شرکت ایمن گستر گلستان

? طراحی و اجرای انواع سیستم های حفاظتی ، نظارتی ، دوربین مداربسته ، دزدگیر ، سیستم اعلان حریق

? فروش کلی و جزئی دوربین 

? کلیه لوازم جانبی دوربین مداربسته_اعلان حریق_دزدگیر اماکن

? نصب,راه اندازی و پشتیبانی سیستم های امنیتی و حفاظتی برای تمامی فروشگاه های کوچک و بزرگ, کارخانجات, تالارها,کارگاه ها, باغ و ویلا, انبارها و…

? شما هم ممکن است جزو افرادی باشید که دارای باغ و ویلا در مناطق خوش آب وهوا هستند که اوقات فراغت خود را در ویلا و باغ های خود سپری می کنید و در آنجا به تفریح و استراحت می پردازید.

? ویلا و باغ های شما نیز باید امنیت شان تامین شود و در مقابل تهدیدات باید ایمن گردند بسیاری از افراد برای تامین ایمنی باغ و ویلای خود از سرایدار و نگهبان استفاده می کنند ومعمولا اتاقی را در گوشه باغ برای سرایدار تعبیه می کنند و نیروی انسانی را برای محافظت از سرمایه های خود دخیل می کنند.

? بسیاری دیگر از افراد این امنیت را توسط سگ های نگهبان تامین می کنند اما این سگ های نگهبان نیز خود نیاز به مراقبت و نگهداری دارند.

? اما مناسب ترین راه و بهترین راه استفاده از پکیج های محافظتی دوربین های مداربسته و دزدگیر می باشد که هم امنیت بیشتری را ایجاد می کنند و هم نقش بسیار زیادی در کاهش هزینه ها دارد.

? در هر صورت انتخاب هریک از موارد زیر یکی از مواردی که خیلی برای شما مناسب می باشد و توانایی شما را در افزایش ایمنی و نظارت بر باغ یا ویلایتان افزایش می دهد استقرار یک سیستم نظارت تصویری در ویلا می باشد.

 

 

مدیریت : آقای مهران بامدی

 

 

 

قیمت دوربین مداربسته برای منزل , دوربین مداربسته بیسیم , دوربین مداربسته , دوربین مداربسته داهوا , نمایندگی دوربین مداربسته , پکیج دوربین مداربسته , دوربین مداربسته لامپی , قیمت دوربین مداربسته دید در شب رنگی ,