Address & Contact

Our Address

تهران،خیابان امیرکبیر،نبش کوچه اشراقی،مجتمع تجاری سپهر،طبقه منفی 1،پلاک B 108

تولید و واردات انواع لوازم انژکتور، سوخت رسانی،سوکت و سیم کشی خودرو و انواع سنسور در تهران

✨تولید و واردات سوکت جات و سنسور جات، مغزی پمپ بنزین و استپر موتور با کیفیت عالی

?اجزای مهم سوکت ها

سوکت ها یا همان اتصالات طراحی و ساخت پیچیده ای ندارند. اما به دلیل کوچک بودن آن ها زراحی ظریف و دقیقی دارد. اجزای اصلی سوکت ها عبارت است از:

?پوسته سوکت: پوسته سوکت بخشی ظریف و پیچیده است و گیره تعبیه شده در قسمت بیرونی آن، دو نیمه اتصال را به یکدیگر متصل می‌کند. در این قطعه سوراخ هایی برای قرار گرفتن پین ها، خارهای مخصوص قفل کردن پین ها و شیارهایی برای نگهداری واشرهای آب بندی در هنگام ساخت طراحی می‌شود.

?پین ها: این قطعات به گونه ای طراحی می‌شوند که با کمی فشار به یکدیگر متصل شده و جریان الکتریسیته را از یک سوی اتصال به سوی دیگر آن هدایت کنند. یک سر پین ها به قسمت لخت سیم و سر دیگر آن به قسمت عایق متصل است و همین امر بیرون کشیدن سیم از داخل پین را دشوار می‌سازد.

?نگهدارنده پین: این قطعه پلاستیکی که از قسمت جلو داخل اتصال فرو می‌رود، مقابل خارهای پلاستیکی قرار می‌گیرد و از بیرون آمدن پین ها جلوگیری می‌کنند.

?واشرهای آب بندی: واشرهای آب بندی، همان طور که از نامشان پیداست، از ورود آب به داخل اتصال جلوگیری می‌کنند.

?مغزی پمپ بنزین

این قطعه در اکثر خودروها داخل باک بنزین قرار دارد و با نشانگر سطح بنزین یک مجموعه رو تشکیل میدهند(در بعضی خودروها در خارج باک قرار دارد).
وظیفه این قطعه رساندن بنزین از باک به ریل سوخت است که باید این کار را با فشار مشخصی انجام بدهد که اگه فشار از اون حد نرمال پایینتر بیاید به اصطلاح گفته می شود مغزی پمپ بنزین ضعیف شده است.

?علائم ضعیف شدن مغزی پمپ بنزین:

⚡️بد روشن شدن
⚡️ریپ زدن مخصوصا زمان شتاب گیری
⚡️افت توان
⚡️سفید شدن سر شمع ها
⚡️کاهش شتاب

?برای طولانی شدن عمر این قطعه سعی کنید هیچوقت بنزین ماشینتان از خانه آخری کمتر نشود چون خود بنزین داخل باک باعث خنک کاری و پایین آمدن دمای کاری این قطعه میشود.

?دیر عوض کردن فیلتر بنزین ، خراب بودن رگولاتور سوخت و کثیفی یا گرفتگی سوزنهای انژکتور هم میتواند عمر این قطعه رو کم‌ کند.

به مدیریت:امیر دبرزنی و رسول دبرزنی

 

 

 

خدمات خودرو , برق خودرو , انژکتور , سیستم سوخت رسانی خودرو , سوکت خودرو , مغزی پمپ بنزین , وارد کننده انواع سوکت جات و سنسورجات در تهران , سنسور خودرو , شرکت بارگانی پرفکت یدک در تهران , لوازم خودرو در تهران , اجزای سوکت ها ,