Address & Contact

Our Address

گیلان ، شفت ، شهرک صنعتی شفت ، بوستان دوم ، شرکت تولیدی و بازرگانی لقمه ساز شمال

شرکت بازرگانی لقمه ساز شمال

✅بسمه تعالی

صنایع غذایی لقمه ساز شمال از سال ۱۳۸۶با هدف توسعه فرهنگ مصرف انواع محصولات گوشتی و غیر گوشتی و انواع غذاهای آماده و نیمه آماده در کشور به عرصه تولید وارد شد. محصولات کنسروی این مجموعه، در استان گیلان، شهرک صنعتی شهرستان شفت، با بهـره گیـری از تکنـولـوژی های روز دنیا و کادر متـخصص اقدام به تولید نمود.
تولید محصولات کنسرو گوشتی و غیر گوشتی (کنسرو ماهی تن در روغن، کنسرو قیمه سیب زمینی، کنسرو قورمه سبزی، کنسرو لوبیا و کنسرو مرغ) در وزن های مختلف و با نشان های تجاری(برند) ۲۰&20 ، لقمه و قهقهه از دستاوردهای این مجموعه می باشد.
در فاز جدید ، در پی حمایت های مداوم مصرف کنندگان، صنایع غذایی لقمه ساز شمال با بهره گیری از تجهیزات مدرن ، به تولید محصول رب گوجه فرنگی اقدام نموده است.
توزیع محصولات از طریق نمایندگی فروش در شهرها و استان ها در سراسر کشور انجام می پذیرد.
با توجه به اهمـیت مصـرف ماهی در سبـد کالایی مردم و توصیـه اکید کارشناسان به مصرف حـــداقل ۲ بار مـــــاهی در هفتـه این مجمــــوعه سعــی دارد این محصول را به بهتــرین شـکل بر سـر سفـره هم میهنان قرار دهد.
گروه محصولات لقمه ساز شمال سعــی دارد با ســرمشق قراردادن شعار “ لقمه ما حلال است، کار ما بیست و بیست” گامی مهم در جهت ارتقاء سلامت جامعه بردارد.
امید است با یاری خــداوند و با تکیه بر تلاش کارشناسان و کارکــنان به این مهم دست یابیم.

«با ما همراه باشید برای رساندن یک لقمه حلال به مردم….»

 

مدیریت: آقای بیات

کنسرو ۱۸۰ گرمی ماهی تن در روغن لقمه

 

کنسرو ۱۲۰ گرمی ماهی تن در روغن لقمه

 

کنسرو ۱۷۰ گرمی ماهی تن در روغن قهقهه

 

کنسرو ۱۸۰ گرمی ماهی تن در روغن ۲۰&۲۰

 

شرکت بازرگانی , شرکت تولیدی بازرگانی , شرکت تولیدی بازرگانی لقمه ساز ,