Address & Contact

Our Address

تبریز،شهرستان سراب،شهرک صنعتیفنبش یبلان 15،شرکت آریا سرام پردیس

Telephone

شرکت آریا سرام پردیس

?تولید کوتینگ

❇️در بعضی از سطوح مثل چوب، فلز، شیشه، سنگ، سرامیک، کاشی و… امکان چاپ به صورت ساده وجود ندارد. امروزه با استفاده از فرآیند های مختلف چاپ را روی این سطوح انجام می دهند که یکی از این فرآیندها کوتینگ نامیده می شود. کوتینگ در لغت به معنای پوشش می باشد یعنی یک لایه روی سطوح قرار می گیرد و کاملا سطوح را می پوشاند، در این حالت سطوح قابلیت پذیرش چاپ را پیدا می کنند.

❇️کاشی و سرامیک هم جز سطوحی هستند که قابلیت پذیرش چاپ ندارند. فرآیند کوتینگ یا همان پوشش دهی چاپ روی سرامیک در حرارت بسیار بالا انجام می پذیرد، از لحاظ طرح و رنگ هیچ محدودیتی وجود ندارد و کوتینگ سرامیک ها که دسته جدیدی از کاشی ها هستند، در انواع طرح ها و اندازه های مختلف در بازار عرضه می شوند.

❇️برای کوتینگ کردن سرامیک وکاشی دو روش وجود دارد: در روش اول مایع مخصوص کوتینگ را به وسیله پیستوله روی سطح سرامیک یا کاشی به صورت یکنواخت می پاشند و در روش دوم سرامیک ها را در مخزنی که از مواد کوتینگ پر شده فرو می برند و پس از چند ثانیه بیرون می کشند.

❇️کوتینگ سرامیک

?برای چاپ طرح روی کوتینگ سرامیک یا کاشی، از روش کوتینگ سابلیمیشن استفاده می شود که ابتدا طرح مورد نظر را روی کاغذ مخصوص چاپ می کنند، سپس آن کاغذ را روی سطح سرامیک و کاشی قرار می دهند و با استفاده از دستگاه مخصوصی که مانند اتو است به آن حرارت بالایی در حدود 160 تا 200 درجه سانتی گراد می دهند، با این عمل جوهر از حالت جامد به حالت گاز تبدیل می شود و روی سطح سرامیک و کاشی می نشیند.

?اگر زیبایی محیط و لوکس بودن برایتان اهمیت دارد، کوتینگ سرامیک و کاشی می توانند بهترین گزینه برای زیبا سازی مکان مورد نظر شما باشند. این دسته از سرامیک ها به سرامیک های لوکس معروف هستند و دارای جذابیت بسیار بالا و دارای کاربرد تزیینی و دکوری می باشند. در سال های اخیر استفاده از این دسته سرامیک ها به دلیل جنبه لوکس بودن پر طرفدار شده است. این سرامیک ها در ظریف کاری ساختمان و معمولا در متراژ پایین استفاده می شوند. شما می توانید از این سرامیک های زیبا در بین کابینت ها استفاده کنید تا آشپزخانه شما با شکوه به نظر برسد یا در لابی ساختمان خود که زیبایی خیره کننده ای به محیط می دهند.

به مدیریت:وحید لطفی

 

 

 

 

کوتینگ , کوتینگ چیست , کوتینگ کاشی و سرامیک در تبریز , تولید کوتینگ , شرکت آریا سرام پردیس در تبریز , کاربرد کوتینگ کاشی و سرامیک , هزینه کوتینگ کاشی و سرامیک ,