شرکت تولیدی درب و پنجره دوجداره کیلکین 

✔️ تولیدکننده درب و پنجره دوجداره آلومینیوم و upvc
✔️ با کادری مجرب و متعهد
✔️ ارسال بدون واسطه به سایر نقاط کشور

✔️ تولید درب و پنجره UPVCو شیشه دو جداره صنعتی
✔️ تهیه و نصب شیشه سکوریت ، نورگیر فرنگی ، فرم لس و کامپوزیت
✔️ فروش یراق آلات
✔️ فروش با تخفیفات عالی
✔️ دارای استاندارد اجباری
✔️  پروفیل های مقاوم برای مناطق سرد و گرمسیر

اطلاعات کامل درباره upvc

✔️ شاید برای شما نیز این سوال پیش بیایید که upvc چیست؟ در واقع upvc مخفف شده عبارت انگلیسی Unplasticised Poly Vinyl Chloride می باشد . upvc ساخته شده از مشتقات نفت خام می باشد . مواد ساخته شده upvc باعث شده تا در برابر تغییرات سرما و گرما ایمن باشد و تغییر شکل ندهد.

✔️ پنجره دوجداره در سال ۱۳۶۰ در اروپا اختراع شد. که بعد ها المانی ها با پیشرفت در این زمینه توانستند پنجره دوجداره UPVC را ساخته و روانه بازار کنند . با معروف شدن این نوع پنجره ها به بازار توالنستندجایگزین سایر پنجره ها ( پنجره چوبی، آهنی، آلمینیومی ) شده . امروزه در صنایع ساختمان این نوع پنجره یکی از پرکربردترین ها در نوع خود می باشد.

ویژگی های پنجره دو جداره

پنجره دوجداره از شیشه های دو جداره با فریم UPVC ساخته می شود. یو پی وی سی نوعی جایگزین برای آلیاژهای فلزی و غیر فلزی در ساخت درب و پنجره می باشد و از ویژگی های بارز آن می توان به وزن سبک، مقاومت بسیار بالا در برابر تغییرات جوی و عدم اشتعال پذیری اشاره نمود. اساس پنجره دو جداره بر پایه شیشه دو جداره است.

در این نوع پنجره دو یا چند لایه شیشه به کمک نوار اسپیسر که دور تا دور آنها قرار گرفته از همدیگر جدا شده اند و فضای بین شیشه ها با هوا یا گاز آرگون و یا SF۶ پر می شود. اسپیسرها اصولا از جنس آلومینیوم هستند که درون آنها با ماده سیلیکا ژل که نوعی رطوبت گیر است و رطوبت هوای بین دو شیشه را جذب می کند پر شده است.

مزایای پنجره دو جداره

✔️ امنیت پنجره های دوجداره بسیار بالاست، زیرا شکستن دو لایه شیشه به فشار و انرژی زیادی نیاز دارد.
✔️ گاز آرگونی که فضای بین شیشه ها را پر کرده نوعی عایق حرارتی است و در برابر خروج گرما به بیرون ساختمان مقاومت می کند. این محصول در زمستان از خروج گرما و در تابستان از ورود آن به داخل ساختمان جلوگیری می نماید.
✔️ نصب آن از هدر رفت انرژی در ساختمان جلوگیری می کند و هزینه های مربوط به انرژی را کاهش می دهد.
✔️ این پنجره علاوه بر این که عایق حرارتی محسوب می شود از آلودگی صوتی نیز جلوگیری می کند. دو یا چند جداره شیشه ای که در این پنجره ها به کار رفته میزان صدا را کاهش می دهد و محیطی آرام برای ساکنین فراهم می کند.
✔️ پنجره های دو جداره نیازی به رنگ آمیزی ندارند و تمیز کردن آن ها راحت می باشد.
✔️ گرد و غبار به راحتی در آن ها نفوذ نمی کند و همچنین در برابر نفوذ آب نیز مقاوم هستند.
✔️ پنجره های دو جداره یو پی وی سی در برابر تغییرات آب و هوایی مقاوم هستند و تغییر شکل نمی دهند.
✔️ با استفاده از این مدل پنجره هزینه های مربوط به گرمایش و سرمایش ساختمان کاهش می یابد، در نتیجه نصب آن از نظر اقتصادی بسیار مقرون بصرفه می باشد.
✔️ آب بندی کامل آن باعث عدم نفوذ آب به داخل در هنگام بارندگی های شدید می شود.
✔️ درزبندی کامل آن از ورود گرد و غبار به داخل ساختمان جلوگیری می کند.
✔️ در برابر اشعه ماورا بنفش مقاوم است و مانع از انتقال آن به فضای داخل ساختمان می شود و همچنین اثرات مخرب این اشعه را حذف می کند
✔️ پایداری و عمر بالای این محصول و حتی قابلیت استفاده مجدد پس از تخریب و نوسازی، این محصول را منحصربفرد کرده است.
از دیگر قابلیت های این نوع پنجره، غیرقابل اشتعال بودن، مقاوم در برابر پوسیدگی و خورندگی مانند اسیدها و بازها و مواد شیمیایی می باشد.
✔️ از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد.

انواع پنجره دو جداره

پنجره دوجداره کشویی
در این حالت، پنجره به صورت ریلی باز و بست می شود و می تواند چپ بازشو یا راست بازشو باشد. این مدل به دو نوع تک ریل و جفت ریل تقسیم بندی می شود.

پنجره دوجداره دو طرف بازشو
در این حالت، پنجره هم از یک جهت به صورت لولایی و هم با دادن دستگیره به سمت بالا، از عرض بالا باز می شود. این مدل از امنیت بسیار بالایی برخوردار می باشد، چرا که در ساخت آن از یراق آلات بسیار مقاوم استفاده شده است.

پنجره دوجداره یک طرف بازشو
در این حالت، پنجره فقط از یک جهت و به صورت لولایی باز و بسته می شود. این مدل از جمله پراستفاده ترین انواع درب و پنجره دوجداره محسوب می شود و اکثر مردم از این نوع پنجره استفاده می کنند.

پنجره دوجداره فرانسوی با مولیون متحرک
این نوع پنجره دارای مولیون به صورت متحرک بوده و با باز شدن یکی از لنگه ها، مولیون نیز باز خواهد شد. هنگام بازشدن پنجره فرانسوی، هیچ ستونی در وسط پنجره ها قرار ندارد.

پنجره دوجداره فولکس واگنی
در این حالت، پنجره مانند درب ماشین فولکس واگن باز و بسته می شود به صورتی که ابتدا به سمت داخل می آید و سپس در ریل مخصوص خود قرار می گیرد. این نوع پنجره برای مکان هایی هم چون ویلاها بسیار مناسب می باشد.

پنجره دوجداره آکاردئونی
در این حالت، پنجره همانند آکاردئون باز و بسته می شود. در هنگام باز شدن، کلیه لنگه ها به یک سمت جمع می شوند و بر روی یک لنگه ثابت در یک طرف قرار می گیرند.

پنجره دو جداره کمانی
به طور کلی می توان گفت یکی از مدرن ترین انواع پنجره های دوجداره، مدل کمانی می باشد. استفاده از این مدل می تواند چشم انداز وسیعی از فضای رو به رو را به همراه داشته باشد.

پنجره دو جداره محوری
عموما طراحی این مدل کار سختی بوده و از این رو نسبت به سایر مدل ها کمیاب ترند. باز و بسته شدن این گونه پنجره ها بر روی یک محور قطری صورت می گیرد. پنجره های دوجداره محوری بسیار مدرن و زیبا می باشند.

نگهداری از پنجره های دو جداره

✔️ پنجره های دو جداره را می توان به راحتی با آب و صابون شست و تمیز کرد.
✔️ درزگیری پنجره دوجداره باید با نهایت دقت و تمیزی صورت گیرد تا از انعطاف پذیری لازم برخوردار باشد.
✔️ یراق آلات پنجره های دو جداره پس از مدتی باز و بسته کردن ممکن است از رگلاژ خارج شوند، بنابراین باید آن ها را تنظیم و به حالت قبل بازگرداند.
✔️ به منظور بهبود عملکرد پنجره های دو جداره، آن ها را باید هر چند وقت یکبار روغن کاری کرد.

نمونه هایی از پروژه های انجام شده مجموعه کیلکین
به مدیریت : مهندس عزیززاده