Address & Contact

Our Address

آذربایجان غربی ، تبریز

Telephone

شرکت تراکتورسازی فیضی

?خرید و فروش تراکتورهای ایرانی و خارجی

?فرگوسن ، نیوهلند ، کیس ، جاندیر ، کلاس

⚡️تراکتور یکی از قدیمی‌ترین ماشین‌های مولد نیرو است که در کارهای کشاورزی به کار گرفته شده است. روز به روز، ساختمان این خودرو تکمیل‌تر می‌شود. قدرت کار تمام تراکتورها با هم برابر نیست. امروزه متناسب با هر کاری، تراکتور ویژه آن ساخته شده است. تراکتور از متداول‌ترین ماشین‌های کشاورزی است. در تمام نقاط دنیا کم و بیش از این خودرو استفاده می‌شود.

?طبقه‌بندی تراکتورها

?تراکتورهای همه‌کاره، معمولی
?تراکتور چرخ‌زنجیری‌
?تراکتور شاسی‌بلند‌
?تراکتور باغبانی
?تراکتور چمن زنی
?تراکتورهای حمل تنه درخت از جنگل
?تراکتورهای بارکن یا بیل مکانیکی
?تراکتور دستی، تیلر
?انواع تراکتورهای چهار چرخ محرک

?کاربرد

?از تراکتور در بسیاری از کارهای کشاورزی مانند: شخم زدن، درو کردن، دندانه زدن، تسطیح، بذر افشانی، نرم کردن خاک، سم پاشی، بار کشی و… استفاده می‌شود.

?برای بکارگیری و استفاده نیروی ایجاد شده توسط تراکتور یک سری پیش بینی‌ها در نحوه ساخت این وسیله انجام شده است. در پشت این وسیله شفت PTO تعبیه شده است. این شفت علاوه بر یدک کشیدن گاوآهن و یا دیسک، مانند گاردان وظیفه انتقال حرکت دورانی را نیز به عهده دارد که در برخی از ادوات کشاورزی، مانند روتوری‌ها استفاده می‌شود. از تراکتورها برای کارهای دیگر نظیر حمل و نقل نیز استفاده می‌شود. حتی اگر هیچ باری هم به تراکتور متصل نباشد، حداقل این وسیله می‌تواند خود راننده را جابجا کند. کاربردهای تراکتور را می‌توان بصورت زیر بر شمرد.

?وسیله کشنده در قسمت انتهایی بیشتر تراکتور ها قسمتی برای کشش وسایل زراعی مانند تریلی ها وعمده وسایل دیگر که احتیاج به محور دورانی ندارند تعبیه شده است.بعضی از تراکتور ئای مدرن در داخل و مخصوصا خارج کشور فقط جنبه ی کشنده دارند و در ان ها از هیدرلیک بالا بر وptoودیگر قسمت ها استفاده نشده است و برای حمل وسیله های غول پیکر کشاورزی طراحی شده اند.

?تراکتور تامین کننده حرکت دورانی

?ادواتی مثل گاوآهنها، دیسک‌های سنگین و غیره به شفت PTO تراکتور متصل شده و بوسیله آن کشیده می‌شوند. :برخی از ماشینهایی که به تراکتور وصل می‌شوند خود دارای قسمت‌های متحرک داخلی هستند که برای تامین نیروی مورد نیاز آنها به تراکتور متکی می‌باشند. مثل: کمباین‌های کششی، دروگرها و چاپرها

?راه‌اندازی ماشینهای ثابت با تراکتور

?گاهی برای تامین توان مورد نیاز ماشینهای ثابت از قبیل آسیابها، پمپ‌های آبیاری، ژنراتورهای برق، خرمن‌کوب‌ها و غیره از تراکتور استفاده می‌شود.

?استفاده از تراکتور به عنوان بیل مکانیکی یا جرثقیل

?چنانچه تجهیزات لازم به یک تراکتور اضافه شود، می‌تواند به عنوان بیل مکانیکی، لودر و یا جرثقیل از آن استفاده شود.

به مدیریت : محمد فیضی

 

 

 

شرکت تراکتورسازی فیضی در تبریز , تراکتورسازی , تراکتورسازی فیضی , تراکتور فرگوسن , تراکتور نیوهلند , تراکتور کیس , تراکتور جاندیر , تراکتور کلاس , تراکتورسازی در تبریز  ,