Address & Contact

Our Address

همدان ، شهرستان بهار ، روبه روی پادگان قهرمان ، شرکت بسته بندی دادیز

Telephone

شرکت بسته بندی و پخش سیب زمینی و سیر دادیز

??بسته بندی سیر و سیب زمینی به صورت کاملا بهداشتی

?فواید سیب زمینی

?سیب زمینی یک ماده غذایی بسیار سالم، کم کالری و سرشار از فیبر است که از بدن در برابر بیماری های قلبی و سرطان محافظت می کند.

?گوشت سیب زمینی و پوست آن به صورت پخته، بخارپز شده یا سرخ کردن آن به روش های درست و با روغن های سالم و اشباع نشده حاوی ویتامین ها و ۶۰ نوع فیتوکمیکال مختلف است.

?فواید سیر

?سیر با نام علمی آلیوم ساتیوم، فواید بسیاری برای بدن دارد. همچنین هزاران سال است که از فواید دارویی این گیاه علاوه بر کاربردش در آشپزی استفاده می شود. حدود ۵ هزار است که در هند از سیر در آشپزی و پزشکی استفاده می شود. سیر در زمان جویدن، له یا خرد کردن باعث آزاد شدن ماده شیمیایی آلیسین می شود. آلیسین موجود در سیر سدی محکم در برابر بیماری ها به حساب می آید.

? سیر منیع خوبی از ویتامین A، B و C و همچنین مواد معدنی سلنیوم، آهن و کلسیم است. قبل از ابداع پنی سیلین از سیر به این عنوان استفاده می شد. سیر دارای خواص ضد باکتری و ضد عفونت بوده و ممکن است در کمک به پیشگیری از ابتلا به سرماخوردگی موثر باشد. قرص سیر همچنین باعث کاهش سطوح کلسترول، فشارخون بالا، جلوگیری از ابتلا به بیماری قلبی و سکته می شود.

به مدیریت : علیرضا اکبری

 

 

 

 

 

شرکت بسته بندی و پخش سیب زمینی و سیر در همدان ,  بسته بندی و پخش سیب زمینی و سیر دادیز , بسته بندی و سیب زمینی در همدان ,  بسته بندی سیر در همدان , سیب زمینی , سیر ,