رنگ آمیزی صنعتی سهند غرب

✨پیمانکاری سهند غرب مجری سندبلاست ورنگ وپوششهای صنعتی در سراسر کشور✨

انواع خدمات:

⚡️غبارزدایی

⚡️زنگ زدایی

⚡️متالایزینگ

⚡️پوشش دهی صنعتی

❇️سندبلاست چیست؟

سندبلاست یا ساب پاشی، یکی از انواع روش‌های ماشین‌کاری سایشی است که اغلب به منظور تمیزکاری و آماده‌سازی سطوح مورد استفاده قرار می‌گیرد. سندبلاست برای تمیزکاری سطح اکثر مواد نظیر سنگ، فلز، چوب، بتن، شیشه و حتی پارچه قابل استفاده است.

❇️اجزای سندبلاست چه هستند؟

سیستم‌های ساب پاشی معمولا از سه بخش اصلی محفظه مواد ساینده، دستگاه هدایت کننده مواد و نازل تشکیل می‌شوند. مشخصات دقیق دستگاه سندبلاست به کاربری مورد نظر و نوع ساینده مورد استفاده بستگی دارد. معمولا به منظور هدایت مواد ساینده درون شلنگ و پاشیدن آن‌ها بر روی سطح از فشار هوا، نیروی گریز از مرکز یا فشار آب استفاده می‌شود.

?فشار هوا: در این سیستم، با تولید هوای فشرده توسط کمپرسور، ساینده به صورت دهشی یا مکشی به دورن نازل منتقل شده و به روی سطح پاشیده می‌شود.

?نیروی گریز از مرکز: در این سیستم، یک پروانه دوار با ترکیب نیروهای گریز از مرکز و اینرسی، انرژی لازم برای هدایت و پرتاب مواد ساینده بر روی سطح را فراهم می‌کند.

?فشار آب: این سیستم، با استفاده از فشار هوا (اضافه کردن آب در نزدیکی خروجی نازل) یا فشار آب (اضافه کردن آب به محفظه)، مخلوط ماده ساینده با آب (دوغاب) را به روی سطح اعمال می‌کند.

❇️کاربرد سندبلاست چیست؟

سندبلاست، کاربردهای بسیار متنوعی در صنایع مختلف دارد. از متداول‌ترین کاربردهای سندبلاست می‌توان به لایه‌برداری، تمیزکاری، صافکاری و پرداخت سطح، ساخت سطوح تزئینی، آماده‌سازی برای پوشش‌دهی، از بین بردن کپک، حکاکی و پاک کردن روغن از روی سطح خیابان‌ها اشاره کرد.

❇️متالایزینگ

متال اسپری یا متالایزینگ یکی از بهترین و راهگشاترین روش های پوشش دهی صنعتی است زیرا :

پوشش دهی تا ضخامتهای بالا ( حتی بیش از 3mm ) میتواند انجام شود .

سطح کار مورد پوشش بیش از حد داغ نمیشود و این باعث میشود در قطعات حساس هم بتوان از این روش استفاده کرد .

سرعت پوشش دهی بالا در متال اسپری که نسبت به کروم سخت بسیار قابل ملاحظه است

ایجاد سختی بالا در پوشش که در بیشتر مواقع سطح ایجاد شده از فلز base سختی بالاتری دارد

در دسترس بودن گرید مترالهای زیاد . در این روش هر آلیاژی که بعد از ذوب شدن تغییر ماهیت ندهد

به مدیریت:مجتبی رنجبر

شماره های تماس:

09123540772

09182339152

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سندبلاست , کاربرد سندبلاست , مزایای سندبلاست , غبارزدایی , زنگ زدایی , پوشش دهی صنعتی در کرمانشاه , متالایزینگ در کرمانشاه , متال اسپری , کاربرد سندبلاست , رنگ آمیزی صنعتی در کرمانشاه , سندبلاست و رنگ آمیزی صنعتی سهند غرب کرمانشاه ,