شرکت آسانسور و پله برقی اوج بران

طراحی ، نظارت و اجرا در راه اندازی آسانسور
برند منتخب مهندسین

این شرکت در سال ۱۳۷۰ در تهران تاسیس گردرد و با وجود موفقیت های قابل توجه دو شعبه فعال خود و عضویت در سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی ایران و مجموعه کارآمد (آساپل۲۰) پس از مدتی درصدد برآمد شعبه سوم خود را نیز در استان گیلان فعال سازد تا بیش از پیش، گامی استوار و گسترده تر با توجه به خلاءهای کمی و کیفی در رابطه با طراحی و اجرای آسانسور برداشته و خدمات مفید و موثرتری در عرصه این صنعت پیشرفته و جوان عرضه نماید.

این مجموعه با بکارگیری نیروهای متخصص و فعال و رعایت استانداردهای بین المللی در تلاش است تا امنیت و آسایش را به هموطنان عزیز هدیه نماید. شرکت مذکور آماده ارائه خدمات در خصوص طراحی، فروش و اجرای انواع آسانسورهای صنعتی، مسافربر، بیمار، اتومبیل بر، پانوراما و … با سرعت و ظرفیت های مختلف می باشد.
شرکت آسانسور اوج بران با طراحی و اجرای آسانسورهای خاص و منحصر بفرد و با حضور فعالانه در نمایشگاه های بین المللی طی سال های گذشته رشد و پیشرفت چشم گیری را دارا بوده و توانسته جایگاه مناسب خود را در این حیطه و صنعت ساختمان پیدا کند و همواره این سه اصل را سرلوحه کار خود قرار داده است:

کیفیت برتر، خدمات بهتر، قیمت مناسبتر

✅ارائه مدرنترین و زیباترین کابین های شیشه ای ( پانوراما )

تمام استیل و MDF و استیل و تزئینات لوکس مطابق با

✅استانداردهای روز اروپا (EN-89)

✅پله برقی ، سیستم های بالابر و فروش قطعات

درب اتوماتیک ، ماشین بر ، هیدرولیک

✅انواع آسانسور کششی ، هیدرولیک و انواع بالابر ، پله برقی

سرویس و نگهداری انواع آسانسور

به مدیریت آقای مهندس مهدی دریایی

*************************

 

 

ویژگی های آسانسور خوب و با کیفیت

اولین نکته ای که در مورد آسانسور باید بگویم این است که گول ظاهرش را نخورید! اگرچه آسانسورها با ظاهری آراسته و زیبا به مردم عرضه می شوند اما برخی از آنها دارای کیفیت مطلوب و استاندارد لازم نیستند.

۱) هر ساختمان نیاز به یک نوع سازه آسانسور با محاسبات خاص خود همان ساختمان دارد. وجود نداشتن مهندس محاسب یا سری کاری در نقشه های اجرایی آسانسور از مهم ترین نشانه های مشکل دار بودن هر آسانسوری در درازمدت خواهد بود.

نقشه های اجرایی آسانسور خاص ساختمان خودتان را حتما مطالبه و مطالعه کنید.

۲) موتورخانه و چاهک آسانسور و عمق چاهک را بازدید کنید. نظافت، نظم، روکش یا رنگ قطعات و زیبایی و دقت در جوشکاری اتصالات، موضوعی است که ضمن ساده بودن بررسی، عمق ظرافت در کار مجری را نمایش می دهد.

۳) از نکات بسیار مهمی که لازم است در مورد موتورخانه آسانسورها مدنظر قرار بگیرد، این است که حتما تابلو برق به صورت مجزا و مرتب در این قسمت وجود داشته باشد.

۴) حتما تیرآهن های بالای آسانسور باید دقیقا در مرکز کابین قرار داشته باشند و البته یک قلاب هم از آنها آویزان باشد تا در مواقع از کار افتادن موتورها بشود با آن کابین را بالا کشید. اگر تیرآهن ها در مرکز نباشند، کار بسیار سخت می شود.

۵) سیستم تهویه نیز باید به طور مرتب فعال باشد تا سقف کابین و قسمت موتورخانه از خاک گرفتگی و پیامدهای آن در امان بماند.

۶) گاورنر یا سرعت سنج حتما باید در همه آسانسورها وجود داشته باشد. این دستگاه کوچک، هر زمان که سرعت آسانسور از اندازه تعریف شده بیشتر شود، باعث توقف حرکت کابین می شود و در واقع آن را از سقوط نجات می دهد. مارک و مدل آن را هم چک کنید.

۷) در ورودی موتورخانه، لزوما باید قفل داشته باشد و کلیدش هم در دسترس مالک یا مسوول ساختمان قرار بگیرد.

این مساله باعث می شود، اولا افراد متفرقه وارد نشوند و ثانیا در صورت لزوم، دسترسی گروه نجات به موتورخانه تسهیل و تضمین شود.

۸) برخی دستورالعمل ها، توصیه ها و همچنین نکات در مورد مشخصات آسانسور، شرکت سازنده آن، نحوه کارش، ظرفیت اش و … باید در قالب یک تابلو تهیه شده و در محل موتورخانه نصب شود تا تعمیرکاران یا افراد گروه امداد بتوانند از اطلاعات آن در مواقع مقتضی استفاده کنند

شماره بخش فروش:۰۹۱۱۸۸۸۳۴۳۲

http://www.Ojbaran.com

 

نصب انواع بالابر در رشت، اجرای پله برقی در رشت، انواع آسانسور کششی در رشت، شرکت آسانسور و پله برقی اوج بران در رشت،شرکت آسانسور و پله برقی در رشت، نصب آسانسور در رشت،نظارت و اجرا در راه آندازی آسانسور در رشت