سقف گستران برج

? در زمان ساخت و یا بازسازی یک سازه چیزی که انتخاب آن ممکن است شما را بیشتر به چالش بکشد، انتخاب سقف می باشد. همان گونه که می‌دانید وظیفه سقف به حفاظت از خانه و ساکنین در برابر عواملی چون باد، باران، عناصر خارجی و … ختم نمی‌شود و قدری بیشتر از آن چیزی که به نظر می آید در ساختار و حتی ظاهر ساختمان نقش دارد.

شماره تماس جهت هماهنگی:
09127502258
09125524038

? سقف‌ها می‌توانند فضای قابل استفاده بیشتری در اختیارتان قرار بدهند و در راستای صرفه‌ جویی در مصرف انرژی بسیار تاثیر گذار باشند. سقف‌ های شیبدار نوعی از سقف‌ها هستند که به خاطر ظاهر زیبایی که دارند، همچنین کمک به سرفه جویی در مصرف انرژی و بهینه سازی بنای سازه محبوب می‌باشند ، اما باید دانست که هر سقفی مناسب شرایط جوی خاصی می‌باشد

? سقف شیروانی ، سوله و سقف سوله

 

?لیست خدمات?
? فروش.طراحی ونصب صفرتاصدخدمات شیروانی
? پروفیل،ورق رنگی،ورق گالوانیزه و میلگرد
? الاچیق
? آردواز
? سوله صنعتی
? گاو داری
? حفاظ بالا در
? رابیس کاری

 

? سقف شیروانی?
? از مزایای سقف شیروانی میتوان به موارد زیر شاره کرد:
? قابل اجرا در همه مکان های اداری ,تجاری , مسکونی ,ویلایی ,آپارتمان ,سقف سوله , و…
زیبایی :
? با اجرای سقف شیروانی در مکان مورد نظر زیبایی فوق العاده ای به محل اجرا شده میدهید و همچنین اگر از مصالح و طرح مناسب استفاده کنید زیبایی محل مورد نظر دو چندان میشود
? کاهش وزن سقف: از دیگر علت های استفاده از سقف شیروانی کاهش اندازه‌ی تیر و ستون‌هاست و همچنین پایین بودن هزینه اجرا نسبت به سقف‌های مسطح
? مقاومت بالا در انواع آب و هوا به عنوان مثال در زمان بارش برف بالای سقف پر از برف میشود و اگر بارش برف چند روز ادامه پیدا کند چنانچه سقف مسطح داشته باشید امکان ریزش سقف و ترک برداشتن سقف بسیار بالاست اما اگر سقف شما از نوع شیروانی باشد به کمک شیبی که سقف دارد اگر برف روی پشت بام سنگین تر شود باعث ریزش خود برف از روی سقف شیروانی یا شیب دار ما میشود.

? در ساخت آلاچیق از چه متریالهایی استفاده می‌شود؟?
? آلاچیق پیش از هر چیز نیاز به یک سازه دارد که عموماً این سازه از فلز یا چوب است، از آنجایی که آلاچیق در فضای باز استفاده می‌شود باید به یادداشت که در صورت استفاده از فلز از رنگ‌های اپوکسی یا رنگ‌های پوشش دریایی برای کاور کردن استفاده شود و در صورتی که از چوب استفاده می‌کنیم حتماً چوب ترمو باشد.
? بخش مهم آلاچیق، سقف آن است که بسته به نوع طراحی از متریال‌های مختلف استفاده می‌شود.
?  برای مثال در صورتی که سقف شیبدار است، نیازمند آهن کشی است تا پوشش سقف شیبدار بر روی آن اجرا شود و در صورتی که سقف شیبدار نباشد – عموماً در آلاچیق‌هایی با طراحی مدرن – در بخش‌های سرپوشیده می‌بایست از فلاشینگ و در بخش‌های نیمه باز می‌توان از ترمووود استفاده کرد. بخش بعدی دیواره آلاچیق است، گاهی هیچ دیواره‌ای در کار نیست و صرفاً بخش‌هایی از سازه در دیواره قرار دارند و گاهی نیز از دیواره سبز که توسط گیاه پوشیده شده‌استفاده می‌شود، همچنین استفاده از چوب و شیشه نیز در دیواره آلاچیق کاربرد دارد.

? رابیتس چیست؟? 
? رابیتس محصولی ساخته شده از ورق‌های گالوانیزه است. برای ساخت رابیتس، ورق‌های گالوانیزه را در دستگاه‌هایی خاص برش و کش‌ می‌دهند و شبکه‌‌ای از رشته‌هایی از جنس گالوانیزه تولید‌ می‌کنند.
? رابیتس کاربردهای زیادی در ساختمان سازی دارد و به دلیل قرار گرفتن به عنوان پایه کار هیچ وقت به چشم نمی‌آید. رابیتس در صنعت ساختمانی به منظور بهبود پیوستگی سطوح مختلفی مانند دیوار و سقف و همچنین فراهم کردن بستری مناسب برای تأسیسات الکتریکی مورد استفاده قرار‌ می‌گیرد.
? چرا رابیتس از جنس ورق گالوانیزه است؟?
? همان‌طور که در بالا نیز عنوان شد، رابیتس‌ها عمدتاً در زیر سطح قرار‌ می‌گیرند و با توجه به اندود‌هایی که روی آن‌ها قرار داده‌ می‌شوند، در تماس با رطوبت قرار‌ می‌گیرند و از این رو باید از جنس مصالح مقاوم در برابر رطوبت ساخته شوند.
? از طرفی نیز از آنجایی که رابیتس در داخل کار قرار‌ می‌گیرد متعاقباً دسترسی به آن بسیار سخت که در واقع برابر با خراب کردن کار خواهد بود؛ بنابراین عاقلانه است که این شبکه‌های فلزی از جنس‌های مقاوم مانند ورق گالوانیزه ساخته شوند.
?سبک سازی ساختمان چیست و چرا انجام می‌شود؟?
? در گذشته ساختمان‌ها با مصالحی مانند آجر، سنگ، خشت و … ساخته می‌شد. این مصالح مقاومت خوبی در برابر گرما و سرما از خود نشان می‌دادند ولی در برابر عواملی بیرونی دیگری نظیر سیل، زلزله و توفان ناکارآمد بودند. از این رو با پیشرفت علم و تکنولوژی هر روزه مصالح و ابتکارهایی برای سبک سازی ساختمان‌ها به کار گرفته می‌شد.
? همانطور که در بالا نیز به آن اشاره شد، سبک سازی ساختمان به دلیل کاهش خسارات مالی و جانی در مواجهه با بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله در مناطقی که در معرض این خطرات هستند، پیش گرفته شد. علاوه بر کاهش خسارات در سبک سازی ساختمان، کاهش هزینه‌ها و همچنین صرفه جویی در مصرف انرژی هم از دیگر دلایل سبک سازی ساختمان هستند.

 

?اجرا توسط اکیپ کاملا حرفه و مجرب?
?با مناسب ترین قیمت و ۲۰سال سابقه کاری درخشان?
?بهترین خدمات را از گروه سقف گستران برج بخواهید?
?فروش ویژه با تضمین کیفیت?
شماره تماس جهت هماهنگی:
09127502258
09125524038

?موارد مصرف پلی کربنات را بشناسیم?

?یکی از موارد مورد مصرف پلی کربنات ، پوشاندن قسمتهای مختلف و مخصوصا سقف گلخانه می باشد و به علت نوع و جنسی که دارد باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می گردد و در فصول گرم و سرد از ورود گرما و خروج هوای گرم از گلخانه به خارج می شود .
? البته باید بدانید که این ورقها مانند هر محصول دیگری دارای معایبی می باشد که مهمترین آن ، تولید گرمای بیش از حد در بخش زیرین این ورقها می باشد .
ورقهای پلی کربنات در زمان آتش سوزی مشتعل نمی شوند ولی ایجاد دود میکند . همچنین بیشتر از انواع شیشه ، قابلیت خش شدن و کدر شدن را دارند .


? ویژگیهای ورق های پلی کربنات را بشناسید

? این نوع ورق از انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده و به اصطلاح مقاومت آن در برابر کشش و خمش بسیار بالا می باشد . طی آزمونهای مختلف ، ورق پلی کربنات مقاومتی کمتر اما نزدیک به شیشه در برابر خراش از خود نشان داده است .
? در برابر اشعه یووی مقاوم بوده و رنگ و شفافیت آن نیز در برابر نور خورشید تغییر نمی کند .
• عایق حرارتی مناسبی هستند و در صرفه جویی و اتلاف انرژی بسیار تاثیر گذار می باشد و به دلیل اینکه مانع از خروج گرما در فصل سرد می شوند ، در مصرف سوخت به منظور گرم کردن محیط ، تا حد قابل توجهی صرفه جویی می شود . همچنین این ورق ها جاذب بسیار خوب نور خورشید می باشند .


• این ورق ها ، در آتش سوزی مشتعل نمیگردد و در دماهای بسیار بالا ذوب میگردد و این خود سبب ممانعت از گستردگی آتش در محیط می گردد.

? پلی کربنات یک ماده شفاف و سخت است که در اکثر مواقع به جای شیشه به کار می رود .استفاده از ورق پلی کربنات به جای شیشه ، سبب کاهش هزینه ها می گردد. همچنین این محصول بسیار سبک تر از انواع شیشه می باشد .
از دیگر مزیتهای این ورق ها ، مقاومت زیاد آنها نسبت به انواع ورقهای پلاستیکی می باشد واین موضوع سبب شده که امروزه این ورقها ، طرفداران بیشتری نسبت به بقیه موارد داشته باشد

 

 

 

 

 

? اجرا صفر تا صد طراحی و نصب و فروش?

 

 

مدیریت:آقایان سعید محبی و حسین اسکندری

شماره تماس جهت هماهنگی:
09127502258
09125524038

 

 

 

 

سقف شیروانی مدرن , لیست قیمت سقف شیروانی , ارزانترین سقف شیروانی , بهترین سقف شیروانی , سقف شیروانی فلزی , سقف شیروانی گرد , سقف شیروانی ارزان قیمت , سقف شیروانی ساده ,