هتل ها و روف گاردن ها می باشد که امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

?استفاده از نما متحرک در معماری

استفاده از نما متحرک در معماری پدیده ای جدید است، و ساختارهای مورد استفاده در آن ها نیز به شدت متغیر است. از ماژول های مثلثی گرفته تا سایه بان های خورشیدی غول پیکر و صفحات آلومینیومی که برای نمایش تصاویر متحرک از آن ها استفاده می شود. هر طراحی هدف خاص دارد و ممکن است شکل منحصر به فردی نیز داشته باشد. همان طور که طراحان دریافته اند استفاده از این نما متحرک در معماری می تواند به ابزاری قدرتمند برای غلبه بر محدودیت های معماری کهن در زمینه زیبایی، استحکام و راحتی با استفاده از روش ها و تکنولوژی های مدرن تبدیل شود.

به مدیریت : آقای خسرو تنگستانی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سقف متحرک در شیراز , چادر برقی در شیراز , نماهای متحرک در شیراز , تکنو راد سیستم , موتور برقی , سایه بان متحرک ,