Address & Contact

Our Address

کاشان ، شهرک صنعتی امیرکبیر ، فاز2 ، بلوار شادمان ، کیمیا 1 ، شرکت دنیای سوله

Telephone

دنیای سوله در کاشان

⚜️ خرید و فروش انواع ورق گالوانیزه و رنگی 

⚜️ ساخت سوله در تمام نقاط کشور و کشورهی همسایه 

شماره تماس:

09123348101

⚜️ معرفی شرکت دنیای سوله

⚜️ شرکت دنیای سوله به شماره ثبت 730 با اخذ مجوز از اداره صنایع در سال 1370 آغاز بکار نمود. این شرکت در زمینی به مساحت 9000 متر مربع و زیربنای 4500 متر سالن مونتاژ، جوش، سندبلاست و سالن رنگ (اپوکسی) و دستگاههای اولیه رکتی فایر و کادری مجرب شروع بکار نمود.

⚜️ مدیریت شرکت با هدف مشتری مداری و با توجه به تقاضای روزافزون بر آن شد با خرید دستگاههای گیوتین و برش پلاسما و ارتقا دستگاههای جوش زیر پودری و دروازه ای با جوشهای (به طول 16 متری) یکسره و جوشهای نفوذی و آزمایشگاههای تست جوش زیر نظر مهندسین متخصص با طراحی نقشه و دفترچه محاسبات نظر مشتریان خود را جلب نماید.این شرکت قادر است در حال حاضر با تولید ماهیانه 700 تن سازه های فلزی به صورت پیچ و مهره ای و جوشی در اقصی نقاط ایران و کشورهای همسایه افغانستان، ارمنستان، عراق، اذربایجان و قرقیزستان به کار خود ادامه دهد.

⚜️ این شرکت در حال حاضر با دریافت پروانه بهره برداری از اداره محترم صنایع و خرید زمینی به مساحت 20000 متر مربع در حال احداث سالنی به متراژ 10000 متر مربع با فضایی بیشتر و فناوری های جدید و خرید دستگاهای روز دنیا به صورت کاملا اتوماتیک تولید خود را به ماهیانه 1500 تن برساند. در این راستا با جذب نیروی انسانی بیشتر و کارآمد سهم مهمی در اشتغال زایی کشور ایفا نماید.

⚜️ بخش طراحی و مهندسی

⚜️ مهندسین و طراحان خوش فکر و مجرب در این بخش با طراحی جدیدترین طرحهای روز دنیا در جهت تامین خواسته های کارفرمایان با توجه به بازدیدی که از مکانهای ساخت به عمل می اورند گام برمیدارد.

⚜️ بخش بازاریابی و فروش

⚜️ این بخش دارای کادری مجرب میباشد، که با فعالیتهای مستمر و پیگیر در شهرهای کوچک و کلان شهرها سعی در معرفی هرچه بهتر محصولات و در نتیجه فروش آنها را به عهده دارد.

⚜️ با ساخت سوله صنعتی که طیف گسترده ای از اهداف تجاری خود را گسترش دهید. سوله های صنعتی سهولت در انجام کارهایی زراعی و حیوانی را برای شما فراهم می کند

مدیریت:آقای مجتبی معروفی

از پیج اینستای ما دیدن فرمایید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

 

سازنده سوله در تهران , سوله سازان , سوله سازی در گیلان , سوله سازی , سوله سازی معروفی در کاشان , سوله سازی معروفی ,