Address & Contact

Our Address

جاده رشت به انزلی ، بعد از بازار ماهی فروشان ، جنب هپی لند

سوپاپ تراشی محمد و میلاد

? سیلندر و سر سیلندر ، کف تراشی ، سوپاپ تراشی

? این مجموعه با بهره گیری از مجهزترین دستگاه ها آماده ارائه کلیه خدمات مربوط به تراشکاری و کف تراشی سر سیلندر و همچنین سایر ماشین آلات مربوطه و همچنین ارائه دستگاه های قطعه شویی توانسته است اعتماد بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند.

? خصوصیات سوپاپ خوب
۱– یک سوپاپ خوب باید حرارت زیاد را تحمل کند و هادی خوبی برای انتقال حرارت خود به بدنه سرسیلندر باشد. ۲- حرارت زیاد نباید باعث سوختگی و ایجاد خوردگی در سوپاپ گردد. ۳- یک سوپاپ خوب باید در مقابل ضربات مقاوم باشد. ۴- یک سوپاپ خوب باید در مقابل سائیدگی مقاومت نماید

? سوپاپ تراشی چیست؟
آیا می دانید سوپاپ ها در کجای خودرو قرار دارند؟ این قطعه به دو صورت سوپاپ گاو و همچنین سوپاپ دود در موتور خودرو تعبیه شده است.

به چه سوپاپی سو‌پاپ گاز می گویند؟ سوپاپی که انرژی یا سوخت مصرفی موتور خودرو به وسیله آن وارد سیلندر‌های موتور خودرو می‌ شود.

سو‌پاپ دود نیز سوپاپی می باشد که موتور اتومبیل ‌ها با استفاده از آن دود تولید شده را در فرایند مصرف سوخت از موتور خارج می‌ کنند.

در واقع سوپاپ گاز در موتور اتومبیل ‌ها از قطر بیشتری برخوردار می باشد و به دلیل جریان آب کنار این سوپاپ ‎ها، همیشه از سوپاپ ‌های دود دمای پایین‌ تری خواهند داشت.

از طرفی سو‌پاپ گاز که در موتور خودرو‌ تعبیه شده است، با فرایند مصرف سوخت و همچنین احتراق به صورت مستقیم تماس ندارد و این موضوع سبب می شود که این نوع سوپاپ ها دچار فرسایش کمتری شوند.

در ماشین ها و خودرو های جدید سوپاپ‌ های گاز از دهانه ‌ای با زاویه ۴۵ درجه استفاده می کنند. که موجب می ‌شود جریان هوا به سرعت وارد سیلندر‌ها شود و در نتیجه عمل احتراق با سرعت بالا تری انجام گیرد.

سوپاپ‌‌ هایی که در موتور اتومبیل ‌ها مورد استفاده قرار می گیرند دارای سه قسمت بشقابک یا همان سر سو‌پاپ، ساق و انتهای ساق می باشد.

معمولا در سوپاپ ‌های گاز به کار رفته در موتور خودرو‌های امروزی انتهای ساق تیز می شود و باعث می‌ گردد ساق سوپاپ گاز بلند ‌تر دیده شود. این تغییر شکل به خاطر آسان ‌تر کردن انتقال جریان هوا در یک راستا می باشد.

برای استفاده از خدمات تراشکاری و همچنین خرید دستگاه قطعه شویی می توانید با کارشناسان ما  در تماس باشید.

 

 

مدیریت : آقای میلاد خلیلی

 

 

 

علت شکستن فنر سوپاپ , سوپاپ موتور سیکلت , سیت سوپاپ , قیمت سوپاپ , نحوه کار سوپاپ , سوپاپ تراشی , سیلندر ,